واکنش سرپرست دبیری فدراسیون کشتی به حضور اعضای تیم جوانان در تمرین با وانت

به گزارش باد صبا، سرپرست دبیری فدراسیون کشتی گفت: مسافت هم آنقدر زیاد نیست و گاهی بچه ها خودشان پیاده می آیند، ممکن است برخی از بچه ها شیطنت نموده باشند و در این خصوص اشتباه برداشت شده است.

واکنش سرپرست دبیری فدراسیون کشتی به حضور اعضای تیم جوانان در تمرین با وانت

محمداسد مسجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باد صبا در خصوص تایید صلاحیت های نامزدهای احراز ریاست فدراسیون کشتی گفت: از وزارتخانه شنیدم که تایید تعدادی از نفرات آمده اما اسم ها را نمی دانم چون هنوز چیزی به فدراسیون کشتی اعلام نشده است و این برگه در اختیار وزارت ورزش است و ظاهرا هنوز هم کامل نیست.

وی در خصوص اینکه تعداد تایید صلاحیت شده های مدیریتی چه تعداد بوده است؟ گفت: گفته بودند که 12 نفر هستند که از بین آنها علیرضا حیدری انصرافش از شرکت در انتخابات را اعلام نمود. او نامه رسمی انصرافش را نیز به فدراسیون فرستاد.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کشتی در خصوص اینکه گفته شده تیم ملی جوانان آزاد برای طی مسافت بین خوابگاه تا محل تمرین از وانت استفاده نموده اند، گفت: من چیزی در این خصوص نشنیده ام چون برای انتقال همه تیم ها از مینی بوس استفاده می گردد. مسافت هم آنقدر زیاد نیست و گاهی بچه ها خودشان پیاده می آیند، ممکن است برخی از بچه ها شیطنت نموده باشند و در این خصوص اشتباه برداشت شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش سرپرست دبیری فدراسیون کشتی به حضور اعضای تیم جوانان در تمرین با وانت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرپرست دبیری فدراسیون کشتی به حضور اعضای تیم جوانان در تمرین با وانت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید