راهی جز برد نداریم، بقای سپیدرود در لیگ برتر سخت است

به گزارش باد صبا، نادر دست نشان کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس با اشاره به اینکه بعد از قبول سرمربیگری سپیدرود رشت کوشش کردیم شرایط روحی و روانی تیم را بالا ببریم، اظهار کرد: مدیریت و کادر فنی قبلی زحمات زیادی برای این تیم کشیدند و در بازی با صنعت نفت آبادان انگیزه اعضای تیم و بازیکنان باشگاه سپیدرود سبب کسب نتیجه تساوی شد.

راهی جز برد نداریم، بقای سپیدرود در لیگ برتر سخت است

وی با تاکید بر اینکه پرسپولیس تیم بزرگی بوده و به دنبال رسیدن به صدر جدول است، اضافه کرد: کار سختی داریم اما از انگیزه های لازم برخورداریم.

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به توانمندی بالای بازیکنان سپیدرود رشت، گفت: با توجه به اینکه فرصت های گذشته را از دست داده ایم در بازی فردا راهی جز برد در برابر پرسپولیس نداریم.

وی با بیان اینکه در بازی فردا مهدوی کاپیتان تیم سپیدرود مصدوم است، توضیح داد: فردا در حضور طرفداران پرشور سپیدرود پای به میدان می گذاریم به دنبال برد هستیم.

نادر دست نشان با اشاره به خروج بازیکنان تستی خارجی از اردوی این تیم، اضافه کرد: پیغام صادقیان باید برای تقویت تیم بازگردد، صحبت هایی در این زمینه اجرا شده است.

دست نشان همچنین در ادامه به تیم داوری فردا و حضور حسین زرگر اشاره و اظهار کرد: در گذشته دوباره توسط همین داور از زمین اخراج شده ام که این موجب نگرانی من شده است.

وی با بیان اینکه در تیم سپیدرود یک جای خالی داریم، ادامه داد: به دنبال جذب یک بازیکن آزاد هستیم.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه کاری سختی برای بقا در لیگ برتر داریم، اضافه کرد: ما برای کارهای سخت ساخته شده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راهی جز برد نداریم، بقای سپیدرود در لیگ برتر سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهی جز برد نداریم، بقای سپیدرود در لیگ برتر سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید