پرفروش ترین کتاب های هفته در فیدیبو؛ از راهنمای خودشناسی تا پدر پولدار

به گزارش باد صبا، کتاب های پرفروش علاوه بر جذابیت محتوایی، معمولا ویژگی های مشترکی دارند که به خاطر آن ها با اقبال عمومی روبرو می شوند. کتاب های پرفروش اغلب به موضوعاتی پرداخته اند که در سطح جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، نثر روانی دارند و خواندن آن ها برای طیف وسیعی از مخاطبان آسان است و قیمت مناسبی هم دارند. بسیاری از مواقع فهرست کتاب های پرفروش یکی از چیزهایی است که آدم ها می توانند به آن ها مراجعه نمایند و کتابی که می خواهند بخوانند را انتخاب نمایند. با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر پر فروش ترین کتاب های فیدیبو در هفته ای که گذشت.

پرفروش ترین کتاب های هفته در فیدیبو؛ از راهنمای خودشناسی تا پدر پولدار

راهنمای خودشناسی

ذهن شما، سازنده تمام اتفاقاتی است که در زندگی تان رخ می دهد. شاید این حرف به نظر مسخره باشد اما چه خوشتان بیاید چه نه، تنها حقیقت موجود در زندگی است. هر اتفاقی که تا امروز تجربه کردید، مسئولش خودتان هستید. بله شما خواستید تا آن ها اتفاق بیوفتند. در واقع شما در ذهنتان آنها را ساخته اید. در میکروکتاب راهنمای خودشناسی با 3 ایده کلی، نویسنده کوشش می نماید تا شما را با ذهن تان آشنا کند. چون وقتی شما بتوانید ذهنتان را کنترل و به سمتی که بخواهید ببرید، در راستا موفقیت قرار می گیرید.

به انجام رساندن کارها

آیا احساس می کنید به قدری کارهای مختلف برای انجام دادن دارید که نمی دانید از کجا شروع کنید؟ با آنکه می دانید باید به شکل کارآمد فعالیت کنید تا مطمئن باشید همه کارها به انجام می رسند، اما این احساس می تواند فلج نماینده باشد و بهره وری شما را کاهش دهد. چگونه می توانید از این چرخه خارج شده و شروع به کار کنید؟ کتاب به انجام رساندن کارها با تأکید بر اصول مدیریت زمان شروع می گردد: نحوه پیگیری، اولویت بندی، و ثبت کارهایتان به شکلی که بتوانید تشخیص دهید در چه بخش هایی ناکارآمدی وجود دارد و اهداف تان در چه بخش هایی برآورده نمی شوند. سپس به شما نشان می دهد چگونه وظایف خود را زمان بندی کنید و فهرست های مفیدی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید، فضای مجازی و حقیقی پیرامون تان را سازماندهی کنید تا به تمرکز بهتری دست یابید، خود را در عادات و روتین های بهتر آموزش دهید، و همکاری کارآمدتری با دیگران داشته باشید.

کتاب صوتی پدر پولدار پدر فقیر

در میکروکتاب پدر پولدار پدر فقیر رابرت کیوساکی درباره روش های زندگی افراد پولدار و افراد طبقه متوسط صحبت می نماید. کیوساکی می گوید: یکی از پدرانم برای به دست آوردن چند دلار جان می نماید و دیگری مشت مشت پول درمی آورد. یکی از پدرانم به من یاد می داد که سوابق تحصیلی و کارم را چه طور بنویسم که بتوانم شغل خوبی به دست آورم و دیگری به من می آموخت که چه طور طرح های قوی اقتصادی و بازرگانی را خلق کنم، تا بتوانم برای دیگران شغل ایجاد کنم. فرزند دو پدر قوی بودن این امکان را برای من فراهم آورد تا با مقایسه آرای آن ها با یکدیگر تأثیر تفکراتشان را بر زندگی شان آنالیز کنم، در این جریان فهمیدم که انسان ها زندگی شان را براساس افکارشان تنظیم می نمایند. پدر فقیرم دائماً می گفت: من هیچ وقت پولدار نمی شوم و این پیشگویی واقعیت یافت، ولی پدر پولدارم معتقد بود که آدم پولداریست، حتی یک بار پس از ورشکستگیی که افسرده اش نموده بود، باز ادعا کرد آدم ثروتمندی است و می گفت بین فقیر بودن و ورشکسته بودن یک اختلاف بزرگ است و آن این که ورشکستگی موقتی، ولی فقر دائمی است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "پرفروش ترین کتاب های هفته در فیدیبو؛ از راهنمای خودشناسی تا پدر پولدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین کتاب های هفته در فیدیبو؛ از راهنمای خودشناسی تا پدر پولدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید