648 کنتور برق در شهرستان کنارک نصب و تعویض شد

به گزارش باد صبا، مدیر امور توزیع برق شهرستان کنارک گفت: افزون بر 426 دستگاه کنتور دیجیتال از ابتدای سال جاری تا به امروز در منطقه ها مختلف تحت پوشش این امور نصب و 222 کنتور معیوب تعویض شده است.

648 کنتور برق در شهرستان کنارک نصب و تعویض شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،حسین زنده دل امدیر امور توزیع برق شهرستان کنارک ظهار داشت: خدمت رسانی و کسب رضایت مشترکان، اصلاح لوازم مقدار گیری، کاهش تلفات، توسعه سامانه هوشمند شبکه برق و مدیریت بار شبکه در فصل گرما از جمله اهداف مهم تعویض و نصب این تعداد کنتور است.

وی بیان نمود: مجموع کنتور های مکانیکی این شهرستان چهار هزار و 574 کنتور و مجموع کنتور های دیجیتال این منطقه 20 هزار و 923 کنتور است.

زنده دل ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 254 مورد اصلاح روشنایی معابر شهری ثبت شده در نرم افزار برق من انجام شد.

وی ادامه داد: 197 مورد لامپ و 57 مورد تجهیزات شبکه روشنایی معابر طی این اقدامات اصلاح شده است.

مدیر امور برق شهرستان کنارک در ادامه به سایر اقدامات شاخص این شهرستان از ابتدای سالجاری تا به امروز اشاره نمود و اضافه نمود: تعویض 11 اصله پایه فشار میانه، تعویض 27 اصله پایه فشار ضعیف، تعویض 2 کیلومتر شبکه فرسوده سیمی فشار میانه، توسعه یک کیلومتر شبکه برق روستایی، احداث 2 دستگاه پست توزیع هوایی، برقرسانی به 20 حلقه چاه کشاورزی، افزایش قدرت 6 دستگاه ترانسفورماتور فولبار، آنالیز و برطرف افت ولتاژ 156 مورد مشترکین روستایی و شهری، اصلاح و ترمیم 24 دستگاه ارت حفاظتی و الکتریکی، تبدیل هزار و 700 متر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار، شاخه زنی 45 اصله درخت واقع شده در حریم شبکه و 9 مورد اخطاریه نقض حریم از جمله اقدامات مهم این امور از ابتدای سالجاری تا به امروز است.

وی مجموع اعتبار اقدامات عنوان شده این امور از ابتدای سالجاری تا به امروز را بیش از پنج میلیارد و 300 میلیون تومان دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، کنارک شهری در جنوب استان سیستان و بلوچستان است، در خصوص وجه تسمیه این شهر آنچه که بر سر زبان ها به جای مانده این است که در این مکان درختان کنار زیادی یافت می شده که به همین دلیل این شهر کوچک بندری به کنارک معروف گشته است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "648 کنتور برق در شهرستان کنارک نصب و تعویض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "648 کنتور برق در شهرستان کنارک نصب و تعویض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید