شهید ابراهیم هادی سوژه مستند داستانی آتش و گلستان

به گزارش باد صبا ؛ فیلم سینمایی مستند داستانی آتش و گلستان تفحص هفت محقق با هفت تخصص، از شهید جاویدالاثر ابراهیم هادی است.

شهید ابراهیم هادی سوژه مستند داستانی آتش و گلستان

در توضیحاتی که به وسیله دست اندرکاران این مستند منتشر شده آمده است : شهادت خوانی این هفت نفر در دل امروز فقط به وسیله خانواده ، یاران ، همراهان ، هم دستان ،هم رزمان ، هم نفسان و هم کیشان ابراهیم هادی ممکن بود. بزرگ باد نام یاران شهید که جوانمردانه با ما همراه شدند. سلام و صلوات بر شهیدان و سلام و صلوات بر رزمندگان بلند باد روح مریم کاظم زاده ، حسین جهانبخش و راوی بی تکرار جنگ ، سید ابوالفضل کاظمی و روح مادر ، پدر و برادر شهید ابراهیم هادی.

فیلم مستند سینمایی داستانی آتش و گلستان سیاه مشقی از علی رویین تن به نور و نگاه : مجید یادگاری با نیابت : احمد آقاجانلو، گوش و صدای : سید احسان مولایی، به آن و لحظه: پیغام احمدی، مشاورت: محمدتاجیک با حضور هم رزمان، هم ورزان، هم نفسان، هم سنگران، همراهان، هم محل ها و هم خونان شهید جاویدالاثر پهلوان ابراهیم هادی.

روایتگران این مستند عبارتند از: سعید الله بداشتی، محمد رضا انصاری، تیما تقی زاده، علی توانگری، حبیب سیف الهی ، سارا فیض، علی کارگر.

نقش خوانان :میچکا خدابنده لو، منوچهر زرگر، ، آزاده هادیان، امیر پاسبان و.....

همراهان: مسعود شمس ،صالح نوریان

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شهید ابراهیم هادی سوژه مستند داستانی آتش و گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهید ابراهیم هادی سوژه مستند داستانی آتش و گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید