تعهداتمان در طرح جامع توسعه جزیره لارک را به صورت کامل انجام می دهیم

به گزارش باد صبا، خبرنگاران/هرمزگانرئیس بنیاد مستضعفان گردشگری و طبیعت زیبای لارک را محور تحول و اشتغالزایی در این جزیره دانست و مطرح نمود: بنیاد مستضعفان اقدامات خوبی را در این جزیره را آغاز کرده که باید تکمیل شوند.

تعهداتمان در طرح جامع توسعه جزیره لارک را به صورت کامل انجام می دهیم

به گزارش باد صبا، پرویز فتاح روز گذشته(9 آبان) در بازدید از جزیره لارک، افزود: جاده رینگ دور این جزیره برای رونق گردشگری آن بسیار مهم است و تلاش می کنیم بخشی از آن برای تعطیلات نوروز سال آینده آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: در راستای اشتغالزایی برای مردم بومی جزیره لارک، تسهیلات قرض الحسنه به آنها پرداخت می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در قالب طرح جامع توسعه جزیره لارک فعالیت های خود را انجام می دهد و به تعهدات مالی خود به صورت کامل عمل می کنیم.

وی ادامه داد: همچنین طرح های مناسبی جهت معرفی جذابیت های گردشگری این جزیره در نظر داریم.

همچنین استاندار هرمزگان در بازدید از طرح های گردشگری، عمرانی و توسعه ای جزیره لارک، بیان کرد: احداث جاده رینگ دوره جزیره لارک از پروژه های بزرگ و مهم در این جزیره می باشد که پیمانکار آن با تمام تلاش فعال است تا این طرح به مرحله قابل قبولی برسد.

فریدون همتی ادامه داد: این جاده دارای امکانات مختلف برای گردشگران است و موجب سهولت و دسترسی مناسب به سواحل جزیره لارک می شود تا بتوانند از ظرفیت های متنوع این جزیره بهره ببرند.

استاندار هرمزگان افزود: مجموعه برنامه های توسعه جزیره لارک با مشارکت بنیاد مستضعفان طبق برنامه زمانبندی در حال اجراست و با تکمیل این طرح ها شاهد تحول و شکوفایی جزیره زیبای لارک خواهیم بود.

همتی شرح داد: این طرح ها علاوه بر جذب گردشگران به جزیره لارک، موجب توانمندسازی هرچه بیشتر مردم بومی این جزیره می شود که خوشبختانه این پروژه ها پیشرفت خوبی داشته و منشا فعالیت، اشتغال و درآمدزایی برای مردم این جزیره خواهد بود.

استاندار هرمزگان گفت: در راستای ایجاد زیرساخت ها در جزیره لارک، درمانگاه این جزیره در حال تکمیل است و همچنین در آینده نزدیک یک آمبولانس دریایی نیز به این جزیره اختصاص پیدا می کند.

همتی افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی متقاضی فعالیت در جزیره لارک مورد حمایت قرار می گیرند و تسهیلات ارزان قیمت به آنها پرداخت می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعهداتمان در طرح جامع توسعه جزیره لارک را به صورت کامل انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعهداتمان در طرح جامع توسعه جزیره لارک را به صورت کامل انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید