تل تیل گیمز بازمی شود

به گزارش باد صبا، در ماه سپتامبر سال گذشته بود که ناگهان باخبر شدیم استودیوی بازی سازی تل تیل گیمز به انتها کار خود رسیده و به زودی تعطیل می گردد. در آن موقع، تقریبا تمامی اعضای استودیو از کار خود برکنار شدند و به استودیوهای دیگری رفتند. حال طبق آخرین اخبار منتشر شده، تعدادی از سرمایه داران قصد دارند این استودیو را بازگردانند و شروعی تازه برای آن رقم بزنند.

تل تیل گیمز بازمی شود

روز گذشته، جیمی اوتیلی و برایان وادل به رسانه ها بیان کردند که حق و حقوق استودیو و تعدادی از امتیازهای آن را به دست آورده اند؛ این دو پیش از این هیچ سمتی در استودیو نداشتند و تا به حال در ساخت هیچ کدام بازی های تل تیل گیمز دخیل نبوده اند. از حالا به بعد، این استودیو در شهر ملیبو - واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا - به کار خود ادامه خواهد داد. استودیوی اصلی تیل تیل ابتدا در شهر سن رافائل قرار داشت.

جیمی اوتیلی بیش تر روی بازی های موبایل سفارشی مثل Duck Dynasty و Power Rangers کار نموده بود. برایان وادل هم سابقه کار در استودیوی بازی سازی ویرتوس و کار روی موتور فیزیکی هوِک را در کارنامه خود دارد.

هزینه بازگرداندن استودیوی تل تیل گیمز توسط شرکت اتلون گیمز فراهم شده است؛ این شرکت جزء زیرمجموعه های کمپانی چینی لی یو محسوب می گردد. در این بین تعدادی از مدیران استودیوهای ربلیون و استاربریز هم در این پروژه همکاری نموده اند.

بازگشت تل تیل گیمز قطعا خبر خوبی برای هواداران خواهد بود، ولی این را هم باید در نظر بگیریم که از این پس استودیو توسط افراد کاملا جدیدی مدیریت می گردد. استودیوی تل تیل در گذشته وظیفه ساخت بازی های تحسین شده ای مثل The Walking Dead و Tales From The Borderlands را بر عهده داشت.

در این بین چه بر سر اعضای قدیمی استودیو خواهد آمد؟ اوتیلی اخیرا در مصاحبه ای گفت: به تعدادی از کارمندان قدیمی تل تیل گیمز نقش های کارمزدی پیشنهاد خواهیم داد. این احتمال هم وجود دارد که در آینده شغلی تمام وقت و دائمی به دست بیاورند.

اگر اخبار را دنبال نموده باشید حتما می دانید که اعضای استودیو در سپتامبر سال گذشته بدون اینکه حمایت خاصی از آن ها بگردد، ناگهان از کار خود اخراج شدند و استودیو هم یاری خاصی به آن ها نکرد. در حال حاضر تعدادی بسیار زیادی از اعضای قدیمی در شرکت های دیگر مشغول به کار شده اند. با این حال، این خبر برای افرادی که هنوز نتوانسته اند شغلی برای خود به دست بیاورند، قطعا مسرور کننده خواهد بود.

اوتیلی در ادامه صحبت های خود بیان کرد که می خواهند دوباره تعدادی از بازی های استودیو را بفروشند؛ مدتی قبل، تعدادی زیادی از بازی های تل تیل از فروشگاه های دیجیتالی حذف شدند. علاوه بر این، محتمل است که دنباله آن ها هم ساخته گردد.

دقیقا نمی دانیم که چه تعدادی از اعضای قدیمی به استودیوی جدید بازمی گردند. دیدن دوباره تل تیل گیمز قطعا خبر خوبی است، اما باید این را هم در نظر داشت که تنها نام یک استودیو باعث خلق آثار جدید و بی نظیری نمی گردد؛ این افراد و کارمندان استودیو هستند که بازی ها را می سازند و به آن ها هویت می بخشند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "تل تیل گیمز بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تل تیل گیمز بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید