رنگ های ترند 2024 برای طراحی آشپزخانه

به گزارش باد صبا، آشپزخانه یکی از پرکاربردترین مکان های خانه است و با توجه به زمان زیادی که در این فضا سپری می شود، مهم است که رنگ های درستی در طراحی آشپزخانه استفاده شود. رنگ های زیادی وجود دارند که در آشپزخانه بسیار استفاده می شوند. برای مثال سفید یک انتخاب کلاسیک است، سبز مایل به خاکستری رنگ ترند سال در 2023 برای آشپرخانه بود و کابینت های آبی تیره همچنان محبوب هستند. بیشتر افراد از رنگ های سفید و خنثی استفاده می کنند اما امسال چند رنگ ترند شده است که می توانید در طراحی آشپزخانه خود از آن ها استفاده کنید. برای این که آشپزخانه ای متفاوت تر داشته باشید می توانید رنگ هایی انتخاب کنید که قبلا زیاد استفاده نمی شد.

رنگ های ترند 2024 برای طراحی آشپزخانه

رنگ های تازه برای طراحی آشپزخانه

رنگ آشپزخانه باید با توجه به طرح کابینت ها و سلیقه شخصی انتخاب شود. در ادامه مقاله رنگ های ترند سال برای کابینت ها را معرفی می کنیم.

1. سبز تیره

رنگ سبز تیره به ویژه در آشپزخانه های کلاسیک به سبک شیکر فوق العاده است. برای طراحی مدرن تر می توانید بین کابینت ها از رنگ سفید استفاده کنید.

2. رنگ جواهرات تیره برای طراحی آشپزخانه

امسال بسکمک از طراحان داخلی از رنگ های تیره استفاده می کنند و دلیل خوبی هم دارند. اغلب در طراحی آشپزخانه از رنگ های خنثی یا گرم استفاده می شود. این رنگ ها زیبا هستند ولی تکراری نیز هستند. برای داشتن یک آشپزخانه مدرن می توانید از تن های رنگی یاقوت و زمرد استفاده کنید. رنگ هایی مانند سبز زمردی، سرمه ای، بادمجانی و قهوه ای انتخاب خوبی هستند.

3. صورتی کم رنگ و ملایم

سال 2024 سالی برای استفاده از رنگ های خاص در آشپزخانه است. رنگ صورتی یک رنگ محبوب و ملایم برای فضای دلپذیر آشپزخانه است. اما کدام تن از صورتی امسال ترند است؟ صورتی با تن مایه قهوه ای و خاکی کم رنگ که کمی گرما منتقل می کند انتخاب خوبی است. برای دیوار بین کابینت ها می توانید از سنگ مرمر رگه دار خاکستری و گرانیت سیاه استفاده کنید. رنگ صورتی به عناصر سنگی نرمی و لطافت می دهد.

4. رنگ های متضاد

امسال رنگ های کمرنگ در طراحی آشپزخانه ترندتر است. رنگ هایی مانند هلویی، سفالی، آبی پاستیلی و رنگ سبز آووکادویی جز پالت رنگ های روشن امسال هستند. این رنگ ها فضا را بزرگ تر نشان می دهند و حس خوبی را در آشپزخانه ایجاد می کنند. آبی یک رنگ ایده آل برای ترکیب با رنگ های دیگر است و پیش بینی می شود که در سال 2024 در طراحی خانه ها از این رنگ بسیار استفاده شود.

5. مشکی

اگر می خواهید یک آشپزخانه شیک داشته باشید رنگ مشکی را انتخاب کنید. شاید برای برخی افراد استفاده از رنگ مشکی در طراحی آشپزخانه ترسناک باشد. رنگ مشکی جذابیت خاصی دارد و آشپزخانه را مجلل نشان می دهد. می توانید مشکی را با سبز یا رنگ های کلاسیک ترکیب کنید تا ظاهری متعادل و تاثیرگذار داشته باشید.

6. رنگ های خاکی

رنگ های طبیعی و گرم تر در سال 2024 بسیار ترند شده است. برای کابینت یا حتی کل آشپزخانه ها، رنگ های خاکی مانند رنگ های چوب طبیعی، خاکستری و سبز آرامش بخش و دلپذیر هستند. شاید فکر کنید این رنگ ها غبارآلود هستند و حس کثیفی می دهند اما ترکیب این رنگ ها با سفید آشپرخانه شما را شیک می کند.

7. رنگ شنی برای طراحی آشپزخانه

رنگ شنی برای کسانی که هنوز می ترسند در طراحی آشپزخانه از رنگ غیر از سفید استفاده یک انتخاب غیرریسکی است. همه ما می خواهیم خانه هایمان را تا حد امکان روشن و بزرگ باشد. طراحان همیشه می گویند رنگ دیوار ها را روشن تر از کابینت ها انتخاب کنید تا فضا روشن تر و بزرگ تر به نظر برسد.

8. رنگ شکلاتی برای طراحی آشپزخانه

آشپزخانه باید یک فضای صمیمی باشد تا همه در آن جمع شوند و احساس راحتی کند. بنابراین آشپزخانه نباید حس فضای صنعتی یا سازمانی بدهد. قهوه ای شکلاتی به ایجاد آشپزخانه ای گرم و دلپذیر کمک می کند. طبق نظرسنجی اخیر رنگ، تقریبا دو سوم از پاسخ دهندگان نسل تازه موافق بودند که رنگ تیره آشپزخانه را زیباتر نشان می دهد.

کلام آخر

اگرچه رنگ های خنثی همیشه یک انتخاب کلاسیک باقی خواهند ماند، اما طراحان داخلی در سال 2024 جسورانه تر عمل کردند و از رنگ های تازهی در طراحی آشپزخانه استفاده کردند. اگر شخصیتی پر جنب و جوشی دارید رنگ ها را وارد خانه خود کنید و از این تغییر لذت ببرید.

منبع: HomesAndGardens

منبع: دیجیکالا مگ

به "رنگ های ترند 2024 برای طراحی آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ های ترند 2024 برای طراحی آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید