مسابقات سراسری استارت آپ ویکند در قزوین برگزار می گردد

به گزارش باد صبا، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: با حضور برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب ها و طراحان گرافیک و صاحبان ایده های برتر مسابقات سراسری استارت آپ ویکند در قزوین برگزار می گردد.

مسابقات سراسری استارت آپ ویکند در قزوین برگزار می گردد

به گزارش باد صبا از قزوین، ابوالحسن نائینی صبح امروز در جمع باد صبا گفت: استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی - تجربی است که در انتهای این هفته با حضور صاحبان ایده های برتر از سراسر کشور در استان قزوین برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: در این برنامه شرکت نمایندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، صاحبان ایده های برتر، بازاریابان، طراحان گرافیک در همایشی 54 ساعته ایده های خود را مطرح نموده و با تشکیل گروه، هریک از تیم ها ایده های خود را اجرا می نمایند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین مطرح کرد: این مسابقات از تاریخ 12 تا 14 اسفند ماه در دانشگاه امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار می گردد و آیین افتتاحیه آن در روز چهارشنبه ساعت 17 با حضور مسئولان استانی و میهمانان کشوری برگزار می گردد.

نائینی توضیح داد: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز در روز آدینه 14 اسفندماه برگزار شده و صاحبان ایده های برتر برگزیده شده و جوایزی نیز به آنها اهدا می گردد.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: مسابقات استارت آپ پیش از این در دانشگاه امام خمینی(ره)، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و پارک علم و فناوری نیز برگزار شده بود.

وی گفت: این استارت آپ با همکاری پارک علم و فناوری استان قزوین و با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می گردد.

منبع: تسنیم

به "مسابقات سراسری استارت آپ ویکند در قزوین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات سراسری استارت آپ ویکند در قزوین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید