بازی No Mans Sky به پلی استیشن وی آر 2 خواهد آمد

به گزارش باد صبا، استودیو هِلو گیمز (Hello Games) گفت که بازی فضایی No Mans Sky برای دستگاه واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 در حال توسعه است.

بازی No Mans Sky به پلی استیشن وی آر 2 خواهد آمد

سه سال پیش، این استودیو آپدیت Beyond را منتشر کرد که یک تجربه واقعیت مجازی را به بازی اضافه نمود. Beyond که برای Oculus Rift، HTC Vive، Valve Index و PlayStation VR در دسترس است، به عنوان یک به روزرسانی رایگان برای بازی در دسترس نهاده شد. در ادامه این کوشش ها، آن ها اکنون می خواهند No Mans Sky را به پلی استیشن وی آر 2 بیاورند که قرار است نسل تازه واقعیت مجازی را ارائه دهد.

برای پلی استیشن وی آر اصلی، این استودیو بازی No Mans Sky را از ابتدا بازسازی کرد؛ این شامل اتاقک خلبان، سیستم های کنترل، وسایل نقلیه زمینی، سیستم های منو، رابط های کاربری، کنترل های انتقال از راه دور، دست کاری زمین، جلوه های پیچ وتاب و بسیاری از چیزهای دیگر می گردد که همه آن ها به گونه ای طراحی شده اند که تجربه راحت تر و بهتری را در دستگاه های واقعیت مجازی ارائه نمایند.

استودیو هِلو گیمز معتقد است که پلی استیشن 5 همراه با پلی استیشن وی آر 2 و کنترلر های سنس (Sense) این دستگاه حس غوطه وری و باورپذیری را چند سطح ارتقا می دهد. این استودیو در ماه های آینده بیشتر درباره ویژگی های بازی No Mans Sky برای پلی استیشن وی آر 2 صحبت خواهد نمود.

علاوه بر اینکه این بازی قرار است در زمان عرضه دستگاه واقعیت مجازی تازه پلی استیشن برای این پلتفرم عرضه گردد، سازندگان بازی No Mans Sky همچنان به شدت از این بازی پشتیبانی می نمایند و هرچند وقت یک بار یک آپدیت بزرگ را به بازی اضافه می نمایند که ویژگی های تازهی را به بازی اضافه می نماید. آپدیت تازهی برای No Mans Sky به تازگی منتشر شده است. این آپدیت تازه که لِوایتن نام دارد که مسافران را در یک حلقه زمانی برای بقا قرار می دهد که تجربه ای مانند آثار روگ مانند را ارائه می نماید.

البته، این تنها آپدیتی نیست که سازندگان این بازی محبوب اخیراً دست به انتشار آن زدند. در آپدیت Outlaws که چند ماه پیش عرضه شد، سفینه های فضایی به بازی اضافه شد و بعلاوه مبارزات فضایی و سیستم پاداش یا آسیب در نبرد بهبود پیدا کرد. قبل از آن هم در آپدیتی که سال گذشته با نام Frontiers منتشر شد، شما می توانستید همانند یک کلانتر راهنمایی یک شهر فضایی را در بازی No Mans Sky بر عهده بگیرید.

پشتیبانی مداوم از بازی و افزودن ویژگی های بیشتر در کنار عرضه برای پلتفرم های تازه همانند پلی استیشن وی آر 2 باعث شده تا این بازی همچنان بتوانند جامعه هواداران خود را مشغول و سرگرم بازی نگه دارد و بعلاوه عده تازهی را به سوی ماجراجویی بزرگ فضایی خود دعوت کند.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی No Mans Sky به پلی استیشن وی آر 2 خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی No Mans Sky به پلی استیشن وی آر 2 خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید