احتمال خروج هالند از دورتموند در تابستان پیش رو؛ کوشش غول های اروپا برای جذب ماشین گلزنی نروژی

به گزارش باد صبا، خبرگزاری خبرنگاران- ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و گفته می گردد تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد.

احتمال خروج هالند از دورتموند در تابستان پیش رو؛ کوشش غول های اروپا برای جذب ماشین گلزنی نروژی

بع گزارش باد صبا، مینو رایولا، مدیر برنامه ارلینگ هالند در مصاحبه با Sport1 در خصوص آینده این بازیکن نروژی صحبت کرد و معتقد است با بازیکنی مانند ارلینگ هالند می توان بازار جابجایی را تحت تاثیر قرار داد. به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، مینو رایولا در خصوص آینده هالند گفت: ما دو سال است که به آن فکر می کنیم. ایده های روشنی در خصوص این که ارلینگ باید به چه تیمی برود داریم و البته که به آن چه بازار جابجایی ارائه می دهد نیز توجه می کنیم. اگر این کار را نمی کردم، مدیر برنامه بدی می شدم. ما می توانیم با بازیکنی مانند ارلینگ بازار جابجایی را تحت تاثیر قرار دهیم. ما تحت تاثیر بازار نیستیم. این را می دانیم. من با بازیکنانم بازار جابجایی را تغییر داده ام.

بر اساس بند فسخ 75 الی 90 میلیون یورویی هالند، دورتموند از فروش او در این تابستان عایدی کمتری کسب خواهد نمود. انتقال او در تابستان گذشته قطعاً از نظر مالی برای دورتموند بهتر بود اما آن ها به منفعت باشگاه و چیزی که برای باشگاه بهتر بود، طرفداران، تیم و موفقیت باشگاه توجه کردند. من احترام زیادی برای تصمیم آن ها قائلم. البته که هالند قدم بعدی را می تواند بردارد و خواهد برداشت. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی، باشگاه های بزرگی هستند که هالند می تواند به آن ها بپیوندد. منچسترسیتی در سال های اخیر پنج بار قهرمان لیگ برتر شده است، به طرز قابل توجهی بیشتر از منچستریونایتد. وقتی هالند به دورتموند پیوست، همه ما می دانستیم که این قدم و این مرحله فرا خواهد رسید. این قدم کی برداشته خواهد شد؟ شاید این تابستان یا شاید در تابستان بعدی. اما به احتمال زیاد ارلینگ در این تابستان از دورتموند جدا می گردد. خواهیم دید.

هالند بازیکنی است که می خواهد پیشرفت کند و در پی چالش های تازه است و البته که بحث تیم بعدی نیز مطرح است. شما وقتی تیم خود را تغییر می دهید که گزینه بهتری داشته باشید. تابستان بسیار عجیبی خواهد بود. ما یک ماه و نیم فوتبال بازی می کنیم و سپس همه چیز متوقف می گردد و برای جام جهانی به قطر می رویم. این عجیب است. در زمستان با دورتموند در خصوص آینده هالند صحبت خواهیم کرد، همواره کار ما همین بوده است. در هفته های آینده تصمیم خواهید گرفت؟ فکر نمی کنم. به دورتموند خواهیم گفت که ایده ما چیست و دورتموند نیز ایده و تفکرات خود را به ما خواهد گفت اما در زمستان تصمیمی گرفته نخواهد شد.

مینو رایولا مدیر برنامه های مهاجم نروژی دیروز و در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان درباره آینده حرفه ای این مهاجم نروژی گفت: دو سال است که به این موضوع فکر می کنیم. ایده های روشنی در خصوص اینکه ارلینگ باید به کجا برود، داریم و البته به آنچه بازار نقل وانتقالات ارائه می دهد هم نگاه می کنیم. اگر این کار را نمی کردم، مدیر برنامه بدی می شدم. می توانیم با بازیکنی همانند هالند بر بازار نقل وانتقالات تاثیر بگذاریم.

او به طور واضح اعلام کرد که چه تیم هایی می توانند مقصد بعدی هالند باشند: ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هالند باشند. سیتی در 8 سال اخیر 5 بار فاتح لیگ برتر شده در حالی که یونایتد یک بار هم قهرمان نشده است. وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم چنین روزی خواهد رسید و ماندنی شدن او طولانی نخواهد بود.

رایولا ادامه داد: احتمالا این تابستان و شاید تابستان بعد، هالند از دورتموند برود ولی از من اگر می پرسید، باید بگویم که احتمال جدایی در همین تابستان بسیار بالاست. باشگاه از تصمیم ما مطلع شده و پاسخ خود را نیز داده است ولی اطمینان می دهم که زمستان سال جاری اتفاقی رخ نخواهد داد. از نظر من اگر دورتموند سال قبل به هالند اجازه جدایی می داد، پول قابل توجهی نصیب شان می شد ولی برای کسب موفقیت و نیز احترام به طرفداران، او را حفظ کردند که از نظر من تصمیم بزرگ و قابل ستایشی بود.

رایولا در خصوص بند فسخ موجود در قرارداد هالند نیز گفت: این بین من، بازیکن و باشگاه است و قرار نیست در خصوص مفاد قرارداد اینجا صحبت کنیم. همه چیز در قرارداد به شکل واضح درج شده است. با سران دورتموند برترین ارتباط را داریم و همه چیز محبت آمیز است.

پوگبا منچستریونایتد را ترک خواهد نمود؟ گفتید در آلمان فقط بایرن مونیخ از پس دستمزد او بر می آید، آن ها پیشنهادی برای پوگبا داده اند؟ او پیشنهادات زیادی دارد، از جمله پیشنهاد تمدید قرارداد. خواهیم دید که چه چیزی برای او برترین تصمیم است. در خصوص بایرن مونیخ، هنوز نه اما شاید در آینده پیشنهادی برسد. این سوال را باید از بایرن مونیخ بپرسید. فکر می کنم در فاصله دو ماه دیگر، چیزهای بیشتری خواهیم دانست. در واقع می دانستید که ما در آستانه انتقال دلیخت به بایرن مونیخ بودیم؟ مذاکرات بین ما خوب پیش می رفت و باعث تاسف است که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "احتمال خروج هالند از دورتموند در تابستان پیش رو؛ کوشش غول های اروپا برای جذب ماشین گلزنی نروژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال خروج هالند از دورتموند در تابستان پیش رو؛ کوشش غول های اروپا برای جذب ماشین گلزنی نروژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید