پاری سن ژرمن امباپه را می فروشد؟ ، خط و نشان غول لیگ یک برای فوق ستاره فرانسوی

به گزارش باد صبا، پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه برای تمدید قراردادش مهلت قطعی داده و بعد از آن، غول لیگ یک آماده است تا به طور رسمی ستاره خود را برای فروش به رئال مادرید پیشنهاد دهد.

پاری سن ژرمن امباپه را می فروشد؟ ، خط و نشان غول لیگ یک برای فوق ستاره فرانسوی

به گزارش باد صبا به نقل از گل، گفته می گردد پاری سن ژرمن آماده است تا کیلیان امباپه، مهاجم ستاره خود را در صورت عدم تمدید قرارداد تا سرانجام جولای به فروش برساند.

امباپه و پاری سن ژرمن پس از اینکه این مهاجم به باشگاه گفت قراردادش را در سال 2024 تمدید نخواهد کرد اما میخواهد فصل آینده برای این باشگاه بازی کند، مذاکرات را از سر گرفتند. طبق گزارش ها، پاری سن ژرمن به امباپه گفته است تا سرانجام جولای تمدید کند وگرنه او را در فهرست فروش قرار می دهد. پاری سن ژرمن نمی خواهد امباپه با انتقال رایگان جدا گردد، زیرا آنها هزینه انتقال هنگفتی را از دست خواهند داد و در زمانی که احتیاج به جانشینی برای برنده جام جهانی است، به دلایل مالی احتیاج به فروش بازیکنان دارند.

آینده مهاجم پاری سن ژرمن همچنان موضوع برآورد هاست، اما هر اقدامی در پنجره جابجایی فعلی ممکن است سخت باشد. گفته می گردد امباپه برای جدایی در تابستان سال جاری خواستار قراردادی 240 میلیون یورویی در سال است. رئال مادرید مدت هاست که امباپه را تحسین می نماید، اما فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به هواداران این تیم گفته است که باشگاه در حال حاضر در پی این مهاجم نیست. با این حال گمان می رود لوس بلانکوس پیراهن شماره 9 کریم بنزما را برای امباپه کنار بگذارد.

لیورپول هم اخیرا یک پیشنهاد انتقال کلان برای این ملی پوش فرانسوی، که قبلاً اعتراف نموده بود هوادار قرمزهاست، داده است.

پاری سن ژرمن قرار است رقابت نو خود در لیگ یک را روز یکشنبه 13 آگوست در پارک دو پرنس مقابل اف سی لورینت شروع کند. هنوز کاملاً تعیین نیست که آیا امباپه همچنان در باشگاه خواهد بود و در این بازی حضور دارد یا خیر.

  • رد پیشنهاد خیره کننده پاری سن ژرمن برای ستاره بارسلونا
  • واکنش جالب یکی از هواداران اینتر میامی به خبر انتقال مسی
  • کیلیان امباپه راهی لیورپول شد؟! | پیشنهاد شوکه کننده قرمزها برای خرید فوق ستاره فرانسوی
منبع: همشهری آنلاین

به "پاری سن ژرمن امباپه را می فروشد؟ ، خط و نشان غول لیگ یک برای فوق ستاره فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن امباپه را می فروشد؟ ، خط و نشان غول لیگ یک برای فوق ستاره فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید