پرسپولیسی ها بعد از فینال آسیا از خجالت استقلالی ها در می آیند!

به گزارش باد صبا، ماجرا از کنفرانس مطبوعاتی محمود فکری بعد از بازی صنعت نفت شروع شد. او در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت همه چیز معلوم است و نمی خواهند استقلال قهرمان گردد و می داند.

پرسپولیسی ها بعد از فینال آسیا از خجالت استقلالی ها در می آیند!

به گزارش گروه ورزشی باد صبا، در طول چند سال گذشته، لشکرکشی هواداران سرخابی علیه یکدیگر در فضای مجازی عادی شده است. در حال حاضر هرچند بعد از یک موج عظیم، جو کمی آرامتر شده است، ولی به نظر می رسد این آتش زیر خاکستر است.

خبر های رسیده از داخل پرسپولیس حکایت از آن دارد همه چیز به بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان موکول شده است.

آبچکان زیر پنجره- کارآیی فوق العاده (خرید از فروشگاه پارس تینا)

آبچکان زیر پنجره- کارآیی فوق العاده (خرید از فروشگاه پارس تینا)

ماجرا از کنفرانس مطبوعاتی محمود فکری بعد از بازی صنعت نفت شروع شد. او در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت همه چیز معلوم است و نمی خواهند استقلال قهرمان گردد و می داند ماجرا از کجا آب می خورد. فکری حتی گفت برای رقیب ما پنالتی گرفته می گردد و بازی شان لغو می گردد، ولی برای استقلال نه.

روز بعد، نوبت به پرویز مظلومی رسید. سرپرست استقلال در مصاحبه ای کنایه آمیز گفت می خواهند تیمی خاص را قهرمان نمایند. کمی بعد هم داریوش شجاعیان گفت تبعیض قائل می شوند و منظور او این بود که وزارت ورزش بیشتر به پرسپولیس توجه می نماید تا استقلال. فکری، سرمربی آبی ها هم به اظهارات خود در این زمینه ادامه داد و گفت مسؤولان استقلالی نظام به یاری آن ها بیایند.

پیشکسوتان دو باشگاه هم نظرات مختلفی در این باره دارند، ولی در نهایت روی یک مساله به جمع بندی می رسند؛ این که دعوای استقلال و پرسپولیس به ضرر هر دو باشگاه است و یک پوئن برای رقبای آن ها به حساب می آید. بهنام ابوالقاسم پور مهاجم اسبق قرمز ها می گوید: به نظر من این دعوا ها و اختلاف ها سم است. دیدید که آقای فکری یا مظلومی چه اظهاراتی داشتند. من می گویم اگر هر دو تیم تمرکزشان روی فوتبال باشد، قطعا به نفع خودشان و البته فوتبال کشورمان است. این حاشیه ها باعث می گردد دو باشگاه از اصل خود دور بمانند و بیشتر وارد مسائل غیرفوتبالی شوند.

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال هم چنین نظری می دهد: البته من معتقدم گاهی این تبعیض ها وجود دارد، ولی به نظر من هر چه اختلاف کمتر باشد، به نفع دو تیم است. تا روزی هم که دو باشگاه خصوصی نشوند این اتفاقات رخ می دهد. الان متولی دو باشگاه یکی است و در فوتبال حرفه ای این خوب نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیسی ها بعد از فینال آسیا از خجالت استقلالی ها در می آیند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها بعد از فینال آسیا از خجالت استقلالی ها در می آیند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید