اخبار سیاسی

بازی نقش آفرینی Kingdom Come Deliverance 2 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیوی وارهورس (Warhorse) با انتشار تریلری از بازی اکشن نقش آفرینی و دنیا باز Kingdom Come: Deliverance II برای کنسول ها و رایانه شخصی رونمایی کردند.

2 اردیبهشت 1403

عوارض خروج از کشور 520 هزار تومان برای هر نفر

طبق جدول تعرفه های درآمدهای دولت، عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال جاری در سفر اول 520 هزار تومان تعیین شده است. البته عوارض خروج از کشور برای سفر دوم به میزان 50 درصد و سفرهای سوم و بیشتر به میزان 100 درصد افزایش خواهد یافت. گفتنی است عوارض خروج از کشور...

26 فروردین 1403

زنگ های خطر به صدا عایدی، اخراج اساتید کار دست توسعه علمی کشور می دهد!

سیاوش صفاریان پور و پژمان نوروزی مهمان کافه خبر خبرنگاران بودند؛ طی گفت و گویی که با آن ها شد از شرایط رشد و توسعه علمی در کشور، نقش رسانه ها در ایران در توسعه علمی، نقش سیاست گذاری ها در این مسیر و شرایط جامعه ایران سخن به میان آمد.

12 فروردین 1403

کشف دیوارنگاره افسانه ای در شهر باستانی پمپئی

باستان شناسان با کاوش در شهر باستانی پمپئی ، بقایای یک نقاشی دیواری را که تصویرگر اساطیر یونان است، کشف کردند.

13 اسفند 1402

راهنمای سفر به بندر دیر

با خبرنگاران همراه باشید تا بدانیم بندر دیر کجاست، به معرفی بندر دیر بپردازیم تا بتوانیم راحت تر به دیر سفر کنیم.

10 اسفند 1402

کرمان از هزاره های دور تا بلندای غرور

کرمان از هزاره های دور تا بلندای غرور عنوان کتاب تازه سیدمحمدعلی گلابزاده کرمان شناس بنام است که تاریخ 11 هزار ساله این پهنه سرزمینی را در مجموعه ای کم حجم و خلاصه شده، با خوشنویسی نستعلیق از تاریخ پارینه سنگی تا دوران کنونی برای مخاطب عام با زبانی آسان...

2 اسفند 1402

بازدید هیئتی از مدیران دانشگاه های ازبکستان از نمایشگاه ایران ساخت

معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: 10 درصد از شرکت های دانش بنیان توان اثبات شده صادراتی دارند.

15 دی 1402

شما حدس بزنید؛ جعلی یا واقعی؟، عکس

حاضرید تا یک بازی مجذوب کننده انجام دهید؟ کار راحت است؛ فقط قرار است تشخیص دهیم که کدام عکس، چهره ای واقعی انسان است و کدام تصویر به وسیله هوش مصنوعی خلق شده است.

20 آذر 1402

درهای باغ بیرم آباد کرمان هنوز به روی گردشگران باز نشده اند

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، درهای باغ بیرم آباد کرمان هنوز به روی گردشگران باز نشده اند.

7 آذر 1402

ارتقای همکاری های ایران و امارات در حوزه سلامت

دکتر بهرام عین اللهی در ملاقات سیف محمد عبید الزعابی بر توسعه مناسبات دو کشور در حوزه سلامت تاکید نمود.

29 شهریور 1402

توافق آنکارا و پکن برای ساخت سومین نیروگاه هسته ای ترکیه

ایرنا نوشت: وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه اظهار داشت که مذاکرات با چین برای ساخت سومین نیروگاه اتمی ترکیه پیشرفت قابل توجهی داشته و طبق توافق اولیه، قرارداد اجرای این پروژه مشترک در ماه های آینده منعقد می گردد.

25 شهریور 1402

روزگاری مسجد حاجیه ربابه پاتوق سیاسیون بود

یکی از مساجد معروف محله مختاری مسجد توحید یا حاجی ربابه است. مسجد پرماجرایی با مشارکت اهالی برای تامین هزینه ساختش، بانی خیر و رحمت برای محله به ویژه چهره های مطرح سیاسی شد. خواندن ماجرای ساخت این مسجد جالب است.

14 شهریور 1402

خودروهای برگزیدگان فیلم فجر در کدام پارکینگ خاک می خورند؟ ، آنها که گرفتند ؛ آنها که نگرفتند!

تقریبا نزدیک به 7 ماه از برگزاری جشنواره فیلم فجر و معرفی برگزیدگان این رویداد می گذرد که خبر رسیده بخشی ازجوایز این رویداد که از طریق یک شرکت خودروسازی وعده داده شده بود به تازگی اهدا شده اما همچنان بخشی از جوایز که مربوط به دیگر شرکت خودروسازی می شود،...

8 شهریور 1402

مجمع تشخیص با ایجاد 3 منطقه آزاد نو در کشور موافقت کرد

دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد از موافقت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد سه منطقه آزاد سرخس، دوغارون و مازندران اطلاع داد.

1 شهریور 1402

پاسخ تند دیپلمات ایرانی به سفیر انگلیس

در پی توئیت وقیحانه سفیر انگلیس در تهران به بهانه روز خبرنگار یک دیپلمات ایرانی توجه او را به رفتار خودسرانه انگلیس علیه شهروندان این کشور جلب کرد.

18 مرداد 1402

کالابرگ با شارژ اضافه ، یارانه تشویقی دولت برای جبران تورم مواد غذایی به هر نفر چقدر است؟

طرح کالابرگ الکترونیک براساس تکلیف قانون بودجه 1401 اجرا می گردد. معیار محاسبه قیمت 11قلم کالای اساسی در این طرح، قیمت های اردیبهشت 1401 خواهد بود.

14 مرداد 1402

هشدار مهم سخنگوی دولت درباره تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه

سخنگوی دولت در مورد تعطیلات چهارشنبه و پنج شنبه گفت: این تعطیلات سراسری است وقتی که هوا گرم است هم برای بخش خصوصی گرم است و هم برای بخش عمومی.

10 مرداد 1402

حذف شرط سقف سنی بازنشستگی از لایحه برنامه هفتم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب پیشنهاد حذف سقف سنی بازنشستگی زنان در 53 سالگی و مردان در 56 سالگی در لایحه برنامه هفتم توسعه در این کمیسیون و ارسال آن به کمیسیون تلفیق برنامه برای آنالیز و تصویب اطلاع داد.

13 تیر 1402

نکونام صحبتی از جام نکرد!

جواد نکونام شب گذشته به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال به عنوان سرمربی نو این تیم و جانشین ریکاردو ساپینتو انتخاب شد. نکونام امروز به همراه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در نشست خبری حاضر شد.

1 تیر 1402

اسنودن علت ماندنش در روسیه را شرح داد

ایسنا نوشت: ادوارد اسنودن افسر سابق آژانس امنیت ملی آمریکا اظهار داشت، در ابتدا قصد نداشت در روسیه بماند، اما کشورهای دیگر نتوانستند امنیت کافی برای او فراهم نمایند.

20 خرداد 1402
تعداد: (313)