نمایش آثار چهارمین جشنواره ملی عکس آب در 10 استان

به گزارش باد صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره، چهارمین دوره جشنواره ملی عکس آب همزمان با تهران در استان های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان شرقی به مدت یک هفته برگزار می گردد. علاوه بر این، نمایش آثار برگزیده این جشنواره در تابلوهای محیطی شهر تهران، تابلوهای ایستگاه های مترو و در محل پل طبیعت نیز در معرض دید عموم قرار می گیرند.

نمایش آثار چهارمین جشنواره ملی عکس آب در 10 استان

نشست با کارگردانان سینما، نشست های تخصصی با عکاسان و ورکشاپ هایی ویژه اقشار مختلف در این مدت 7 روز با شعار آب برای همه برگزار می گردد.

این جشنواره با همکاری مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اسفند ماه 97 برگزار می گردد.

بر پایه تقویم جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، سه شنبه30 بهمن ماه اعلام شده است و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم در تاریخ 13 اسفند ماه 1397 همزمان با همایش بزرگداشت روز ملی آب است.

هنرمندان برای اطلاع از قوانین شرکت، ثبت نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی (www.water.salon.photo) مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمایش آثار چهارمین جشنواره ملی عکس آب در 10 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش آثار چهارمین جشنواره ملی عکس آب در 10 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید