ساختن آینده از مدرسه شروع می گردد

به گزارش باد صبا، شاید اغراق نباشد اگر بگوییم فرهنگ هر ملتی شکل دهنده هویت آن ملت است.

ساختن آینده از مدرسه شروع می گردد

به گزارش باد صبا، بنابر اعلام ابزارمارت، شکل دادن فرهنگ نیز روندی است بلندمدت که عوامل بسیاری در آن دخیل هستند اما بدون شک آموزش افراد جامعه اصلی ترین عامل ارتقا و بهبود سطح فرهنگ هر جامعه ای است.

آموزش و پرورش مناسب و ایجاد بستر مناسب برای آن از حقوق افراد هر جامعه ای بوده و توجه به آن از وظایف تمامی افراد است. بهبود فضای آموزشی کشور رسالتی است که نه تنها بر عهده دولت بلکه وظیفه تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی است.

ابزارمارت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی ابزارآلات و در قالب یک استارتاپ در جهت ایفای نقش در این راستا و انجام رسالت اجتماعی خود اقدامی کوچک را انجام داده است. رنگ آمیزی یکی از مدارس ویژه بچه ها کار در آستانه سال تحصیلی جدید توسط ابزارمارت با همراهی بعضی از دوستان فعال در این حوزه انجام پذیرفت. رنگ آمیزی مدرسه صبح رویش در دروازه غار تهران با هدف بهبود فضای آموزشی بچه ها کار و ایجاد فضایی شاد و محیطی با نشاط برای این بچه ها اقدامی کوچک در راستای انجام رسالت اجتماعی کسب و کار نوپای ابزارمارت انجام پذیرفت.

فعالیت های مجموعه صبح رویش که بیشتر با راه اندازی مدارس ویژه بچه ها کار شناخته شده است، به آموزش منحصر نمی گردد. این مجموعه برای نیل به اهداف انسانی خود و مقابله اصولی با آسیب های اجتماعی، خدمات بهداشتی، درمانی، مددکاری، روانشناسی، حمایتی نیکوکاری و پژوهشی ارائه می دهد که با ساختار معین و برنامه مدون بر اساس مطالعات علمی و پژوهش های روز اجرا می گردد.

ابزارمارت میخواهد در ادامه این روند هر شش ماه با حضور خود در یکی از مراکز عام المنفعه در حد توان به نوسازی و زیباسازی آن مرکز اقدام کند. این حرکت هر چند بسیار کوچک اما می تواند باعث شادی و امیدبخشی گروه کوچکی از هموطنان عزیز باشد.

پس از اعلام عمومی انجام این حرکت توسط ابزارمارت، بسیاری از افراد برای مشارکت در حرکات آینده اعلام آمادگی نموده و حمایت مادی و معنوی خود را از انجام حرکاتی مشابه در سراسر کشور اعلام نموده اند.

اما این حرکت که با #همرنگ نام گذاری شد شروع یک راستا است، راستای که نیازمند همراهی هر چه بیشتر سایر افراد و کسب و کارهاست. ابزارمارت به عنوان یک فروشگاه تخصصی ضمن اعلام آمادگی برای تامین ابزار و تجهیزات و ملزومات لازم برای اقداماتی نظیر نوسازی مدارس و سایر مراکز عام المنفعه از تمامی افراد و گروه های علاقه مند دعوت به همکاری می نماید.

برای پیوستن به این جریان و مشارکت در این اقدام انسان محبت آمیز کافی ست به صفحه زیر در وبسایت ابزارمارت مراجعه نموده و شرایط را مطالعه کنید.

ورود به صفحه #همرنگ در وبسایت ابزارمارت

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ساختن آینده از مدرسه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختن آینده از مدرسه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید