سفر با این وسایل ممنوع!

به گزارش باد صبا، آشنایی با 7 آیتم غیر ضروری در سفر

نکته کلیدی یک سفر خوب، بستن بار هوشمندانه تر است نه سفت و سخت تر! شاید می خواهید برای یک سفر آماده شوید و بار و بنه تان را ببندید اما مدام با خودتان فکر می کنید اگر یکم سبک تر می بود چه می شد؟ هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از کلی سختی و وسواس چمدانتان را ببندید و بعد از اینکه به مقصد می رسید ببینید نصف وسایلی که از آنها استفاده ای ندارید را همراهتان آورده اید. اگر می خواهید این موضوع برایتان اتفاق نیفتد، در اینجا وسایلی را به شما معرفی می کنیم که نیازی ندارید همراهتان ببرید. با خبرنگاران همراه باشید:

سفر با این وسایل ممنوع!

محصولات مراقبت موی اضافه

می دانیم… موی شما خاص است. اما صادقانه، بردن شامپو، نرم نماینده، نرم نماینده قوی، شانه، برس، برس پیچی، اسپری مو و… یکم زیاده روی است. اگر قرار است در هتل اقامت کنید، نگران نباشید چون در آنجا مطمئنا شامپو و نرم نماینده رایگان وجود دارد و ممکن است مویتان را مثل همواره ابریشمی ننمایند اما کار اصلی ای که باید نمایند را انجام می دهند!

سشوار

باز هم درباره مو، خانمی می خواهد سفر کند و دارد همراهش سشوار بر می دارد؟ فریاد می زنم! حتی سشوارهای کوچک و فشرده هم جاگیر هستند و وزن خودشان را دارند، و این موضوع را فراموش نکنید که هر هتلی سشوار مخصوص خودش را برای مهمانان دارد.

اگر به هر علت هتلی که قرار است در آن اقامت کنید سشوار نداشت، اجازه دهید موهایتان در هوای آزاد خشک شود… به هر حال در سفر هستید.

انواع و اقسام کفش ها

فقط نهایتا به 2 نوع کفش احتیاج دارید و خودتان می توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع به کارتان می آید. سعی کنید 2 جفت کفشی که باید بردارید آنهایی باشند که در همه جا بتوانید بپوشید و به عبارتی یکبار مصرف نباشند.

تجهیزات دوربین

آیا قرار است از تریپادی که دارید همراهتان می برید بهره ببرید؟ از آن فلش اضافه چطور؟ و آیا واقعا به 3 لنز متفاوت احتیاجی هست؟ خوب اگر عکاس باشید و هدف سفرتان صرفا عکاسی حرفه ای باشد حرفی نیست در غیر اینصورت اگر فقط می خواهید برای ایستاگرامتان چند تا عکس بگیرید واقعا احتیاجی به این همه تجهیزات ندارید.

کفش های ورزشی

اگر ممکن است ورزش کنید، پس مطمئنا ورزش نخواهید کرد.

افراد کمی هستند که حتی در سفر هم دست از تمرین های ورزشی شان بر نمی دارند، ما هم آن دسته از افراد را تحسین می کنیم. اما بقیه شما؛ که خودتان می دانید کدام ها، هیچ وقت کفش های ورزشی ای که دارید به زور در چمدانتان می چپانید را نخواهید پوشید. بهتر است کمی از فضای چمدانتان آزاد کنید و انها را در خانه بگذارید تا زمانی که بر گشت.

حوله

حوله ها وسایل جاگیری هستند، اگر هتلی که رزرو نموده اید، حوله ندارد، شاید بهتر است کلا از اقامت در آنجا صرف نظر کنید!

کتب های متعدد

اول از همه اینکه شما کتاب مطالعه کنید، واقعا عالی است اما وزن کتاب ها واقعا زیاد است و بردن بیشتر از یک کتاب در سفر کار منطقی ای نیست. اگر از آن دسته خوانندگان مشتاق هستید، کافی است یک تبلت همراهتان ببرید و در آن هزاران کتاب ذخیره کنید.

منبع: foxnews.com

منبع: الی گشت

به "سفر با این وسایل ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با این وسایل ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید