دوازدهمین جشنواره صد دانه یاقوت در فرهنگسرای اشراق برگزار می گردد

به گزارش باد صبا، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، دوازدهمین جشنواره صد دانه یاقوت در فرهنگسرای اشراق برگزار می گردد.

دوازدهمین جشنواره صد دانه یاقوت در فرهنگسرای اشراق برگزار می گردد

دوازدهمین جشنواره فرهنگی و هنری صد دانه یاقوت به منظور بهره مندی خانواده ها از برنامه های فرهنگی هنری در فضایی با نشاط، معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مزایا و خواص انار و حمایت از باغداران و فراوری نمایندگان انار برگزار می گردد.

این جشنواره در بخشهای متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استانها و صنایع دستی اقوام برای آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی، فراوریات هنری و صنایع دستی نقاط مختلف ایران در نظر گرفته شده است.

هفت استان انارخیز کشور در این جشنواره حاضر هستند و محصولاتشان را عرضه می نمایند. در بخش سوغات و صنایع دستی هم بیشتر استانهای کشور حضور دارند و از شهرهای شیراز، یزد، کرمان، تبریز، ارومیه، زنجان، اصفهان، قم و سایر شهرهای ایران که سوغات مشهوری دارند، غرفه هایی برپا می گردد.

در جشنواره صد دانه یاقوت سراهای مختلفی شامل انار، سوغات و صنایع دستی، کودک، برنامه های فرهنگی هنری و...آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند. بعلاوه تعدادی غرفه سیار برای فروش مواد غذایی نیز تدارک دیده شده است.

اجرای موسیقی محلی و اصیل ایرانی، برنامه های میدانی، پرده خوانی، استعدادیابی نوجوانان، اجرای فصل چهارم از مسابقه گویندگی صدای تو و...بخشهای دیگری از این جشنواره است.

علاقمندان برای شرکت در دوازدهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت می توانند از 30 آبان تا 18 آذر از ساعت 11 تا 21 به فرهنگسرای اشراق مراجعه نمایند.

منبع: همگردی

به "دوازدهمین جشنواره صد دانه یاقوت در فرهنگسرای اشراق برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین جشنواره صد دانه یاقوت در فرهنگسرای اشراق برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید