ببینید؛ تریلر تازه بازی Dragons Dogma II قابلیت های تازه آن را نشان می دهد

به گزارش باد صبا، کپکام در جریان جدیدترین State of Play پلی استیشن، تریلر جدیدی را از بازی Dragons Dogma II نمایش داد و در کنار آن تصاویر و اطلاعات جدیدی را هم منتشر کرد.

ببینید؛ تریلر تازه بازی Dragons Dogma II قابلیت های تازه آن را نشان می دهد

در این تریلر مجذوب نماینده علاوه بر این که لحظاتی هیجان انگیز از گیم پلی بازی Dragons Dogma II می بینیم، جزئیات تازه از قابلیت حرفه جنگجو (Warfarer Vocation) می بینیم که مختص به شخصیت اصلی بازی یعنی Arisen است که به او اجازه می دهد به تمامی سلاح ها دسترسی داشته باشد. حرفه در این بازی معادل همان کلاس در بازی های نقش آفرینی دیگر است.

در ادامه کوشش می کنیم که بعضی از این اطلاعات نو را به صورت خلاصه توضیح دهیم.

معرفی حرفه جنگجو

شمشیر بزرگی به دست بگیرید، جادوی سطح بالایی را به کار بگیرید و دشمنان را با توهمات فریب دهید. Warfarer کلاسی است که به شما اجازه می دهد در جریان نبرد بین سلاح های مختلف تعویض کنید.

جنگجو (Warfarer) حرفه یا همان کلاسی انحصاری برای شخصیت اصلی بازی یعنی Arisen است. حرفه جنگجو می تواند از تمام انواع سلاح ها استفاده نمایند و مهارت های اصلی تمام حرفه ها را یاد بگیرند. بعضی از حرفه ها در نبرد نزدیک فزونی دارند یا در پشتیبانی مهارت دارند و این حرفه می تواند از نقاط قوت هر حرفه مطابق با شرایط استفاده کند. Warfarer این پتانسیل را دارد که کمبوهای قدرتمندی را آزاد کند، مانند استفاده از مهارت های کلاس Trickster برای فریب دشمنان و باز کردن فرصت ها برای خواندن جادوی حمله قدرتمند.

با این حال، Warfarer یک حرفه تمام عیار و بدون نقص نیست. قدرت های اولیه آن بالا نیست و برای استفاده از مهارت های مختلف آن بازیکن باید سلاح های زیادی حمل کند. این کلاس به مهارت بازیکن برای بهره برداری از نقاط قوت در موقعیت های مختلف احتیاج خواهد داشت، در غیر این صورت Warfarer نسخه ضعیف تری از هر یک از حرفه های مربوط باقی خواهد ماند. تنها کسانی که مهارت ها و سازگاری خود را تقویت نموده اند، می توانند از پتانسیل کامل این حرفه استفاده نمایند.

استادان حرفه ها

در طول ماجراجویی خود با استادان حرفه های مختلف بازی روبرو خواهید شد که هر کدام تا بالاترین سطح به استادی حرفه مربوط به خود رسیده اند. با عمیق تر کردن رابطه خود با این استادان و کسب موافقت آن ها، شما می توانید به حرفه یا کلاس آن ها دست پیدا کنید یا اینکه بزرگ ترین قابلیت های آن حرفه را به دست آورید.

طاعون اژدها

طاعون اژدها (Dragonsplague) یک بیماری مسری است که تحت شرایط خاصی Pawn ها (شخصیت های همراه شما) را آلوده می نماید. اگر آن ها تحت تأثیر قرار بگیرند، قدرت های پایه Pawn بهبود یافته و رفتار آن ها تغییر خواهد نمود.

این بیماری در میان سفر شما در بازی بین شخصیت های همراه شما پخش خواهد شد و در مراحل اولیه بیماری، فرد مبتلا بیمار نخواهد شد، بلکه توانایی ها و اعتماد به نفسی از خود نشان می دهد که فراتر از حد معمول است. با این حال، گفته می گردد که در مراحل بعدی بیماری، طاعون اژدها منجر به فاجعه ای ویرانگر می گردد. در این جهان اطلاعات کمی در خصوص طاعون اژدها وجود دارد و صحت آن سؤال برانگیز است و تعیین نیست که این فاجعه ویرانگر دقیقاً به چه چیزی اشاره دارد.

به نظر می رسد که این یک بیماری نادر باشد اما اگر کسی در گروه شما به طور غیر طبیعی سرکش یا بیش از حد فعال باشد، ممکن است به طاعون اژدها مبتلا شده باشد. آیا باید در پی درمان باشید؟ یا آن را افزایشی مثبت برای قدرت آن ها و ادامه سفر خود می دانید؟ باز هم تصمیم گیری به عهده بازیکن است.

بازی Dragons Dogma II در تاریخ 3 فروردین 1403 برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی به وسیله استیم عرضه خواهد شد.

شما می توانید تریلر مجذوب نماینده و تصاویر منتشرشده از بازی Dragons Dogma II را در پایین مشاهده کنید.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر تازه بازی Dragons Dogma II قابلیت های تازه آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه بازی Dragons Dogma II قابلیت های تازه آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید