10 هتل روی آب در مقاصد غیرمنتظره در سراسر دنیا

به گزارش باد صبا، هتل های روی آب تجربه یک اقامت هیجان انگیز و متفاوت را برای میهمانان رقم می زنند. شاید برای شما هم جالب باشد که یک شب را در اتاقی روی آب بگذرانید ولی نه چیزی شبیه اقامت در یک کشتی تفریحی که مدام روی امواج آب حرکت می نماید، بلکه اقامت در اتاقی که در وسط آب ساخته شده و دقیقا مانند اتاق هتل دیزاین شده است. بسیاری از هتل های روی آب دنیا در منطقه ها ساحلی و جزایری که وسعت زمین در آنها کمتر است، ساخته شده اند. اما نقاطی از دنیا هم هستند که با وجود نداشتن خط ساحلی هتل های روی آب دارند که این هتل ها در نوع خود بسیار جالب و دیدنی می باشد.

10 هتل روی آب در مقاصد غیرمنتظره در سراسر دنیا

هتل های روی آب مختص افرادی است که علاقه دارند شب را در یک محیط متفاوت و مجذوب کننده اقامت داشته باشند و صبح ها با شنیدن صدای آب از خواب بیدار شوند. اگر شما هم جز علاقمندان سفرهای دریایی هستید و یا دوست دارید شب را در محیطی هیجان انگیز و زیبا اقامت داشته باشید، این مقاله باد صبا را تا خاتمه دنبال کنید تا شما را با ده مورد از عجیب ترین هتل های روی آب دنیا آشنا کنیم.

هتل های روی آب در جاهایی از دنیا که فکرش را هم نمی کنید!

صنعت هتلداری جز کسب و کارهایی در دنیا می باشد که فعالان در آن همیشه در پی ایجاد تنوع و پیاده سازی طرح های خلاقانه هستند، هتل های روی آب یکی از جدیدترین نمونه های خلاقانه در زمینه اقامت و هتلداری در دنیا می باشد که با استقبال بسیار زیادی از طرف سفر دوستان روبرو شده است. هنگامی که در خصوص هتلی بر روی آب خیال پردازی می کنید، ممکن است ابتدا تصاویری از جزایر گرمسیر و دوردست مانند مالدیو به ذهنتان خطور کند، اما حتما شگفت زده خواهید شد اگر به شما بگوییم که بعضی از این هتل ها در منطقه ها قطبی و یا حتی در کشورهای بدون دریا قرار دارند.

اقامت در هتل های روی آب تجربه شگفت انگیز و به یادمانی را برای مسافرانی که علاقه به سفرهای خاص دارند، رقم می زند. هتل های روی آب برای کسانی که در پی اقامت در فضایی دور از هیاهوی شهر و در دل طبیعت بکر هستند، گزینه مناسبی می باشد. با باد صبا تا خاتمهی این مطلب همراه باشید تا متوجه شوید زمان آن رسیده است که کمی بزرگتر رویا پردازی کنید.

1. هتل پالافیت در کشور سوئیس

همه می دانند که سوئیس کشوری محصور در خشکی است و شاید کمتر کسی بتواند تصورش را هم کند که در این کشور هتلی روی آب وجود داشته باشد. سوئیس خط ساحلی ندارد اما تا دلتان بخواهد دریاچه های طبیعی زیبایی را در خود جای داده که همین موضوع فرصتی را برای حوزه گردشگری و هتلداری در این کشور فراهم نموده که یکی از هتل های روی آب مشهور دنیا را در این کشور بنا کنند. هتل پالافیت یکی از هتل های روی آب دنیا می باشد که در دریاچه نوشاتل در روماندی شهری که در فاصله 30 دقیقه ای از برن و 90 دقیقه ای از زوریخ واقع شده است، واقع شده است.

آب این دریاچه بسیار آرام است و برای قایق سواری و شنا مناسب می باشد، هتل پالافیت 24 اقامتگاه کاملا ساده و سنتی دارد که مسافران می توانند با اقامت در آن ها از دیدنی منظره بکر و بی نظیر طبیعت اطراف لذت ببرند. ساختمان این هتل به وسیله معمار معروف کورت هافمن و دانشجویان مدرسه مدیریت هتلداری طراحی شده و به عنوان بخشی از نمایشگاه ملی سوئیس می باشد.

2. هتل پالافیتوس در کشور مکزیک

ریویرا مایا (Riviera Maya)، یکی از بزرگترین بخش های گردشگری مکزیک و بهشتی واقعی برای تعطیلات گردشگران می باشد. زیبایی ساحل بکر این منطقه، آن را به مکانی بی نظیر برای ساخت خانه های ییلاقی روی آب تبدیل نموده است. در بخشی از کف همه اتاق ها از شیشه استفاده شده تا مسافران در مدت استراحت در اتاق ها از دیدنی زیبایی آب های نیلگون اقیانوس لذت ببرند. میهمانان هتل در مدت اقامت در اتاق ها می توانند با استفاده از نردبان اختصاصی وارد آب شوند و شنا کنند. در طراحی اتاق ها از معماری ویژه آمریکای جنوبی الهام گرفته شده، در تمامی اقامتگاه های این مجموعه تخت ها به شکلی قرار گرفته که مسافران هر صبح وقتی چشمان خود را باز می کنند با دیدنی منظره اقیانوس روز زیبای خود را در سواحل مکزیک شروع کنند. رستوران این هتل فضای مجذوب کنندهی برای چشیدن طعم انواع غذاهای تند مکزیکی دارد.

3. هتل منشا وزن در کشور نروژ

شاید بعضی تصورشان از هتل های روی آب معطوف به منطقه ها گرمسیری و استوایی باشد، اما جالب است بدانید که یکی از زیباترین هتل های روی آب دنیا، منشا وزن در کشور نروژ واقع شده است. این هتل 7 کابین روی آب دارد که به شکل مینیمال طراحی شده و تمرکز مستقیمی بر طبیعت اطراف دارد، معماری هتل بسیار چشم نواز و متفاوت می باشد به طوریکه نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. بعید است کسی بخواهد در آب های سرد نروژ شنا کند، برای همین در اتاق ها وان آبگرم اختصاصی برای استفاده مسافران تعبیه شده است. میهمان هتل می توانند از وان آب گرم در اتاق های هتل استفاده کنند و با دیدنی منظره بکر اطراف از سفر خود به این جزیره زیبا در کشور نروژ نهایت لذت را ببرند.

برای سرگرمی و سرگرمی مسافران امکانات متنوعی فراهم شده که از جمله آنها می توان به انواع ورزش های آبی مانند کایاک سواری و ماهیگیری اشاره نمود. تمامی مواد غذایی تهیه شده در رستوران هتل از مواد تازه محلی و به صورت ارگانیک می باشد، به مسافران این هتل پیشنهاد می گردد که در زمان اقامت در این هتل رویایی لذت خوردن ماهی تازه صید شده را از دست ندهند.

4. هتل رزرو باوه در کشور اندونزی

شاید تا به امروز نام مجمع الجزایر دورافتاده و کمتر شناخته شده آنامباس را نشنیده باشید. اگر عاشق هتل های روی آب هستید به شما پیشنهاد می کنیم، رفتن به این بهشت اندونزی را در فهرست سفرهای آینده خود قرار دهید. در مجمع جزایر آنامباس منطقه ای حفاظت شده به نام باواه را خواهید دید، این هتل زیبا در منطقه ای بکر و دست نخورده قرار گرفته و 11 ویلا بر فراز آب دارد. میهمانان در مدت اقامت در اتاق های این هتل روی آب می توانند انواع ورزش های آبی مانند شنا، غواصی، قایقرانی و کایاک سواری وغیره را تجربه کنند و تعطیلات مفرحی را سپری کنند. این هتل برای علاقمندان به محیط زیست هم فعالیت های جانبی بسیاری را به صورت گروهی برگزار می نماید که از جمله آنها می توان به پیوند مرجان ها و یاری به پاک سازی اقیانوس های زیر آب اشاره نمود.

5. هتل مِگزا بونگالُو در کشور ترکیه

هتل مِگزا بونگالُو یکی از مجذوب کننده ترین هتل های کشور ترکیه محسوب می گردد که در فهرست هتل های محبوب سایت بوکینگ نیز واقع شده است. این هتل در کنار رودخانه شهر کوچک چاملی همشین قرار گرفته، اتاق های روی آب این هتل از یک سمت مشرف به رودخانه فیرتینا (طوفان) و از طرف دیگر به جنگل های سرسبز اطراف دید دارد. این هتل روی آب اقامتگاه بسیاری از کوهنوردان می باشد که برای صخره نوردی به این منطقه خوش آب و هوا سفر می کنند. بعضی از اتاق های این هتل مجهز به جکوزی نیز می باشد تا مسافران پس از یک کوهنوردی حسابی برای برطرف خستگی از آن استفاده کنند.

6. هتل جزیره موز در کشور قطر

یکی از مجذوب کننده ترین هتل های روی آب دنیا در کشور کویری قطر ساخته شده ، اتاق های این هتل زیبا که سقف های کاهگلی دارد بر روی آب های نیلگون خلیج فارس بنا شده است. همه اتاق های این هتل مجهز به استخر اختصاصی می باشد تا مسافران در مدت اقامتشان لذت دیدنی دریا را از داخل این استخرهای خصوصی تجربه کنند. هتل یک مجموعه آب درمانی هم فراهم نموده تا میهمانان در مدت اقامت خود از امکانات متنوع آن مانند حمام ترکی، حمام مراکشی و انواع ماساژها که بعضی خاصیت درمانی هم دارد، استفاده کنند.

7. اقامتگاه بوم گردی ارکیده در کشور کامبوج

اگر فکر می کنید که هتل های روی آب دنیا فقط محدود به اتاق های لوکس و لاکچری روی آب است، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید. در کشور کامبوج در مجاورت منطقه کوهستانی هل، چادرهای سافاری مخصوصی را بر روی پنل های چوبی شناور روی آب قرار داده اند که مسافران می توانند چند شب را در آنها اقامت داشته باشند. مسافران هتل در مدت اقامت در این چادرها که در چند قدمی رودخانه تاتای قرار گرفته، می توانند از قایق های کایک موجود در منطقه برای گردش در رودخانه استفاده کنند.

8. اقامتگاه روی آب جزیره چال در کشور کنیا

اگر مسافر کشور کنیا هستید، حتما به جزیره زیبا و بهشتی چال در جنوب شرقی این کشور هم سری بزنید، این جزیره بکر و شگفت انگیز به وسیله آب های نیلگون و جنگل های حرا احاطه شده است. این اقامتگاه تنها یک سوئیت اختصاصی روی آب دارد، فضای بزرگ و زیبای داخل سوئیت، ویو آن به سمت جزیره پرندگان و تپه های شیمبا و ورودی اختصاصی آن به آب باعث شده هزینه ای که برای رزرو پرداخت می کنید، ارزش فضایی که برای اقامت به شما می دهند را داشته باشد.

9. حمام قطب شمال در کشور سوئد

اگر فکر می کردید که هتل روی آب نروژ متمایزترین هتل روی آب دنیا در منطقه ها سردسیر می باشد، باید به شما بگوییم که کاملا اشتباه نموده اید. یکی دیگر از هتل های مجذوب کننده در منطقه ها سردسیر به منطقه قطب شمال در کشور سوئد اختصاص دارد، خانه هایی ییلاقی واقع در شهر هارادز که در وسط لاپلند سوئد می باشد. این سوئیت های منحصر به فرد فقط در فصل تابستان شناور می شوند زیرا آب در فصل زمستان در این منطقه قطبی یخ می زند، منظره این سوئیت ها به طبیعت بی نظیر و چشم نواز منطقه قطب شمال می باشد. برای رفتن به ساحل از اتاقک های این هتل یک پیاده روی شناور اختصاصی از هر واحد وجود دارد تا شما را به ساحل بازگرداند، جایی که می توانید از سافاری با گوزن ها و تورهای سورتمه هاسکی لذت ببرید و در زمستان شفق شمالی و در تابستان خورشید نیمه شب را دیدن کنید.

10. خلیج نین وان در کشور ویتنام

ویلاهای روی آب در خلیج نین وان فضایی در حدود 1600 فوت دارند و همگی مجهز به پله های چوبی اختصاصی برای ورود به آب هستند، مسافران در مدت اقامت خود می توانند مستقیما با پایین رفتن از پلاها به دریا بروند. معماران این ویلاها را به گونه ای طراحی نموده اند که مهمانان بتوانند غروب خورشید خیره کننده را از بالکن اختصاصی ویلای خود دیدن کنند. برای کسانی که دوست از سرگرمیات دیگری هم استفاده کنند در این هتل دوره ها و برنامه های متنوعی مانند سفرهای محلی، کلاس های آشپزی، سفرهای دریایی عاشقانه دو نفره و ماجراجویی های آبی طراحی شده است.

1. هتل پالافیت در کدام بخش کشور سوئیس واقع شده است؟

هتل پالافیت یکی از منحصر به فردترین هتل های روی آب دنیا است که در شهر روماندی در فاصله 30 دقیقه ای از شهر برن واقع شده است، بعلاوه این هتل زیبا و منحصر به فرد با شهر زوریخ سوئیس حدود 90 دقیقه با قطار فاصله دارد.

2. در هتل رزرو باوه در کشور اندونزی چه امکانات سرگرمیی برای مسافران فراهم شده است؟

مهمان در مدت اقامت در هتل رزرو باوه می توانند انواع ورزش های آبی مانند شنا،غواصی، قایقرانی و کایاک سواری را تجربه

کنند و تعطیلات هیجان انگیز و به یادماندنی را داشته باشند.

3. اتاق های اقامتگاه بوم گردی کشور کامبوج چه ویژگی هایی دارد؟

واحدهای اقامتی این اقامتگاه بوم گردی به شکل چادرهای سافاری می باشد و روی آب شناور است.

4. کدام کشورهای سردسیر هتل روی آب دارند؟

کشورهای نروژ و سوئد جز کشورهای سردسیری می باشد که هتل های روی آب آن برای گردشگران مجذوب کنندهیت زیادی دارد.

نتیجه گیری

سفر رفتن و انتخاب هتل به خودی خود مجذوب کننده و هیجان انگیز می باشد، بخصوص اگر مقصد سفر ما کشوری خارجی باشد این هیجان چند برابر می گردد. بسیاری از افراد وقتی قصد سفر به خارج از مرزهای ایران را دارند، ترجیح می دهند در محیطی ویژه و متفاوت اقامت کنند تا لذت بیشتری از سفر خود ببرند. هتل های روی آب یکی از آن مدل اقامتگاه هایی است که بسیاری از گردشگران علاقه دارند یک بار هم شده آن را تجربه کنند. در این مطلب 10 مورد از عجیب ترین اقامتگاه های روی آب را در نقاطی از دنیا که شاید کمتر انتظارش را داشته باشید به شما معرفی کردیم تا بدانید صنعت هتلداری در دنیا توانسته فراتر از رویاهای انسان ها را بسازد تا آنها بتوانند در آنجا اقامتی به یادماندنی را تجربه کنند.

برای سفرهای خارجی و داخلی خود به شهرهای مختلف می توانید، بلیط هواپیما ، رزرو هتل و یا خرید تور را از سایت باد صبا ارائه دهنده انواع خدمات سفر که سابقه طولانی و درخشانی در امر گردشگری دارد، به صورت 24 ساعته با برترین قیمت انجام دهید و سفر خاطره انگیز و با کیفیتی داشته باشید.

منبع: الی گشت

به "10 هتل روی آب در مقاصد غیرمنتظره در سراسر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هتل روی آب در مقاصد غیرمنتظره در سراسر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید