شهرخودرو مستحق شکست نبود، فرصت خوب برای تجربه اندوزی تیم مشهدی

به گزارش باد صبا، تیم فوتبال شهر خودرو در سومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا که با تاخیری چند ماهه شروع شد، برابر الاهلی امارات تن به شکست یک بر صفر داد تا بدون امتیاز در انتهای جدول گروه دوم لیگ قهرمانان قرار داشته باشد.

شهرخودرو مستحق شکست نبود، فرصت خوب برای تجربه اندوزی تیم مشهدی

مسعود اقبالی در مصاحبه با باد صبا در مورد این بازی گفت: شهرخودرو نمایش خوبی برابر الاهلی ارائه داد و مستحق شکست در این بازی نبود. آنها یک اشتباه فردی داشتند و همین اشتباه منجر به شکست شد.

وی اضافه نمود: شهرخودرو بازی برابری با تیم اماراتی به نمایش گذاشت و نتیجه بازی می توانست مساوی یا حتی با پیروزی شهرخودرو همراه باشد. آنها هم موقعیت های خوبی داشتند که در نهایت هیچ یک از آنها به گل تبدیل نشد.

کارشناس فوتبال در مورد جدول این گروه بیان داشت: روی کاغد شهرخودرو هنوز شانس صعود از گروه را دارد. شاید شانس آنها کم باشد اما در پاره ای مواقع دیده شده که حتی از این شانس های کم هم می توان استفاده کرد. شهرخودرویی ها باید بدون توجه به شرایط جدول بازی به بازی دنبال پیروزی باشند. آنها حتی اگر به مرحله بعدی صعود هم نکنند، نباید این فرصت خوب را برای تجربه اندوزی از دست بدهند.

مدرس رسمی AFC در مورد جابجایی مربوط به فصل بیستم لیگ برتر بیان داشت: یکسری اتفاقات دست به دست هم داد نرخ قرارداد بازیکنان به یکباره با رشد بی رویه روبرو گردد. تورم در کشور و بالا رفتن همه قیمت ها در این افزایش قیمت ها بی تاثیر نبود. البته رشد نرخ قراردادها باید یک روال عادی را طی می کرد که متاسفانه از این روال عادی خارج شد. یکی از اهرم های فشار بازیکنان هم برای اعمال فشار بر باشگاه ها، منع استفاده از بازیکن خارجی در لیگ بیستم بود.

اقبالی در مورد قانون منع به کارگیری مربی و بازیکن خارجی در لیگ بیستم گفت: فوتبال یک مقوله جهانی است و ارتباطات بین المللی در آن ضروری است. برای رشد فوتبال باید این ارتباطات و بده بستان ها بین کشورهای مختلف وجود داشته باشد. همانطور که ما بازیکن به دیگر کشورها می دهیم باید از خارج از کشور هم بازیکن بگیریم. این قانون نمی تواند دائم و یا حتی بلند مدت باشد. شاید وضع کردن چنین قانونی برای مقطع کوتاه مسکنی برای کاهش حجم بدهی های خارجی فوتبال ایران باشد، اما در بلند مدت این قانون به فوتبال ما صدمه می زند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهرخودرو مستحق شکست نبود، فرصت خوب برای تجربه اندوزی تیم مشهدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرخودرو مستحق شکست نبود، فرصت خوب برای تجربه اندوزی تیم مشهدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید