صعود برزیل با تحقیر پرو، ونزوئلا در یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا

به گزارش باد صبا، تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی برابر پرو به مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا 2019 صعود کرد و ونزوئلا هم به عنوان تیم دوم در جمع هشت تیم برتر نهاده شد.

صعود برزیل با تحقیر پرو، ونزوئلا در یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا

به گزارش باد صبا، هفته سوم مرحله گروهی کوپا آمه ریکا 2019 شنبه شب با دو دیدار آغاز شد و دو تیم برزیل و ونزوئلا با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

در گروه A برزیل برابر پرو نهاده شد و با پنج گل حریفش را شکست داد. سلسائو با قدرت بازی را آغاز کرد و توانست پیش از دقیقه 15 گل نخست را به ثمر برساند . کاسمیرو این گل را به نام خود ثبت کرد. رجحان برزیل ادامه داشت تا این که گل دوم این تیم با اشتباه دروازه بان حریف رقم خورد. زمانی که پدر گایسه می خواست به توپ ضربه بزند فیرمینو نزدیکش شد و توپ با برخورد به بازیکن برزیلی به تیرک برخورد کرد. فیرمینیو این فرصت را از دست نداد و به راحتی دروازه حریف را باز کرد. در ادامه شوت زیبای اورتون نتیجه را سه بر صفر به نفع سلسائو کرد.

برزیل در نیمه دوم هم به نمایش خوب خود ادامه داد. این بار نوبت به گلزنی دنی آلوس رسید. بازی در دقیقه 53 چهار بر صفر به نفع شاگردان تیته شد. الکس ساندرو، آلان و ویلیان پس از این گل فرصت بازی پیدا کردند. ویلیان در لحظات پایانی با ضربه زیبایش جشنواره گل تیمش را تکمیل کرد. در وقت های اضافه داور یک پنالتی به نفع میزبان گفت اما ضربه گابریل ژسوس را دروازه بان پرو مهار کرد . سلسائو با کسب هفت امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد.

در دیگر بازی ونزوئلا برابر بولیوی نهاده شد و با نتیجه 3 بر یک حریفش را شکست داد تا پس از برزیل به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. پس از ونزوئلای پنج امتیازی پرو با چهار امتیاز در صندلی سوم نهاده شد. این تیم باید منتظر نتایج گروه B و C بماند و سپس وضعیت صعودش به دور بعد تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صعود برزیل با تحقیر پرو، ونزوئلا در یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود برزیل با تحقیر پرو، ونزوئلا در یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید