رونمایی از کتاب کودک نویسنده سرپل ذهابی

به گزارش باد صبا، آیین رونمایی از کتاب داستان می تونیم مهربون باشیم اثر لاوین جمشیدی نویسنده 12ساله سرپل ذهابی به همت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سرپل ذهاب و با حضور جمعی از هنرمندان و اعضای کانون پرورش فکری برگزار گردید.

رونمایی از کتاب کودک نویسنده سرپل ذهابی

به گزارش باد صبا، مریم شاه محمدی رئیس کانون پرورش فکری سرپل ذهاب دراین باره گفت: با توجه به این که اکثر اعضای کانون به ادبیات علاقه مندند، با هدف آشنایی آنها با نویسندگان تصمیم گرفتیم مراسم رونمایی از کتاب لاوین جمشیدی، نویسنده کودک را که خود از اعضای سابق این کانون بوده، برگزار کنیم که تشویقی هم برای اعضای کانون باشد. فروزان حسینی مربی ادبی و مسئول انجمن ادبی آفرینش نیز گفت: قطعا برگزاری چنین مراسمی در تقویت انگیزه اعضا بسیار موثر است. اکنون نیز تعدادی از اعضای این کانون در جشنواره های مختلف کشوری و استانی در رشته های مختلف صاحب عنوان شده اند که بیانگر وجود استعدادهای خوبی در این شهرستان است.

جلیل الیاسی نویسنده و منتقد نیز چاپ این کتاب را نشانگر استعداد بچه ها این شهر ذکر کرد و گفت: وقتی کودک برای کودک می نویسد احساسات واقعی بچه ها در کتاب خودش را نشان می دهد که این خصیصه در داستان های این کتاب دیده می گردد. میثم عاطفی نیا مسئول انجمن ادبی ژوان نیز در این مراسم گفت: فرهنگ احترام به طبیعت کاملا در این کتاب وجود دارد و کتاب حاوی پیغام های تاثیرگذاری برای بچه هاست و همین مساله یکی از عوامل موفقیت این کتاب است.

لاوین جمشیدی نویسنده این کتاب نیز گفت: خیلی دوست داشتم اولین رونمایی از کتابم در شهر سرپل ذهاب و در میان بچه ها زلزله زده باد صبا ام باشد که خدا را شکر به یاری کانون پرورش فکری این رخ داد و به همین خاطر بسیار خوشحالم و از خانم مهناز فتاحی مدیر کل کانون استان و همچنین خانم ها فاطمه ناظری، مریم شاه محمدی و فروزان حسینی تشکر می کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "رونمایی از کتاب کودک نویسنده سرپل ذهابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب کودک نویسنده سرپل ذهابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید