برترین ساعت های هوشمند آنر که تابستان سال جاری می توانید خریداری کنید

به گزارش باد صبا، اگر در پی خرید یک ساعت هوشمند خوب، کارآمد و محبوب از برند آنر هستید، با ما همراه باشید تا شما را با 3 مدل از برترین و محبوب ترین ساعت های هوشمند آنر که تابستان سال جاری می توانید خریداری کنید، آشنا کنیم.

برترین ساعت های هوشمند آنر که تابستان سال جاری می توانید خریداری کنید

مقدمه

با رفتن به صفحه خرید ساعت های هوشمند آنر می توانید محصولات متنوعی را مشاهده کنید که در بازه قیمتی مختلف در دسترس قرار دارند اما بیشتر آن ها در واقع مدل مشابه همین سه مدل معرفی شده در این فهرست هستند که تفاوت آن ها با هم، به گونه ای نیست که روی تجربه کاربری تأثیر بگذارد. در نتیجه اگر تصمیم به خرید ساعت های هوشمند آنر را دارید، پیشنهاد می کنیم این سه محصول را در اولویت خود قرار دهید.

برترین ساعت های هوشمند آنر

1. ساعت هوشمند آنر مدل band 6

نخستین ساعت هوشمندی که قصد معرفی آن را داریم، ساعت هوشمند آنر مدل band 6 نام دارد که مدل های متنوعی از آن با قیمت مختلف، در حال حاضر در باد صبا برای خرید در دسترس قرار دارند. از جمله این ساعت ها می توان به بند 6 با بند فلزی، Mary Band 6 و Meh CFR 6 Band و… اشاره نمود که در واقع این مدل، مقرون به صرفه تر از همه آن ها محسوب می گردد.

آنر مدل band 6 نوامبر سال 2020 رونمایی و راهی بازار شد. بنابراین می توان آن را یکی از قدیمی ترین ساعت های هوشمند موجود از برند آنر در باد صبا به حساب آورد که تا به امروز هم در جلب رضایت کاربران بسیار پیروز عمل نموده و یکی از محبوب ترین ساعت های این برند محسوب می گردد.

این ساعت نمایشگری 1.47 اینچی مستطیلی دارد که این ظاهر، آن را بسیار شبیه به مچ بندهای هوشمند نموده است. با ابعاد 43 × 25 × 11 میلی متر و وزن تنها 18 گرم، اصلا احساس نمی کنید ساعتی روی دستتان قرار گرفته است چون فوق العاده سبک است. در نتیجه حتی در صورت استفاده دائمی هم باعث خستگی و آزار و اذیت مچ دست نمی گردد.

نمایشگر این محصول به صورت منحنی (دو بعدی) بوده و پنلی از جنس AMOLED دارد که وضوح تصویر در آن به 368 × 194 پیکسل می رسد. با این کیفیت، شما در زیر نور خورشید کار نسبتا سختی برای خواندن محتوای روی صفحه نخواهید داشت. آنر در ساخت این ساعت هوشمند مجذوب کننده از پلاستیک استفاده نموده اما آنقدر این محصول را خوب طراحی نموده که تا عمق 50 متری آب هم می تواند در برابر نفوذ آب به درون دستگاه جلوگیری کند.

آنر مدل band 6 از اسپیکر یا سیم کارت بهره نمی برد و در نتیجه نمی توان با آن مکالمه کرد. بعلاوه قابلیت پیغام رسانی هم ندارد اما اعلان ها و پیغام ها را بدون هیچ مسئله ای به شما نمایش می دهد. برای این ساعت از یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که می تواند تا یک هفته در صورت انجام کارهای سبک شما را همراهی کند. توجه داشته باشید این ساعت با اندروید و iOS هم سازگاری کامل دارد.

می رسیم به مهم ترین بخش قضیه، یعنی قابلیت های این ساعت هوشمند. آنر برای بند 6 قابلیت ها و امکانات خوبی در نظر گرفته که از جمله این موارد می توان به بلوتوث 5، پشتیبانی از 10 حالت ورزشی مختلف، امکان پایش شرایط خواب، امکان سنجش سطح اکسیژن خون، نمایش اعلان های گوشی، امکان شخصی سازی واچ فیس ها، پشتیبانی از 100 واچ فیس آماده، هشدار بیدار باش، امکان نمایش شرایط آب و هوا، حسگر شتاب سنج، حسگر نوری ضربان قلب و… اشاره نمود تا بدین ترتیب یک مجموعه مجذوب کننده و عالی روی مچ دست خود برای اهداف تناسب اندام و سلامتی داشته باشید.

این ساعت GPS داخلی ندارد و به شکل مغناطیسی شارژ می گردد. آنر مدل band 6 در رنگ های مشکی، صورتی و سفید برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

2. ساعت هوشمند آنر مدل ES

ساعت هوشمند آنر مدل ES، دومین محصول این فهرست است که مثل شماره نخست، مدل های مختلفی از آن فراوری و روانه بازار شده است. از جمله این موارد می توان به KDU ES BT KAME و MDT ES اشاره نمود که هر دو با قیمتی بیشتر از این مدل در دسترس قرار دارند. این ساعت هم در سپتامبر سال 2020 رونمایی و روانه بازار شد. ابعاد این ساعت 46 × 30 × 10.7 میلی متر بوده و وزن آن هم به 21 گرم می رسد تا در طولانی ترین جلسات هم باعث خستگی دست شما نگردد. این ساعت هم بدنه مستطیلی دارد با این تفاوت که میزان نمایشگر آن در مقایسه با مدل نخست به شکل قابل توجهی بزرگ تر است.

نمایشگری که آنر برای این ساعت خود در نظر گرفته، 1.64 اینچی از نوع AMOLED است که تقریبا 70٪ پنل جلو را به خود اختصاص داده و وضوح تصویر هم در آن به 280 × 456 پیکسل می رسد. با تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر هر اینچ، شما عملا زیر نور مستقیم خورشید هم هیچ مسئله ای برای مشاهده محتوای به نمایش درآمده درون این ساعت نخواهید داشت. از جمله امکانات مجذوب کننده این پنل می توان به لبه های خمیده و پشتیبانی از نمایشگر همواره روشن اشاره نمود که اجازه می دهد در سریع ترین زمان ممکن از تاریخ و ساعت و اعلاناتی که برایتان ارسال شده آگاه شوید.

آنر برای این ساعت از یک باتری پرظرفیت استفاده نموده که تا 10 روز قابلیت شارژدهی دارد. البته اگر استفاده زیادی از آن نداشته باشید. متأسفانه امکان مکالمه، اسپیکر و میکروفون در این ساعت هم دیده نمی گردد اما در عوض شاهد GPS مستقل هستیم تا بدون احتیاج به گوشی، امکان مسیریابی داشته باشید.

از جمله امکاناتی که برای این ساعت در نظر گرفته شده می توان به نمایش اعلان های دریافتی، نمایش پیغام های متنی، حسگر اپتیکال ضربان قلب، امکان محاسبه سطح اکسیژن خون، پشتیبانی از 95 حالت ورزشی مختلف، پشتیبانی از 12 دوره تمرینی حرفه ای، امکان نمایش 44 حرکت ورزشی، پشتیبانی از فناوری TruSeen 4.0 برای پایش مداوم ضربان قلب با دقت به مراتب بیشتر، فناوری TruSleep 2.0 برای پایش شرایط خواب، پشتیبانی از فناوری TruRelax برای پایش شرایط استرس، امکان شخصی سازی واچ فیس ها، امکان پایش سلامتی بانوان، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، نمایش آب و هوا و… اشاره نمود.

آنر مدل ES از بلوتوث 5 پشتیبانی نموده و به صورت مغناطیسی شارژ می گردد. این محصول هم در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی در بازار در دسترس قرار گرفته است.

3. ساعت هوشمند آنر مدل APTX GS PRO

در نهایت می رسیم به یکی از برترین ساعت های هوشمند آنر یعنی GS PRO که آن هم در سال 2020 رونمایی و راهی بازار شده و یک ساعت هوشمند حرفه ای و مجذوب کننده برای انجام کارهای سنگین به شمار میرود. این ساعت به مراتب سنگین تر از دو مدل دیگر بوده و 45.5 گرم وزن دارد. البته یکی از دلایل سنگین بودن این ساعت استفاده از متریال عالی و کیفیت ساخت مثال زدنی است؛ عاملی که باعث شده این ساعت بتواند گواهی MIL-STD-810G را دریافت نموده و در برابر شوک، گرما و سرما، ضربه، آب و… مقاومت فوق العاده ای داشته باشد.

نمایشگر این محصول 1.39 اینچی از نوع AMOLED است که وضوح تصویر در آن به 454 × 454 پیکسل می رسد و تراکم پیکسلی آن هم 462 پیکسل در هر اینچ است. با این کیفیت، شدیدترین نور خورشید هم مسئله ای برای خواندن محتوای درون ساعت برایتان به وجود نمی آورد.

برای این محصول از سیستم عامل اختصاصی هواوی استفاده شده که امکانات و قابلیت های زیادی دارد و دست شما را برای انجام کارهای گوناگون از جمله نصب برنامه باز می گذارد. بعلاوه 4 گیگابایت حافظه داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده تا مشکل کمبود فضا نداشته باشید.

آنر برای این ساعت از اسپیکر و میکروفون استفاده نموده و در نتیجه، امکان انجام مکالمه در این مدل برخلاف مدل های قبل وجود دارد. از جمله سایر امکانات مجذوب کننده این ساعت می توان به پایش ضربان قلب، میزان گیری سطح اکسیژن خون، انواع و اقسام حالت های ورزشی مختلف، پایش خواب، بلوتوث 5 و پشتیبانی از GPS داخلی اشاره نمود. این ساعت در سه رنگ مشکی، آبی و سفید در دسترس قرار گرفته است.

برترین ساعت های هوشمند آنر؛ سخن پایانی

آنر یکی از شرکت های خوب فعال در زمینه فراوری گجت هوشمند از جمله ساعت هوشمند است که در این مطلب، 3 مدل از برترین محصولات آن را به شما معرفی نموده ایم. در صورت تمایل به خرید ساعت های بیشتر می توانید روی لینک زیر کلیک نموده و با برترین و محبوب ترین ساعت های هوشمند آنر در باد صبا آشنا شوید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین ساعت های هوشمند آنر که تابستان سال جاری می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ساعت های هوشمند آنر که تابستان سال جاری می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید