پیام خوش یک ستاره به گل محمدی ، بهترین خبر برای پرسپولیس یک هفته مانده به تقابل با رونالدو

به گزارش باد صبا، ستاره ملی پوش پرسپولیس با رفع کامل مصدومیت دوباره به تمرینات گروهی اضافه شد.

پیام خوش یک ستاره به گل محمدی ، بهترین خبر برای پرسپولیس یک هفته مانده به تقابل با رونالدو

به گزارش باد صبا، وحید امیری که در چهار هفته ابتدایی فصل نو لیگ برتر یکی از مهره های ثابت و کلیدی پرسپولیس بود و با عملکردش دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد، در شروع تمرینات بخاطر آسیب دیدگی نتوانست پا به پای دیگر شاگردان امیر قلعه نویی کار کند که این شرایط برای او انتها پیدا کرد.

وینگر چپ پای پرسپولیس که طی روزهای گذشته به دلیل مصدومیت دور از تمرینات گروهی بود و به طور انفرادی تمریناتش را زیر نظر کادر پزشکی در چمن و مجموعه پک دنبال می کرد، امروز با بهبود کامل مصدومیت در تمرین گروهی شرکت کرد.

وحید امیری به خاطر آسیب دیدگی نتوانست در نخستین مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان به میدان برود و دور از فهرست بود و حتی روز گذشته نیز در جمع دیگر بازیکنان دیده نمی شد، اما امروز در کار گروهی شاگردان قلعه نویی شرکت کرد تا مشخص شود مصدومیتش انتها پیدا کرده است.

انتها مصدومیت وحید امیری و در دسترس قرار گرفتن او، بهترین خبر برای یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده تا نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان بود تا بتواند از این ستاره تیمش در این مسابقه حساس خانگی استفاده کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیام خوش یک ستاره به گل محمدی ، بهترین خبر برای پرسپولیس یک هفته مانده به تقابل با رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام خوش یک ستاره به گل محمدی ، بهترین خبر برای پرسپولیس یک هفته مانده به تقابل با رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید