مشخصات ری را ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد رسماً اعلام شد

به گزارش باد صبا، ایران خودرو مشخصات ری را را رسماً اعلام نمود. این گروه صنعتی قرار است ری را با انبوهی از امکانات رفاهی، موتور 160 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به بازار ارائه کند.

مشخصات ری را ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد رسماً اعلام شد

ری را ایران خودرو

بیت ران - محمد فتح اللهی - تابلو مشخصات ری را در نمایشگاه خودرو مشهد، هیچ توضیحاتی را به مخاطبان ارائه نمی نماید. این در حالی است که تابلو مشخصات بقیه محصولات ایران خودرو در این نمایشگاه تمامی اطلاعات لازم را به بازدیدنمایندگان می دهد. اما گویا ایران خودرو عمداً اقدام به این کار نموده است.

فیلم اولین دیدار با ری را ایران خودرو در نمایشگاه مشهد

چرا که در کنار مشخصات ری را، یک QR کد برای نمایش اطلاعات لازم درباره این خودرو وجود دارد که بازدیدنمایندگان می توانند با اسکن آن، به دیتاهای لازم دسترسی داشته باشند.

گرچه به بیان ایران خودرو این کار به علت خاص بودن محصول ری را انجام شد، اما قطعاً با شلوغی نمایشگاه خودرو مشهد، اسکن این QR کد برای همه گان راحت و آسان نخواهد بود.

نکته دیگر درباره حضور این کراس اوور ایرانی در نمایشگاه خودرو مشهد این است که ایران خودرو از نام ری را برای معرفی این خودرو استفاده کرد. این بدان معناست که هنوز تصمیم قطعی درباره تغییر نام این خودرو نیز گرفته نشده است.

مشخصات ری را

کراس اوور ری را ایران خودرو قرار است با موتور EF7P TC که حجمی برابر با 1645 سی سی دارد به بازار ارائه گردد. این موتور توربو که EFP نیز نام دارد می تواند 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد. نیرو و گشتاور موتور هم به وسیله گیرکس 6 سرعته اتوماتیک AT (با دسته دنده الکترونیکی) به محور جلو این کراس اوور منتقل می گردد.

براساس اطلاعات رسمی ایران خودرو، ری را در مدت زمان 10.4 ثانیه از سکون کامل به سرعت صد کیلومتر در ساعت می رسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 195 کیلومتر در ساعت اعلام شد.

برای به حرکت درآوردن ری را ضروری است 50 لیتر سوخت در درون باک این خودرو قرار داد و مصرف سوخت آن نیز 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شد. یعنی این خودرو می تواند در شرایط ایده آل 685 کیلومتر مسافت را با یکبار سوخت گیری طی کند.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر است با 4334×2077×1638 میلیمتر و وزن آن نیز به 1425 کیلوگرم می رسد. ری را برای جابجایی اسباب و وسایل سرنشینان، 410 لیتر فضای بار در درون صندوق عقب خود دارد.

امکانات رفاهی ری را ایران خودرو

ایران خودرو در فهرست مشخصات ری را، اقدام به معرفی تمامی امکانات رفاهی این خودرو کرد. ری را با رینگ های 18 اینچی، ترمز پارک برقی (EPB)، اتوهلد، سیستم کمی حرکت در سربالایی، سیستم نگهدارنده خودرو در سراشیبی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمزهای ABS و EBD، ترمزهای دیسکی جلو و عقب و سیستم یاریی ترمز (BA) به بازار می آید.

ری را دارای ایربگ های راننده، سرنشین کناری و جانبی است که مجموعاً چهار کیسه هوا ایمنی این خودرو را تضمین می نمایند. ایران خودرو خاطرنشان کرد که ری را مجهز به آی کانکت (خودرو متصل)، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو، TPMS، اخطار باز بودن درب ها، اخطار سرعت، کروز کنترل و سانروف برقی است.

ضمن اینکه در ادامه مشخصات ری را شاهد تجهیزاتی چون کلاستر دیجیتال 12 اینچی، مانیتور 12 اینچی لمسی، 9 عدد اسپیکر، شیشه های برقی مجهز به آنتی ترپ و شیشه های سولار و دودی عقب هستیم.

صندلی سرنشینان جلو ری را کاملاً برقی است. صندلی راننده در 6 جهت تنظیم می گردد و مجهز به گرمکن است. در صندلی سرنشین کناری نیز شاهد تنظیمات برقی دو حالته و گرمکن هستیم.

ری را دارای فرمان یاریی برقی و کلیدهای کنترلی روی فرمان است. آیینه های جانبی ری را تاشو برقی است و چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ خوشامدگویی زیر درب های جلو، چراغ همراه در پارکینگ و چراغ گردش (Cornering Light) هم در این خودرو وجود دارند.

در تریم داخلی ری را شاهد استفاده از چرم در فرمان و صندلی ها هستیم. نورپردازی داخلی کابین این خودرو هم به متفاوت شدن آن یاری می نماید.

ری را بعلاوه دارای سنسور نور و باران است و سنسور پا برای باز کردن درب صندوق عقب هم در این خودرو وجود دارد. درب صندوق عقب این کراس اوور ایران خودرو برقی است و ورود به این خودرو بدون استفاده از کلید میسر خواهد بود.

قیمت محصولات سایپا در شهریور ماه چقدر است؟

تست گوزن محصولات ایران خودرو / کدام خودرو برترین هندلینگ را دارد؟

شرایط ثبت سفارش خودرو در سامانه یکپارچه چیست؟

مرحله سوم طرح فروش یکپارچه به ظرفیت خودروسازان بستگی دارد

تعرفه نو واردات خودرو کاهش می یابد

منبع: بیت ران

به "مشخصات ری را ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد رسماً اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات ری را ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد رسماً اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید