همه بارسایی ها از حذف رئال خوشحالند

به گزارش باد صبا، بارسلونا که هفته قبل با پیروزی برابر اسپانیول قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرد، فردا شب در نوکمپ میزبان سوسیداد است. بازی برای بارسا اهمیت خاصی ندارد، ولی سوسیداد که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگد، با همه وجود برابر قهرمان بازی خواهد نمود.

همه بارسایی ها از حذف رئال خوشحالند

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: به این قهرمانی افتخار می کنیم و فردا بعد از بازی در زمین با طرفداران جشن خواهیم گرفت. رژه قهرمانی خیابانی فوق العاده ای داشتیم و فردا جام قهرمانی را به به ما خواهند داد، ولی قبل از آن ما یک بازی داریم که باید برنده شویم. می خواهیم لالیگا را با حداکثر امتیازات ممکن و با حسی خوب تمام کنیم.

برنامه ریزی برای فصل بعد: در حال برنامه ریزی هستیم و چندین جلسه در این رابطه داشته ایم. البته هنوز چهار بازی دیگر داریم و فکر نمی کنم الان زمان درستی برای صحبت در خصوص جابجایی باشد.

فرم خوب رئال سوسیداد: ایمانول در سوسیداد عالی کار نموده و سبک بازی تماشایی ای دارند. هافبک خوش فکری مثل زوبیمندی دارند که در خدمت تیم و موثر کار می نماید. آن ها می خواهند سهمیه بگیرند و قطعا برای ما کار را سخت خواهند کرد.

تغییر عقیده متئو آلِمانی و ماندنی شدنش در بارسا: این فزونین خبر بود. او خبر داد که از جدایی منصرف شده و کاری که در تیم مدیریت ورزشی انجام داده، فوق العاده بوده است. متئو همه چیز را در بارسلونا در جای درستش قرار داده و ما به او احتیاج داریم. متاسفانه یوردی کرویف قصد جدایی دارد و برای ما فرد باارزشی بود. ببینیم تا فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

عوض کردن قهرمانی لالیگا با حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان: خیر، یادتان است فصل قبل چه شرایطی داشتیم؟ شرایط الانمان را با چیزی عوض نمی کنم.

حذف رئال از لیگ قهرمانان: تصور می کنم همه بارسایی ها خشنود شدند. جدای از هر چیزی ما برای لالیگا ارزش زیادی قائلیم و به تیم های دیگر کاری نداریم. هدف ما تزریق شادی و اشتیاق به طرفداران بود و پیروز شدیم. ما بیشتر از حذف رئال، از قهرمانی خودمان در لالیگا خشنودیم.

تحقیر رئال: من از این کلمه در فوتبال خوشم نمی آید؛ مثل فاجعه یا افتضاح. فکر می کنم سیتی خیلی برتر بود و آن ها از فزونی خود استفاده کردند. در برنابئو، ولی سیتی برتر نبود. من قبلاً گفته بودم که برای من سیتی فزونین تیم حال حاضر دنیا است.

جانشین بوسکتس: بله، اولویت ما خرید یک هافبک دفاعی برای جانشینی سرخیو است.

چه نمره ای به عملکرد تیم می دهید؟ من به تیم امتیاز قابل توجهی می دهم. البته ما همه انتظارات را برآورده نکردیم. ما در سوپرجام و لالیگا عالی بودیم و قهرمان شدیم، ولی در کوپا دل ری و رقابت های اروپایی اینطور کار نکردیم. به طور خلاصه، من به فصلمان نمره خوب و قابل توجهی می دهم.

تقویت تیم برای درخشش در اروپا: واضح است که این باید هدف اصلی ما باشد. کسب عناوین بیشتر در فصل بعد و رسیدن به مراحل بالای در لیگ قهرمانان. باید تیم رقابتی تری باشیم. ما به همه این ها مطلع هستیم.

منبع: فرارو

به "همه بارسایی ها از حذف رئال خوشحالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه بارسایی ها از حذف رئال خوشحالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید