تکذیب منع آمد و شد سراسری در آمریکا

به گزارش باد صبا، ایسنا نوشت:کاخ سفید گزارش منتشر شده درباره اینکه دولت واشنگتن در حال بررسی یک منع آمد و شد سراسری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است را رد کرد و آن را نادرست خواند.

تکذیب منع آمد و شد سراسری در آمریکا

به گزارش پایگاه خبری هیل، کیتی میلر، سخنگوی دفتر مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا و جود دیر، سخنگوی کاخ سفید هر دو این گزارش شبکه خبری سی ان ان را رد کردند.

شبکه سی ان ان در گزارشی اعلام کرده بود که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی یک منع رفت و آمد سراسری است که به برخی مشاغل غیرضروری دستور خواهد داد تا در ساعات تعیینی از روز تعطیل کنند.

میلر در توییتی نوشت: این موضوع حقیقت ندارد و نادرست است.

مایک پنس از سوی ترامپ به عنوان مدیر مسئول واکنش دولت فدرال به ویروس کرونا در آمریکا تعیین شده است. تا به امروز بیش از سه هزار تن در سراسر آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

دولت های محلی و ایالت های مختلف در سراسر آمریکا دستور تعطیلی کافه ها و رستوران ها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را صادر کرده اند.

مرکز کنترل و جلوگیری بیماری روز یکشنبه توصیه نامه ای را منتشر کرد و دستور داد طی هشت هفته آینده تمامی تجمع های بیش از 50 نفر لغو شوند.

مایک پنس روز یکشنبه به باد صبا گفته بود که دولت واشنگتن توصیه های جدید در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را در روز دوشنبه اعلام خواهد کرد اما اشاره کرد که دولت واشنگتن به تصمیماتی که از سوی فرمانداران و ادارات بهداشت ایالت ها درباره صلاح جامعه اتخاد شده، احترام می گذارد.

دکتر آنتونی فوچی، یکی از اعضای کلیدی نیروی ضربت ویروس کرونا روز یکشنبه در برنامه ای تلویزیونی گفته بود که مردم آمریکا باید خود را برای قرنطینه آماده کنند.

این در حالی است که همزمان با شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس در اروپا، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا محدودیت هایی را برای جلوگیری از خروج شهروندان شان از خانه هایشان اعمال کرده اند.

ترامپ و پنس از طریق ویدئو کنفرانس با فرمانداران در ارتباط هستند و اعضای نیروی ضربت ویروس کرونا قرار است کاخ سفید را از اطلاعات به روز خود مطلع سازند.

310312

منبع: خبرآنلاین

به "تکذیب منع آمد و شد سراسری در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب منع آمد و شد سراسری در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید