انتخاب پاکدل در مجمع عجیب هندبال

به گزارش باد صبا، در رأی گیری دور دوم نیز علیرضا پاکدل 23 رأی کسب کرد و به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون هندبال معرفی گردید. احمد گواری نیز صاحب 13 رای شد. یک رای هم سفید بود. البته همه چیز به این سادگی تمام نشد.

انتخاب پاکدل در مجمع عجیب هندبال

انتخابات ریاست فدراسیون هندبال بعدازظهر دیروز به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در هتل المپیک برگزار گردید؛ انتخاباتی پر از ابهام که البته سر و صداهایش از مدتها قبل شروع شده بود. در این انتخابات 12 نفر حضور داشتند که پس از رای گیری، احمد گواری و علیرضا پاکدل با کسب 7 رأی وارد دور دوم شدند که البته همین رفتن به دور دوم با 7 رای نکته های زیادی در خود دارد.

در رأی گیری دور دوم نیز علیرضا پاکدل 23 رأی کسب کرد و به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون هندبال معرفی گردید. احمد گواری نیز صاحب 13 رای شد. یک رای هم سفید بود. البته همه چیز به این سادگی تمام نشد. این مرحله حواشی عجیبی داشت. با توجه به اینکه مرحله دوم باید بلافاصله برگزار گردد اما روسای هیات ها از جایگاه های خود بلند شدند و با اجتماع در گوشه سالن و بیرون از آن سعی کردند با کاندیداهایی که پیروز به حضور در دور دوم نشدند به یک جمع بندی برسند و رای خود را در دور دوم بدهند. داورزنی مدام به حاضران تاکید نمود که در جای خود بنشینند و سالن را ترک نکنند اما گوش روسای هیات ها خیلی بدهکار نبود.

همچنین در دور دوم کاندیداهایی که رای نیاورند با تلفن همراه خود مشعول صحبت بودند و بعضی از هیات ها به صورت مستقیم و با انگشت به کاندیدای مورد نظر خود اشاره می کردند.

در فاصله انجام رای گیری در دور دوم نیز یکی از هیات ها مدام با تلفن همراه خود مشغول صحبت بود در حالی که این کار خلاف قانون است.

با دقت به همه انچه در مجمع انتخاباتی هندبال رخ داد، می توان گفت این مجمع یکی از بی نظم ترین انتخاباتی بود که در این چند سال اخیر برگزار گردیده است.

در ادامه بی نظمی های مجمع، اعضای مجمع از جای خود بلند شدند و دور پاکدل حلقه زدند که در این بین محمدرضا داورزنی به باد صبا تذکر داد که فعلا با پاکدل مصاحبه نکنند!

4،360

منبع: ایران ورزشی

به "انتخاب پاکدل در مجمع عجیب هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب پاکدل در مجمع عجیب هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید