بازی رایانه ای و کنسول بازی

بازی نقش آفرینی Kingdom Come Deliverance 2 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیوی وارهورس (Warhorse) با انتشار تریلری از بازی اکشن نقش آفرینی و دنیا باز Kingdom Come: Deliverance II برای کنسول ها و رایانه شخصی رونمایی کردند.

2 اردیبهشت 1403

بازی موبایلی جنگ ستارگان Galaxy of Heroes در امسال به کامپیوتر خواهد آمد

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده که بازی محبوب موبایلی Star Wars: Galaxy of Heroes در اواخر سال جاری برای رایانه های شخصی عرضه می گردد.

20 فروردین 1403

آپدیت تازه اسپایدرمن 2 حالت نیو گیم پلاس و لباس های تازه را به بازی اضافه می نماید

به نظر می رسد که بازی اسپایدرمن 2 بالاخره حالت نیو گیم پلاس مورد انتظار را به همراه لباس های اضافی و ویژگی های در دسترس پذیری بیشتر دریافت می نماید.

8 اسفند 1402

ببینید؛ تریلر تازه بازی Dragons Dogma II قابلیت های تازه آن را نشان می دهد

کپکام در جریان جدیدترین State of Play پلی استیشن، تریلر جدیدی را از بازی Dragons Dogma II نمایش داد و در کنار آن تصاویر و اطلاعات جدیدی را هم منتشر کرد.

13 بهمن 1402

اسپایدرمن 2 به خوبی نشان می دهد که چه چیزی یک بازی ابرقهرمانی را عالی می کند

خوب یا بد، ما در عصری طلایی برای بازی های فانتزی زندگی می کنیم. آثار مدرن متعددی در ژانر های مختلف برای برآوردن خواسته های خاص ما وجود دارد. آن ها معمولا می خواهند که بازیکن بدون نیاز به غلبه بر بسیاری از موانع واقعی، احساس خدایی کردن را داشته باشند. آثاری...

12 بهمن 1402

تعداد بازیکنان دث استرندینگ به بیش از 10 میلیون نفر رسید

استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در سومین سالگرد بازی دث استرندینگ بیان نمود که تعداد بازیکنان دو بازی دث استرندینگ (Death Stranding) و نسخه کامل تر آن یعنی دث استرندینگ: برداشت کارگردان (Death Stranding Directors Cut) در مجموع در سراسر جهان به بیش از 10 میلیون نفر رسیده...

25 آبان 1401

درآمد نسخه موبایل لیگ آو لجندز از 500 میلیون دلار عبور کرد

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، بازی League of Legends: Wild Rift اثر کمپانی رایوت گیمز از زمان عرضه تا به امروز 500 میلیون دلار درآمدزایی کرده است.

10 مرداد 1401

بازی No Mans Sky به پلی استیشن وی آر 2 خواهد آمد

استودیو هِلو گیمز (Hello Games) گفت که بازی فضایی No Mans Sky برای دستگاه واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 در حال توسعه است.

23 تیر 1401

بتسدا و لوکاس فیلم از ساخت بازی ایندیانا جونز خبر دادند

شرکت بازی سازی بتسدا خبر از ساخت یک بازی جدید در دنیای مجموعه ایندیانا جونز داده است. ساخت این بازی به استودیوی ماشین گیمز، یعنی سازنده سری بازی های ولفنشتاین سپرده شده است. اطلاعات دیگری از این بازی ایندیانا جونز در دست نیست و احتمالا هم به این زودی...

26 بهمن 1399

تل تیل گیمز بازمی شود

در ماه سپتامبر سال گذشته بود که ناگهان باخبر شدیم استودیوی بازی سازی تل تیل گیمز به انتها کار خود رسیده و به زودی تعطیل می گردد. در آن موقع، تقریبا تمامی اعضای استودیو از کار خود برکنار شدند و به استودیوهای دیگری رفتند. حال طبق آخرین اخبار منتشر شده، تعدادی...

8 مهر 1398

ایکس باکس وان اس بدون دیسک درایو وارد بازار می گردد

مایکروسافت عرضه کنسول بدون دیسک درایو ایکس باکس وان اس را رسماً تایید و اعلام نمود: این محصول جدید با قیمت 250 دلار وارد بازار می گردد.

17 تیر 1398

تبعات مصدومیت کاپیتان ، نادری در دفاع میانی، نعمتی هافبک دفاعی

در صورت نرسیدن حسینی به بازی با سپیدرود ایوانکوویچ مجبور می گردد محمد نادری را در دفاع میانی به کار بگیرد و از سیامک نعمتی در پست هافبک دفاعی استفاده کند.

14 خرداد 1398

طارمی دیدار با ژاپن را از دست داد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دیدار نیمه نهایی جام ملت ها را به خاطر محرومیت از دست داد.

11 خرداد 1398

پورعلی گنجی: دست علیرضا بیرانوند را می بوسم

به گزارش خبرنگاران از امارات، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان و صعود به یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفت: فعلا خبری از چین ندارم. باید بازی به بازی تمرکزمان را حفظ کنیم. انالیزی که از عمان داشتیم به ما یاری کرد...

9 خرداد 1398

چرا فردوسی پور 26 فوتبال آسیایی را گزارش نکرد؟

مدیر شبکه ورزش سیما اخبار و حواشی حذف عادل فردوسی پور از گزارش باری های آسیایی را رد و در عین حال تاکید نمود که فردوسی پور از این هفته بازی ها را گزارش خواهد نمود.

6 خرداد 1398

تشبیه خاص مورینیو از تیم لیورپول

سرمربی منچستریونایتد لیورپول را به خانه ای بزرگ و زیبا تشبیه کرد که فاقد وسایل برای زندگی است.

19 اردیبهشت 1398

خمیس: از سطح فنی مهدی طارمی متعجب شدم، تغییر او بسیار مهم است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر خواستار کنار گذاشته شدن مهدی طارمی، ملی پوش ایرانی از تیم الغرافه شد.

9 اردیبهشت 1398

فیلمنامه نویس بوچ کسیدی و ساندنس کید درگذشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، ویلیام گلدمن فیلمنامه نویس برنده 2 جایزه اسکار برای فیلم های بوچ کسیدی و ساندنس کید و همه مردان رییس جمهور و همچنین فیلمنامه نویس فیلم های مرد ماراتون، شعبده بازی و عروس شاهزاده روز جمعه 16 نوامبر در خانه اش در نیویورک...

17 فروردین 1398

فوتبال دنیا، مونشن گلادباخ از بایرن مونیخ سبقت گرفت

فوتبال دنیا - دومین شب از هفته یازدهم بوندس لیگا با پیروزی خارج از خانه بوروسیا مونشن گلادباخ و اشتوتگارت و شکست هرتابرلین شروع شد.

9 فروردین 1398