حمله دوباره کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به ترامپ

به گزارش باد صبا، ستاره تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا در اظهارنظری جدید به رئیس جمهور این کشور تاخت.

حمله دوباره کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به ترامپ

به گزارش باد صبا، در ادامه جنگ لفظی میان مگان راپینو کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا با دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور، این بازیکن بالاترین مقام سیاسی ایالات متحده را به تبعیض و جانبداری از طرفدارانش متهم کرد.

راپینو با حضور در استودیو شبکه CNN برای بررسی ابعاد قهرمانی اخیر او و هم تیمی هایش در جام دنیای 2019 فرانسه، در پاسخ به این سؤال مجری برنامه که چه پیامی برای ترامپ دارد، به دوربین نگاه کرد و خطاب به ترامپ گفت: پیام شما تبعیض آمیز است. شما دارید من و همه افرادی که مانند من هستند را نادیده می گیرید. شما بر اساس رنگ پوست مردم میان شان تبعیض قائل می شوید. شما دارید آمریکایی ها که شاید طرفدارتان هستند را از سایرین مستثنی می کنید.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا سپس اینگونه صحبت هایش را ادامه داد: لازم است که یک ارزیابی دیگر (مورد شعار ما دوباره آمریکا را فوق العاده می کنیم ترامپ) داشته باشیم چون شما دارید به دوره ای برمی شد که برای هیچ کسی فوق العاده نیست؛ شاید برای عده ای فوق العاده بوده باشد و شاید الان آمریکا برای عده کمی فوق العاده باشد اما این آمریکا به اندازه کافی برای خیلی از آمریکایی های این دنیا فوق العاده نیست. شما به عنوان رئیس این کشور مسئولیتی باورنکردنی برای مراقبت از تک تک افراد آن دارید و باید بهتر از این ها به این افراد خدمت کنید.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا چندی پیش گفته بود در صورت دعوت شدن به کاخ سفید برای مورد تجلیل واقع شدن از سوی ترامپ، به آن مکان نخواهد رفت.

او با توصیف خودش به عنوان معترض متحرک اظهارات قبلی خود را تکرار کرد و ادامه داد: من به کاخ سفید نمی روم و دیگر هم تیمی هایم هم که صریحاً درباره این موضوع با آنها صحبت کردم، گفتند که نمی روند. من فکر نمی کنم که هیچ یک از اعضای تیم ما تمایل داشته باشد سکویی که اینقدر سخت برای ساختنش تلاش کردیم، همینطور چیزهایی که برای شان می جنگیم و شیوه ای زندگی می کنیم را رها کند. فکر نمی کنم که هیچ یک از ما بخواهد با این مدیریت همکاری داشته باشد یا به خاطر آنها به فساد کشیده شود.

راپینو اضافه کرد: اینکه اجازه دهیم کاخ سفید ما را در معرض نمایش بگذارد، برای ما به هیچ عنوان منطقی نبود. بسیاری از افراد دیگر هم هستند که من ترجیح می دهم درباره آنها صحبت کنم و با آنها گفت و گوهای معناداری داشته باشیم که واقعاً بتواند منجر به تغییر در واشنگتن شود و من ترجیح می دهم این کار را انجام دهم تا اینکه به کاخ سفید بروم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حمله دوباره کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله دوباره کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید