6 مرحله عالی برای مراقبت از ناخن در فصل بهار

به گزارش باد صبا، بهار از راه رسیده و زمان آن رسیده که روتین مراقبت از ناخن هایتان را بر اساس تغییرات فصلی تغییر دهید. همانطور که وقتی هوا به مرور گرم تر می شود لباس های زمستانی را کنار می گذاریم، باید مانیکور ناخن ها را پاک کنیم و جان تازه ای به آن ها ببخشیم. در این مطلب از خبرنگاران مگ قرار است به صورت خلاصه با بهترین روش مراقبت از ناخن در فصل بهار را یاد بگیرید.

6 مرحله عالی برای مراقبت از ناخن در فصل بهار

1. ناخن ها را خشک و تمیز نگه دارید

بعد از شستن دست ها یا هر فعالیتی که باعث ارتباط ناخن ها با آب می شود حتما آن ها را کاملا خشک کنید. رطوبت می تواند به راحتی باعث ایجاد عفونت های قارچی یا ضعیف شدن بافت ناخن شود.

2. از کرم مرطوب کننده استفاده کنید

از یک کرم مرطوب کننده مناسب یا روغن کوتیکول برای مرطوب نگه داشتن ناخن ها و پوست اطراف آن استفاده کنید. این کار به جلوگیری از ترک خوردن و لایه لایه شدن ناخن ها کمک می کند.

3. از کرم ضدآفتاب استفاده کنید

محافظت از دست ها و پاها در برابر اشعه های خورشید مثل دیگر بخش های بدن ضروری است. تغییر رنگ و پیری زودرس از ساده ترین آسیب هایی است که در اثر تابش نور خورشید روی ناخن ایجاد می شود. پس همانطور که به صورت منظم ناخن ها را مرطوب نگه می دارید، حتما از کرم ضد آفتاب هم استفاده کنید.

4. ناخن ها را سوهان بزنید

از یک سوهان نرم برای فرم دادن به ناخن هایتان استفاده کنید. از قلم نیاندازید که نباید از سوهان فلزی استفاده کنید چون به ناخن هایتان آسیب می زند.

5. از لاک ناخن روشن استفاده کنید

همیشه رنگ های روشن و پاستلی در فصل بهار ترند می شود. یک لاک ناخن به رنگ آبی روشن یا سبز نعنایی را امتحان کنید. این رنگ ها به ناخن های شما ظاهری شاداب و باطراوت می بخشد.

6. انگشت های پا را از قلم نیاندازید

حالا که روزها در حال گرم شدن هستند می توانید صندل بپوشید و در نتیجه باید ناخن های پای خود را هم زیبا نگه دارید. پس باید بهترین روش مراقبت از ناخن های دست را برای پا هم اجرا کنید.

معرفی چند وسیله برای مراقبت از ناخن

حالا که با بهترین روش مراقبت از ناخن در فصل بهار آشنا شدید بد نیست با چند وسیله کاربردی و محبوب برای مراقبت بهتر و بیشتر از ناخن ها آشنا شوید.

سوهان ناخن او پی آی

جنس این سوهان از چوب است. روکش درجه یک مخصوص سوهان کشی و پولیش ناخن روی آن کشیده شده است. انحنای این محصول کاملا مناسب قرار گرفتن در دست است و از زخم شدن انگشت ها در حین کار جلوگیری می کند. طول این سوهان چند وجهی 17 سانتی متر است.

کرم آبرسان سوپکس مدل هلو و آلوئه ورا

این کرم آبرسان در دو قوطی 250 میلی لیتری تولید شده است. یکی از آن ها با عصاره هلو و دیگری با عصاره آلوئه ورا است اما در هر دو ویتامین E وجود دارد. تیوپ این کرم ها پمپی است و به راحتی می توانید تا آخرین قطره آن را استفاده کنید.

فلوئید ضدآفتاب پریم SPF 50 مدل C-Prime Fusion Water

فلوئید ضدآفتاب پریم از پوست و ناخن شما در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. برای انواع پوست مناسب است و هیچ رنگدانه ای در خود ندارد. حجم بسته این محصول 40 میلی گرم است، بر پایه آب تولید شده و بافت کاملا سبک دارد.

گوشه گیر ناخن رزالی فیوره

این محصول از استیل درجه یک ساخته شده و می توانید با کمک آن تمام بیرون زدگی ها، زائده ها و پوست های شاخی شده اطراف ناخن را بگیرید.

مرور کلی

با رسیدن بهار و گرم تر شدن روزها باید روتین مراقبت از پوست خود را به روز کنید. در این مطلب ساده ترین و بهترین روش مراقبت از ناخن در این فصل را به شما آموزش دادیم. با استفاده از این 6 توصیه می توانید ناخن های زیبا، سالم و محکمی داشته باشید.

این مطلب صرفا جنبه آموزش و اطلاع رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه رفع مسؤولیت باد صبا مگ را بخوانید.

منبع: less-more

منبع: دیجیکالا مگ

به "6 مرحله عالی برای مراقبت از ناخن در فصل بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مرحله عالی برای مراقبت از ناخن در فصل بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید