هیچ گونه انسدادی در معابر مرکز به علت بارش برف نداشته ایم

به گزارش باد صبا، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به بارش برف از شب گذشته، گفت: هیچ گونه انسدادی در معابر به علت بارش برف نداشته ایم و تردد در شهر در حال اجرا است.

هیچ گونه انسدادی در معابر مرکز به علت بارش برف نداشته ایم

به گزارش ایسنا، حسین نظری در این باره اظهار کرد: از حدود ساعت 22:30 دیشب آغاز بارش برف را داشتیم که در ساعات تقریبا یک بامداد شدت بارش بیشتر شد. دیشب همکاران بنده شب پرتلاشی را سپری کردند به طوری که تقریبا 8 ساعت برفی را سپری کردیم که 6 ساعت آن پر بارش بود. البته بارش در منطقه ها شمالی بیشتر بود.

وی اضافه کرد: منطقه ها پایین دست به یاری منطقه ها شمالی آمدند و هیچ گونه مسدودی و انسداد معابر نداشته ایم و تردد در شهر در حال اجرا است.

نظری عنوان نمود: بالغ بر 11هزار نفر نیروی کارگری به همراه 313 دستگاه ماشین آلات مکانیزه فعال و به خدمت رسانی مشغول هستند و همان طور که گفتم منطقه ها پایین دست که بارش کمتری داشتند به یاری منطقه ها شمالی آمدند.

وی با بیان اینکه هماهنگی شهرداری و راهور در بازگشایی گره های ترافیکی حائز اهمیت است، اضافه کرد: از پلیس راهور به علت هم افزایی و همراهی که داشتند و بعلاوه همکاران شهرداری برای زحمات شان تشکر می کنم.

منبع: فرارو

به "هیچ گونه انسدادی در معابر مرکز به علت بارش برف نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ گونه انسدادی در معابر مرکز به علت بارش برف نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید