انتقال تجربیات کانون پرورش فکری در هنرآموزی و استعدادیابی حوزه بچه ها و نوجوانان به رئیس دانشگاه هنر کاراکاس

به گزارش باد صبا (ایبنا)، در این ملاقات علامتی درخصوص انتقال تجربیات کانون در حوزه هنر کودک و نوجوان مطالبی ابراز داشت که با استقبال رئیس دانشگاه هنر کاراکاس روبرو شد. مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در این ملاقات بیان نمود: هنرآموزی و استعدادیابی در حوزه هنر بچه ها و نوجوانان به وسیله کانون پرورش فکری دهه ها پیش در ایران شروع شده و کماکان ادامه دارد.

انتقال تجربیات کانون پرورش فکری در هنرآموزی و استعدادیابی حوزه بچه ها و نوجوانان به رئیس دانشگاه هنر کاراکاس

وی اضافه کرد: در این مدت، تجربیات ارزشمند و مربیان کارآموزده ای در کانون شکل یافته اند که استعدادیابی و آموزش های لازم در حوزه های مختلف هنری از جمله نقاشی، طراحی، خوشنویسی، کارگردانی انیمیشن و فیلم سازی را به بچه ها و نوجوانان منتقل می نمایند.

علامتی درباره هنر تصویرگری در ایران و بعضی تصویرگران مشهور ایرانی نکاتی را به رئیس دانشگاه هنر منتقل کرد که توجه طرف ونزوئلایی را به این مسئله جلب کرد.

رئیس دانشگاه هنر کاراکاس با اشاره به رویکردها و اقدامات دانشگاه در طول سالیان گذشته و با استقبال از تجارب کانون پرورش فکری در استعدادیابی و آموزش، به انجام همکاری های مؤثرتر و انتقال تجربیات و دانش در این حوزه ابراز تمایل و امیدواری کرد که مقدمات لازم برای تسریع در روند همکاری ها به زودی صورت پذیرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتقال تجربیات کانون پرورش فکری در هنرآموزی و استعدادیابی حوزه بچه ها و نوجوانان به رئیس دانشگاه هنر کاراکاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال تجربیات کانون پرورش فکری در هنرآموزی و استعدادیابی حوزه بچه ها و نوجوانان به رئیس دانشگاه هنر کاراکاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید