استارتاپ

وزارت بهداشت از پژوهش های کاربردی و جوابگو حمایت می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر حمیدرضا بنفشه در گردهمایی شورای سیاستگذاری کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی کشور اضافه نمود: رویکرد کشور پیش از پیش انجام پژوهش کاربردی و جوابگو است که بتواند نتایج تحقیقات را به دانش فنی...

29 بهمن 1401

یک شرکت زیست فناوری میلیارد دلاری میخواهد پرنده دودو Dodo را به زندگی بازگرداند!

استارت آپ میلیارد دلاری Colossal Biosciences ادعا می نماید که یک قدم به احیای دودو نزدیک تر شده است. دودو پرنده ای بدون قدرت پرواز بود که از قرن هفدهم منقرض شده است. این شرکت مستقر در دالاس کل ژنوم دودو را رمزگشایی نموده است.

16 بهمن 1401

شاهکار فنلاندی برای نجات زمین، سولین غذای آینده

ایسنا نوشت: یک استارتاپ فنلاندی با استفاده از برق حاصل از انرژی خورشیدی از هوای رقیق پروتئین می سازد.

18 دی 1401

علیرضا حقیقی، سفیر یک برند مالی؟!

از هفته گذشته، شاهد چندین بیلبورد و تابلوی تبلیغاتی از بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال ایران، علیرضا حقیقی، در سراسر شهر تهران هستیم که برای همه ما شاید در وحله اول، تداعی کننده جام جهانی 2014 برزیل باشد ولی نکته قابل توجه در این تابلوهای تبلیغاتی، برندی...

20 خرداد 1400

فرصتی برای صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی، اینوتکس 2020 ، فصل برندسازی کسب وکارهای نوپاست

شیوع کرونا بسیاری از نمایشگاه های علمی و فناوری کشور را لغو کرده، باتوجه به اینکه اینوتکس 2020 به شکل مجازی برگزار می شود، کسب وکارهای نوپا فرصتی دوباره برای برندسازی و جذب سرمایه به دست می آورند.

31 مرداد 1399

باشگاه مهارت و اشتغال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد ، ورود به تحقیقات همگرا و چند رشته ای

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در این باشگاه دوره های مهارت افزایی تکمیلی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار می گردد.

16 مرداد 1399

مسابقات سراسری استارت آپ ویکند در قزوین برگزار می گردد

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: با حضور برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب ها و طراحان گرافیک و صاحبان ایده های برتر مسابقات سراسری استارت آپ ویکند در قزوین برگزار می گردد.

8 تیر 1399

ساختن آینده از مدرسه شروع می گردد

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم فرهنگ هر ملتی شکل دهنده هویت آن ملت است.

2 دی 1398

تسهیلات ویژه امارات به استارت آپ های خارجی

امارات به مدیران یا مؤسسان استارت اپ های معتبر و خوش فکر در سراسر دنیا ویزای پنج ساله می دهد. این ویزا به شرکای تجاری این استارت اپ ها و حداکثر به سه مدیراجرایی آنها نیز اعطا می گردد.

14 تیر 1398

2 محصول تحریمی صنعت نفت و آب بومی شد

متخصصان ایرانی در یک استارتاپ، دو محصول تحریمی پرکاربرد در صنایع نفت و آب را بومی کردند.

5 تیر 1398

قرارداد تجاری توسکا با صداوسیما باید انتها یابد

تهران- خبرنگاران- شفاف سازی مقوله ای است که از ابتدای دولت دوازدهم سرلوحه کار وزارت ارتباطات نهاده شد. آذری جهرمی وزیر ارتباطات اعلام نمود قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی برای کسب وکارهای نوپا مضر و به لحاظ مالی تماما به ضرر همراه اول...

5 تیر 1398