توجه بنیاد ملی نخبگان به سرآمدان صنعتی و کارآفرینی

به گزارش باد صبا به نقل از بنیاد ملی نخبگان، عباس ابراهیمی در مراسم تجلیل از مهندس زینلی به عنوان چهره ماندگار ملی اظهار کرد: این مراسم به پاسداشت خدمات و زحمات ایشان نسبت به استان، کشور، میهن و مردم برگزار شده است.

توجه بنیاد ملی نخبگان به سرآمدان صنعتی و کارآفرینی

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات این کارآفرین، آبادانی منطقه را سبب شده است، اضافه کرد: بنیاد ملی نخبگان در رویکرد نو خود علاوه بر سرآمدان علمی، افراد فعال و سرآمدان حوزه صنعت، فناوری، نوآری و کارآفرینی را نیز مورد توجه قرار داده است.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به ویژگی های مهندس زینلی، اضافه کرد: تقید به دین، دانش، فناوری و توسعه درون زا و ساخت تجهیزات و ماشین آلات داخل، توجه به نوآوری و توجه به لایه های مختلف صنعت، کارکنان و همکاران و بعلاوه تمرکز بر صنعت از مهم ترین شاخصه های ایشان است.

ابراهیمی، تأسیس، بنیان گذاری، توسعه و بهبود مستمر و توجه به زادبوم و زادگاه را از دیگر ویژگی های ایشان دانست و گفت: فعالیت های این کارآفرین برتر ملی باعث کاهش مهاجرت از استان و اهتمام ویژه ای به پرورش نسل نوی از مدیران شده؛ بعلاوه در امور خیریه، مردم داری و در نظر گرفتن منافع ملی پیشتاز بوده اند.

وی با اشاره به مسائل صنعت از جمله تأمین مواد اولیه، مسائل واردات و تحریم ها، اعلام کرد: در میان تمام این مسائل، ناهمواری ها و ناملایمات هدف از برگزاری این مراسم الگوسازی از شخصیت بزرگ مردان صنعت کشور است چراکه مدیران به الگو گرفتن از شخصیت ها و از طرفی جامعه صنعت نیز به تربیت نسل نو احتیاج دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توجه بنیاد ملی نخبگان به سرآمدان صنعتی و کارآفرینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه بنیاد ملی نخبگان به سرآمدان صنعتی و کارآفرینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید