لاوروف: ادلب پایگاه تروریست ها شده است، باید آن را آزاد کرد

به گزارش باد صبا، وزیر خارجه روسیه در نشستی خبری در سفارت روسیه در آمریکا بیان نمود ادلب به پایگاه تروریست ها تبدیل شده است و باید ادلب را آزاد کرد و دولت سوریه بر آن سیطره پیدا کند.

لاوروف: ادلب پایگاه تروریست ها شده است، باید آن را آزاد کرد

به گزارش ، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت ادلب به پایگاه تروریست ها تبدیل شده است و ترکیه نتوانست مخالفان مسلح را از جبهه النصره تفکیک کند.

وزیر امور خارجه روسیه در نشستی خبری در سفارت روسیه در واشنگتن گفت: باید ادلب را آزاد کرد و دولت سوریه بر آن سیطره پیدا کند.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه طی یک کنفرانس خبری با مایک پمپئو، همتای آمریکایی خود، بار دیگر تاکید کرد مسکو تمام تلاش خود را متمرکز می کند تا بتواند توافق برجام را حفظ نماید.

لاوروف همچنین به بحث درباره برجام طی ملاقات خود با پمپئو اشاره کرد. این ملاقات پیش از ملاقات لاوروف و دونالد ترامپ انجام شده است.

این در حالی است که پیش کاخ سفید در بیانیه ای مدعی شد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ملاقات با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در دفتر کار خود در واشنگتن درباره دخالت در انتخابات آمریکا هشدار داده است.

کاخ سفید همچنین مدعی شد ترامپ از روسیه خواسته تنش با اوکراین را حل و فصل کند.

ترامپ روز سه شنبه با انتشار عکسی از خودش و لاوروف در صفحه شخی اش در توییتر نوشت دو طرف ملاقات بسیار خوبی داشته اند.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام توییتری نوشت: همین الان ملاقات بسیار خوبی با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه و نمایندگان روسیه داشتم. درباره موضوعات زیادی از جمله موضوع تجارت، ایران، کره شمالی، پیمان منع موشک های هسته ای میان برد، پیمان کنترل سلاح های هسته ای و دخالت انتخاباتی صحبت کردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لاوروف: ادلب پایگاه تروریست ها شده است، باید آن را آزاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: ادلب پایگاه تروریست ها شده است، باید آن را آزاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید