هجوم ملخ به شهرستان خرامه صحت ندارد

به گزارش باد صبا، مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: کلیپ پخش شده در شبکه های مجازی مبنی بر هجوم ملخ به شهرستان خرامه صحت ندارد.

هجوم ملخ به شهرستان خرامه صحت ندارد

به گزارش از ، علیرضا واحدی پور مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس گفت: پایش ملخ در شهرستان خرامه همانند سایر شهرستان های این استان در دستور کار جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی توضیح داد: پس از دریافت خبر وجود ملخ در این شهرستان در اسرع وقت گروه های ردیابی اراضی زراعی، باغی وملی این شهرستان را کاملا آنالیز کردند که با آنالیز های انجام شده ملخ صحرایی در شهرستان خرامه مشاهده نشد و آفت گزارش شده زنجره مو بود.

واحدی پور اضافه کرد: این آفت نیز مانند سایر آفات به واسطه شرایط جوی امسال که مناسب رشد و تکثیر ان ها بوده است، نسبت به سال های با بارندگی های نرمال زیادتر می باشدو دستورالعمل مبارزه با افت زنجره مو، از چند روز گذشته توسط مدیریت حفظ نباتات به تمام شهرستان ها ارسال شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از عموم مردم به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی این استان که از ابتدا با این سازمان در امر مبارزه با ملخ صحرایی همراهی داشتند، قدردانی کرد.

شهرستان خرامه در فاصله 82 کیلومتری شرق شیراز دراستان فارس قرار گرفته است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هجوم ملخ به شهرستان خرامه صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم ملخ به شهرستان خرامه صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید