بیماری ایران خودرو و سایپا گریبان تسلا را گرفت!

به گزارش باد صبا، پس از گزارش های متعدد از نقص خودروهای داخلی حال تسلا خبر می دهد که به علت نقص پدال گاز، تحویل خودرو سایبرتراک را به طور موقتی متوقف کرد.

بیماری ایران خودرو و سایپا گریبان تسلا را گرفت!

به گزارش خبرگزاری باد صبا ، ظاهراً تسلا تحویل خودروهای سایبرتراک را به علت مسائل موجود در پدال گاز آن ها متوقف نموده است. این مشکل ممکن است به جداشدن پوشش پدال گاز و گیرکردن آن منجر گردد و درنتیجه، مشکل شتاب ناخواسته و حتی تصادف به بار بیاورد.

ویدئویی در ایکس مالک سایبرتراک را نشان می دهد که متوجه جداشدن روکش پدال گاز خود شده است. درحالی که مالک خودرو در حال رانندگی بوده، این قطعه فلزی در قسمت جلویی فضای پای راننده گیر نموده است. در این شرایط، مالک سعی نموده سرعت ماشین را سریع کم کند.

مالک سایبرتراک می گوید هر بار که ترمز را رها نموده، دوباره خودرو شتاب گرفته است. بنابراین، او خودرو را در دنده پارک قرار داده و آن را متوقف نموده است. بعد از توقف خودرو، مالک علت این حادثه را تکه ای فلزی که از پدال گاز جدا شده بود، اعلام نمود.

این اتفاق نقص آشکار ایمنی است که به راحتی می تواند به تصادف منجر گردد. خودرو سایبرتراک می تواند در حدود 3 ثانیه از 0 به 60 مایل برساعت (96 کیلومتربرساعت) شتاب بگیرد؛ بنابراین، هرگونه نقص فنی در این خودرو می تواند فاجعه بار باشد.

پس از این گزارش، تسلا تحویل خودروهای سایبرتراک را برای رفع کردن مشکل روکش پدال گاز متوقف کرد. این شرکت میخواهد تحویل ها را از 20 آوریل (1 اردیبهشت) از سر بگیرد و به مشتریانی که منتظر تحویل خودروهای خود هستند، اطلاع داده است که شرکت در زمان مناسب برای تنظیم مجدد قرار تحویل با آن ها تماس خواهد گرفت.

سایبرتراک تا به امروز با مسائل زیادی ازجمله شکاف های بزرگ در بدنه خودرو، شیشه ضدگلوله ترک خورده، خرابی دکمه های فرمان و فولاد ضدزنگ کثیف روبرو بوده است؛ ولی این شرایط را می توان به پای نسل اول بودن این خودرو برقی گذاشت.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بیماری ایران خودرو و سایپا گریبان تسلا را گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماری ایران خودرو و سایپا گریبان تسلا را گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید