اخبار صنعت

بازی نقش آفرینی Kingdom Come Deliverance 2 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیوی وارهورس (Warhorse) با انتشار تریلری از بازی اکشن نقش آفرینی و دنیا باز Kingdom Come: Deliverance II برای کنسول ها و رایانه شخصی رونمایی کردند.

2 اردیبهشت 1403

بیماری ایران خودرو و سایپا گریبان تسلا را گرفت!

پس از گزارش های متعدد از نقص خودروهای داخلی حال تسلا خبر می دهد که به علت نقص پدال گاز، تحویل خودرو سایبرتراک را به طور موقتی متوقف کرد.

28 فروردین 1403

اطلس سایپا ، پراید تحصیل نموده با سبیل فامیل دور

اطلس سایپا خودرویی که همچنان از پلت فرم قدیمی بهره می برد، موتور قدیمی دارد و با گیربکس سی وی تی کندتر هم می گردد. طراحی جلو آن با جلو پنجره هایی که شبیه سبیل فامیل دور است مجذوب کننده نیست و طراحی عقب آن هم کپی ناشیانه از رنو کپچر، خودرو نه چندان زیبای...

26 فروردین 1403

اینجا کویر روی دیگرش را به شما نشان می دهد!

شهرستان فهرج این روزها عطر بهار نارنج و بوی بهار به خود گرفته است و به استقبال مهمانان بهاری رفته است.

19 فروردین 1403

بهترین گجت های هواوی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول کارآمد

هواوی، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت گجت های هوشمند، با نوآوری های خود توانسته تجربه های کاربری را متحول کند و به ارائه محصولاتی بپردازد که هم از نظر کیفیت و قیمت بتواند رضایت کاربران را به همراه بیاورند. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به بررسی...

3 فروردین 1403

جایزه انجمن فیزیک آمریکا در دستان دختر ایرانی

آزاده کیوانی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در راستای توسعه روش های کاربرد هوش مصنوعی از آموزش تا پژوهش پیروز به کسب جایزه سالانه انجمن فیزیک آمریکا شد.

20 اسفند 1402

جاهای دیدنی چمستان ، شهری در مجاورت نور و آمل

فصول گرم سال را با سفر به منطقه ها شمالی و خوش آب وهوای ایران، می توان دلپذیر و لذت بخش کرد. یکی از برترین این لذت ها، بازدید از جاهای دیدنی چمستان است که شاید نام آن را کمتر شنیده باشید. چمستان مقصدی کمتر شناخته شده در شمال ایران است که به واسطه داشتن منظره...

19 اسفند 1402

راهنمای سفر به بندر دیر

با خبرنگاران همراه باشید تا بدانیم بندر دیر کجاست، به معرفی بندر دیر بپردازیم تا بتوانیم راحت تر به دیر سفر کنیم.

10 اسفند 1402

آپدیت تازه اسپایدرمن 2 حالت نیو گیم پلاس و لباس های تازه را به بازی اضافه می نماید

به نظر می رسد که بازی اسپایدرمن 2 بالاخره حالت نیو گیم پلاس مورد انتظار را به همراه لباس های اضافی و ویژگی های در دسترس پذیری بیشتر دریافت می نماید.

8 اسفند 1402

داستان معلمی که کیوی را ایرانی کرد!

شاید جالب باشد بدانید کیوی در ابتدا یک میوه ناشناخته در ایران بوده است و به تدریج معروف شد. آیا میدانید کیوی برای کدام کشور است؟

1 اسفند 1402

موتور سه سیلندر GDI هم توان با موتور EFP ایران خودرو، بازنشستگی موتورهای EF7

موتور سه سیلندر GDI ایران خودرو توانی معادل موتور تازه EFP تولید می کند. این اتفاق چگونه رخ می دهد و استهلاک موتور سه سیلندر چقدر بیش تر از موتور چهار سیلندر است؟

27 بهمن 1402

لحظاتی شگفت آور در آغوش جنگل و کوهستان

دالخانی به عنوان یکی از برترین جاذبه های جنگلی شهرستان رامسر، با وسعت حدود 600 هزار متر مربع، در 30 کیلومتری جنوب شرق این شهر و در مسیر جاده رامسر تنکابن واقع شده است و به دالان بهشت معروفیت دارد. برای دستیابی به این جنگل زیبا، ابتدا باید از راه زمینی یا...

18 بهمن 1402

رنگ های ترند 2024 برای طراحی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از پرکاربردترین مکان های خانه است و با توجه به زمان زیادی که در این فضا سپری می شود، مهم است که رنگ های درستی در طراحی آشپزخانه استفاده شود. رنگ های زیادی وجود دارند که در آشپزخانه بسیار استفاده می شوند. برای مثال سفید یک انتخاب کلاسیک است،...

9 بهمن 1402

چینی ها در خودروسازی روی دست تسلا زدند!

زومیت نوشت: شرکت چینی BYD مجوز آزمایش رانندگی اتوماتیک سطح سه را در جاده های چین دریافت کرد؛ البته به صورت مشروط.

6 دی 1402

درهای باغ بیرم آباد کرمان هنوز به روی گردشگران باز نشده اند

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، درهای باغ بیرم آباد کرمان هنوز به روی گردشگران باز نشده اند.

7 آذر 1402

ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور، جدول آب و هوای همه استان ها

سازمان هواشناسی از ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور و افزایش آلاینده های جوی طی شنبه تا سه شنبه آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت اطلاع داد.

1 آذر 1402

عوامل اصلی تفاوت قیمت در پنل های سقفی ال ای دی

پنل های سقفی برای تأمین روشنایی محیط از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دیگر چراغ ها بهره می برند. پنل های LED با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ های فلورسنت محسوب می شوند و یکی از برترین محصولات برای تنظیم روشنایی فضاهای مختلف ساختمان هستند.

6 آبان 1402

یک مزه تازه کشف شد!

یک مطالعه نو می دهد که زبان انسان غیر از پنج مزه شامل شیرینی، شوری، تلخی، ترشی و اومامی، آمونیوم کلرید را نیز به عنوان یک طعم اصلی تشخیص می دهد.

17 مهر 1402

سی امین اقامتگاه بومگردی استان مرکزی در روستای وفس به بهره برداری رسید

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، سی امین اقامتگاه بومگردی استان مرکزی در روستای وفس به بهره برداری رسید.

9 مهر 1402

صبحانه مردم برزیل

صبحانه های برزیلی به قدری مجذوب کننده و متنوع هستند که به عنوان یکی از بهترین غذاهای جهان شناخته می شوند. صبحانه مردم برزیل سرشار از مواد مغذی بوده و طرفداران بسیار در بین محلی ها و گردشگران دارند. البته در برزیل مردم صبحانه را سبک سرو می کنند و ترجیح...

6 مهر 1402
تعداد: (324)