بازی موبایلی جنگ ستارگان Galaxy of Heroes در امسال به کامپیوتر خواهد آمد

به گزارش باد صبا، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده که بازی محبوب موبایلی Star Wars: Galaxy of Heroes در اواخر سال جاری برای رایانه های شخصی عرضه می گردد.

بازی موبایلی جنگ ستارگان Galaxy of Heroes در امسال به کامپیوتر خواهد آمد

الکترونیک آرتز این بازی را در نوامبر 2015 منتشر کرد و پس از گذشت هشت سال و نیم، همچنان از هواداران خود برخوردار است. بازی شما را به قلب درگیری نمادین بین جنبه های روشن و تاریک فورس انداخته و به شما امکان می دهد فهرستی بزرگ از شخصیت ها را از تمام دوران های حماسه جنگ ستارگان جمع آوری و ارتقا دهید. گیم پلی شامل جمع آوری استراتژیک تیم هایی از قهرمانان یا تبهکاران برای غلبه بر نبرد های چالش برانگیز است.

در واقع چه هوادار مهارت تاکتیکی استادان جدای مانند لوک اسکای واکر و یودا باشید، چه از قدرت وحشیانه لرد های سیث مانند دارث ویدر و کایلو رن، Galaxy of Heroes یک شخصیت برای هر سبک بازی ارائه می دهد. در حالی که بازیکنان در طول سال های اخیر از روش های مختلفی مانند شبیه سازهای اندروید برای اجرای بازی روی رایانه های شخصی استفاده نموده اند، الکترونیک آرتز قرار است به بازی یک پورت رسمی دهد.

نسخه رایانه های شخصی Galaxy of Heroes دارای گزینه هایی برای رسیدن به رزولوشن بالاتر است، از قابلیت Antialiasing پشتیبانی می نماید و نرخ فریم را تا 60 فریم بر ثانیه می برد. بازی روی موبایل از نرخ فریم 30 بهره می برد. از طرفی در حالی که نسخه موبایلی بازی دارای کنترل های لمسی است، پورت کامپیوتر بازی از صفحه کلید و ماوس پشتیبانی می نماید اما فعلا خبری از پشتیبانی از دسته نیست.

لازم به ذکر است که بازیکنان موبایل می توانند پیشرفت های خود در بازی را روی نسخه تازه ادامه دهند و هر وقت که قصد داشتند، بین این دو پلتفرم جابه جا شوند. به گفته الکترونیک آرتز، تمام به روزرسانی های آینده بازی روی موبایل نیز به طور همزمان روی نسخه کامپیوتر منتشر می گردد. بازیکنانی که قبلا نسخه موبایل Galaxy of Heroes را بازی نموده اند، می توانند در ماه مه به نسخه بتای بازی روی کامپیوتر دست پیدا نمایند. این نسخه در ادامه برای سایر بازیکنان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. ثبت نام برای نسخه بتا از این نشانی قابل انجام است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی موبایلی جنگ ستارگان Galaxy of Heroes در امسال به کامپیوتر خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایلی جنگ ستارگان Galaxy of Heroes در امسال به کامپیوتر خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید