هفته بیست و یکم فوتبال بانوان و مشخص صندلی دوم لیگ

به گزارش باد صبا، شهرداری سیرجان امروز آدینه با پیروزی در حساس ترین بازی هفته از لیگ فوتبال بانوان می تواند صندلی دوم را برای خود تثبیت کند.

هفته بیست و یکم فوتبال بانوان و مشخص صندلی دوم لیگ

به گزارش ، پس از پیروزی پرگل شهرداری بم در هفته بیستم از لیگ فوتبال بانوان و تصاحب سکوی قهرمانی توسط این تیم کرمانی حالا نوبت به این رسیده است که یک هفته مانده به سرانجام لیگ بانوان در هفته بیست و یکم، نام تیمی که می تواند صندلی دوم را به خود اختصاص دهد تعیین گردد. این هفته از مسابقات بانوان آدینه 31 خرداد ماه با 6 دیدار در شهر های مریوان، بندرانزلی، بم، شهریار، اصفهان و ارومیه برگزار می گردد و در حساس ترین بازی هفته تیم رده دومی شهرداری سیرجان و تیم رده سومی سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

شهرداری با پیروزی در این بازی می تواند یک هفته مانده به سرانجام لیگ بانوان با 54 امتیاز بعد از شهرداری بم قهرمان با قرار دریافت در صندلی دوم به کارنامه کاری اش در این فصل از فوتبال بانوان سرانجام دهد. برنامه بازی های هفته بیست و یکم فوتبال بانوان به توضیح زیر است، همچنین گفتنی است تمامی مسابقات ساعت 17:30 بعد از ظهر امروز آدینه 31 خرداد ماه برگزار می شوند.

سپاهان اصفهان - شهرداری سیرجان/ استادیوم باغ فردوس اصفهان

حساس ترین دیدار هفته جدالی است بین تیم های دوم و سوم جدول لیگ بانوان که می تواند نام تیمی را که در سکوی دوم لیگ بانوان قرار می گیرد تعیین نماید.

پس از سرانجام هفته بیستم از لیگ بانوان و تصاحب عنوان قهرمانی توسط تیم شهرداری بم، اینک رقابت سخت و نفس گیری بین تیم های شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان برای کسب قطعی عنوان دومی در این فصل پرحاشیه از فوتبال بانوان وجود دارد. در شب سخت هفته بیست و یکم شهرداری سیرجان اگر پیروز به پیروزی برابر سپاهان اصفهان گردد می تواند این صندلی را کسب کند تا در هفته سرانجامی بدون هیچ استرسی وارد مستطیل سبز گردد.

داوران این دیدار عبارتند از: مهسا قربانی - بهاره سیفی - مرضیه بهداروند - زهرا معتمدی - ناظر: الهه کاظمی

ملوان بندرانزلی - پالایش گاز ایلام/ استادیوم تختی بندرانزلی

دومین دیدار حساس هفته بین تیم رده ششمی ملوان بندرانزلی و تیم رده هفتمی پالایش گاز ایلام برگزار می گردد. هر چند هیچ امیدی برای این 2 تیم در مورد قراردریافت جزو سه تیم برتر این فصل فوتبال بانوان وجود ندارد، اما بازیکنان این تیم ها باانگیزه فراوانی به زمین های چمن قدم می گذارند تا با پیروزی های هفته های سرانجامی تمام تلخی ها و جور های این فصل از فوتبال بانوان را برای خود شیرین تر نمایند.

داوران این دیدار عبارتند از: سلطنت نوروزی - حدیثه مهدوی - ژاله طوفانپور - آسو جواهری - ناظر: معصومه شکوری

همیاری ارومیه - ذوب آهن اصفهان/ استادیوم خانه جوان ارومیه

سومین دیدار هفته بیست و یکم در شهر ارومیه بین 2 تیم همیاری ارومیه و ذوب آهن اصفهان برگزار می گردد. تیم ذوب آهن اصفهان که با 37 امتیاز در صندلی پنجم جدول قرار گرفته دیگر امیدی برای کسب عنوان لیگ 97-98 ندارد و هفته های سرانجامی برای او جنبه بازی های تدارکاتی دارند.

داوران این دیدار عبارتد از: مهناز ذکایی - مهشید گودرزی - زهرا رمرودی - فاطمه نصرالهی - ناظر: افسانه هاشمی

راه یاب ملل مریوان - پارس جنوبی بوشهر/ استادیوم زاگرس مریوان

در چهارمین دیدار از مسابقات این هفته بانوان تیم رده چهارمی راه یاب ملل مریوان در خانه میزبان تیم پارس جنوبی بوشهر می باشد. مریوانی ها که با پیروزی در هفته بیستم از صندلی پنجم جدول به صندلی چهارم صعود نموده اند اینک باانگیزه های زیادی هفته های سرانجامی را سپری می نمایند.

داروان این دیدار عبارتند از: مائده جعفری - سحر بی باک - سارا الماسی - فاطمه سپهری - ناظر: رقیه پرتوی

آذرخش تهران - زاگرس شیراز/ استادیوم محمود رهنما شهریار

پنجمین دیدار این هفته بین تیم های انتهای جدولی آذرخش تهران و زاگرس شیراز برگزار می شوند، این 2 تیم از آغاز لیگ بانوان تا به امروز با مسائل اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم نموده اند و اینک در هفته بیست و یکم به مصاف یکدیگر می روند.

داوران این دیدار عبارتند از: سرور ساعدی - سمانه رضایی - سمیه براتیه - سحر ورمرزیاری - ناظر: تهمینه ناطقی

شهرداری بم - سپیدار قائمشهر/ استادیوم فجر بم

در آخرین دیدار هفته قهرمان لیگ بانوان یعنی شهرداری بم در خانه خود میزبان تیم انتهای جدولی سپیدار قائمشهر است. هر چند این بازی اهمیتی برای بمی ها ندارد، اما سپیدار قائمشهر برای نجات از سقوط در لیگ بانوان احتیاج به امتیاز این بازی دارد شاید این دیدار به دلیل مسائل اقتصادی تیم قائمشهر و حاضر نشدن این تیم در بم برگزار نگردد.

جدول رده بندی لیگ برتر بانوان

1-شهرداری بم/ 58،

2-شهرداری سیرجان/ 51،

3-سپاهان اصفهان/ 47،

4-راه یاب ملل مریوان/ 39،

5-ذوب آهن اصفهان/ 37،

6-ملوان بندرانزلی/ 34،

7-پالایش گاز ایلام/ 28،

8-همیاری ارومیه/ 20،

9-پارس جنوبی بوشهر/ 12،

10-زاگرس شیراز/ 12،

11-آذرخش تهران/ 7،

12-سپیدار قائمشهر/4

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هفته بیست و یکم فوتبال بانوان و مشخص صندلی دوم لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته بیست و یکم فوتبال بانوان و مشخص صندلی دوم لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید