بهترین گجت های هواوی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول کارآمد

به گزارش باد صبا، هواوی، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت گجت های هوشمند، با نوآوری های خود توانسته تجربه های کاربری را متحول کند و به ارائه محصولاتی بپردازد که هم از نظر کیفیت و قیمت بتواند رضایت کاربران را به همراه بیاورند. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به بررسی بهترین گجت های هوشمند هواوی در خبرنگاران بپردازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

بهترین گجت های هواوی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول کارآمد

بهترین گجت های هواوی؛ گوشی هوشمند

گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

اگر برای خرید یکی از بهترین گجت های هواوی در باد صبا بودجه کافی را در اختیار دارید و در پی یک گوشی هوشمند قدرتمند و خاص هستید، گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 Pro تجربه خرید بسیار لذت بخشی را برای شما به همراه می آورد. این گوشی هوشمند هواوی امتیاز بالایی در فروشگاه باد صبا دارد و توانسته با ویژگی های خوبش رضایت صد در صد خریدارانش را به دست بیاورد. Mate 50 Pro مجهز به یک نمایشگر 6.74 اینچی از جنس OLED است که از رزولوشن تصویر 1212 در 2612 پشتیبانی می کند و حدبیشتر نرخ رفرش ریت 120 هرتزی را به کاربران ارائه می دهد. این گوشی هوشمند قدرت خود را از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تأمین می کند و در پنل پشتی آن نیز سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 64 مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو و 13 مگاپیکسلی اولترا واید تعبیه شده است. همچنین باتری 4700 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز با شارژر 66 واتی به سرعت شارژ می شود.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova 10 SE دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

هواوی در زمینه گوشی های میان رده و مالی نیز عملکرد خوبی دارد و از جمله بهترین گجت های هوشمند میان رده این شرکت چینی محبوب می توان به گوشی هوشمند هوآوی مدل nova 10 SE اشاره کرد. هواوی در این گوشی هوشمند خود از یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی از جنس OLED استفاده کرده که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می کند و محتواهای تصویری را نیز با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. اسنپدراگون 680 4G به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند انجام وظیفه می کند که قدرت پردازشی مناسبی برای اجرای بیشتر اپ های سنگین با گرافیک میانه تا بالا را دارد. در پنل پشتی شاهد قرارگیری یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که سنسور اصلی آن دقتی 108 مگاپیکسلی دارد و سنسورهای ماکرو و اولترا آن نیز با دقت 2 و 8 مگاپیکسلی به تصویربرداری می پردازند. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز از سرعت شارژ 66 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova 11i دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی هوشمند مدل nova 11i، یکی دیگر از بهترین گجت های هوشمند مالی هواوی در باد صبا به شمار می رود که نسبت به هزینه ای که برای خرید آن می پردازید، از ویژگی های مناسبی بهره می برد. این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی از جنس LCD IPS است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و محتواهای ویدیویی را با رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. همچنین باید به پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتزی آن نیز اشاره کنیم. هواوی از تراشه شش نانومتری اسنپدراگون 680 4G برای این گوشی هوشمند استفاده کرده که از لحاظ عملکرد پردازشی در این رنج قیمتی کاربران را راضی نگه می دارد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند هواوی یک سیستم دوربین دوگانه متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی به چشم می خورد. همچنین منبع انرژی این گوشی هوشمند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژر 40 واتی است.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9a FRL-L22 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

اگر در پی خرید یکی از محبوب ترین و بهترین گوشی هوشمند مالی هواوی هستید، مدل Y9a FRL-L22 را می توانید به عنوان یکی از بهترین گجت های مالی هواوی برای خرید خود مد نظر قرار دهید. این محصول مجهز به یک نمایشگر 6.63 اینچی از جنس TFT LCD است که از حدبیشتر رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می کند و حدبیشتر روشنایی نمایشگر آن نیز به 400 نیت می رسد. این نمایشگر همچنین محتواهای تصویری را با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل برای کاربران نمایش می دهد. پردازنده 12 نانومتری هلیو G80 به عنوان مغز متفکر این گوشی هواوی به انجام وظیفه می پردازد و روی قدرت پردازشی آن شاید خیلی نمی توان حساب باز کرد. دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی این گوشی تعبیه شده که در کنار آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان نیز دیده می شوند. باتری 4200 میلی آمپر ساعتی این گوشی از سرعت شارژ 40 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y71 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

در نهایت به معرفی و بررسی گوشی مالی دیگر از هواوی یعنی مدل nova Y71 می پردازیم که امتیاز خوبی از کاربران باد صبا به دست آورده است. این گوشی مالی برتر هواوی مجهز به یک نمایشگر 6.75 اینچی از جنس TFT LCD است که از رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می کند و رزولوشن تصویر آن نیز 1200 در 760 پیکسل است. nova Y71 پردازنده 14 نانومتری Kirin 710A را به عنوان قلب تپنده در خود دارد که برای اجرای بازی های سنگین به هیچ عنوان نمی توان روی آن حساب کرد. این محصول یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی عمق میدان دارد و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی این گوشی هوشمند هواوی به چشم می خورد. اما گل سر سبد ویژگی های این گوشی، باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی آن است که شارژدهی سه روزه ارائه می دهد و از سرعت شارژ 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

بهترین گجت های هواوی؛ تبلت

تبلت هوآوی مدل MatePad Pro 12.6 ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه قلم هوشمند M-Pencil و کیبورد Smart Magnetic

شیائومی در دنیای تبلت های پرچم دار نیز یک کننده قدرتمند و پیشرفته دارد که نام آن MatePad Pro است و می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند هواوی در باد صبا به کاربران معرفی کرد. این تبلت هوشمند مجهز به یک نمایشگر بزرگ 12.6 اینچی از جنس OLED است که از رزولوشن تصویر 2560 در 1600 پیکسل پشتیبانی می کند و پشتیبانی از قلم استایلوس را نیز برای کاربران به همراه می آورد. هواوی برای این محصول پیشرفته خود از تراشه Kirin 900E به عنوان منبع قدرت استفاده کرده که از پس انجام کارهای سبک و سنگین کاربران به خوبی بر می آید. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسل در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض و سنسور سنجش عمق TOF، سنسور های دوربین سه گانه این محصول را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این گوشی نیز از قابلیت فیلم برداری 4K نیز پشتیبانی می کند. این تبلت یک باتری 10050 میلی آمپر ساعتی با شارژر پرسرعت 40 واتی دارد.

تبلت هوآوی مدل MatePad T10 ظرفیت 16 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

اگر در فروشگاه باد صبا در پی خرید بهترین تبلت مالی هواوی هستید، از انتخاب مدل MatePad T10 به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این محصول که یکی از بهترین گجت های مالی هواوی به شمار می رود، مجهز به یک نمایشگر 9.7 اینچی LCD IPS است که محتواهای تصویری را با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و از ویژگی های دیگری نظیر نسبت تصویر 16:10 و تراکم پیکسلی 156 پیکسل بر هر اینچ بهره می برد. هواوی به عنوان مغز متفکر این تبلت از پردازنده Kirin 710A استفاده کرده که عملکرد پردازشی آن برای یک محصول در این رده، قابل قبول تلقی می شود. در پنل پشتی این تبلت هوشمند مالی هواوی یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و روی بدنه این محصول نیز شاهد قرارگیری اسپیکرهای استریو هستیم. دوربین سلفی این تبلت نیز دقتی 2 مگاپیکسلی دارد و انرژی خود را از جانب باتری 5100 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند.

بهترین گجت های هواوی؛ ساعت هوشمند

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 4 46mm بند سیلیکونی

اگر به گجت های پوشیدنی هواوی در باد صبا علاقه مند هستید و در پی یک محصول باکیفیت و در عین حال پر امکانات از این برند چینی می گشت، می توانید ساعت مدل GT 4 را به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی هواوی برای خرید خود مد نظر قرار دهید. این ساعت هوشمند که با نمایشگر دایره ای شکل در اختیار کاربران قرار گرفته، از یک نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466 و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بهره می برد و فریم از جنس استیل ضد زنگ آن نیز در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاومت بسیار خوبی را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند هواوی مجهز به اسپیکر نیز است و از 32 گیگابایت حافظه داخلی برای نصب اپ های جانبی نیز بهره می برد. همچنین این ساعت تا عمق 50 متری سطح آب مقاوم است و از زبان فارسی در سیستم عامل و برای نمایش پیام ها نیز پشتیبانی می کند. در نهایت باید به سنسور GPS و باتری با شارژدهی حداقل 8 روزه آن اشاره کرد.

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 3 42mm بند سیلیکونی

اگر قیمت ساعت هوشمند هواوی مدل GT 4 برای شما گران است، می توانید نسل قبلی این ساعت یعنی مدل GT 3 که هنوز هم با قابلیت های بسیار خوبی که ارائه می دهد، ارزش خرید بالایی دارد را به عنوان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی هواوی برای خرید خود بررسی کنید. این ساعت هوشمند هواوی مجهز به یک نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466 و تراکم پیکسلی 353 پیکسل است و تا عمق 50 متری سطح آب نیز می توان از آن استفاده کرد. این محصول وزنی 35 گرمی دارد و همین نیز موجب می شود تا کاربران برای استفاده از آن در طولانی مدت هیچ مسئله ای نداشته باشند. انرژی ساعت هوآوی مدل GT 3 از جانب یک باتری 292 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که قادر است به ازای هر بار شارژ 100 درصدی، طول عمر حداقل 7 روزه را به کاربران ارائه دهد. این ساعت از طیف گسترده ای از ویژگی های سلامتی و ورزشی پشتیبانی می کند و قابلیت مکالمه را نیز برای کاربران به همراه می آورد.

ساعت هوشمند هوآوی مدل Band 8

هواوی برای علاقه مندان به مچ بندهای هوشمند نیز محصولات باکیفیت و پیشرفته ای دارد که از جمله بهترین گجت های آن در این زمینه می توان به مچ بند مدل Band 8 این شرکت اشاره کرد. این محصول که برای ورزشکاران می تواند بسیار کاربردی باشد، مجهز به یک نمایشگر 1.47 اینچ مستطیلی شکلی از جنس AMOLED است که توانایی ارائه رزولوشن 194 در 368 پیکسل و نمایش 282 پیکسل در هر اینچ را دارد. ابعاد مناسب این محصول سبب شده تا روی مچ دست به خوبی قرار گیرد و وزن 14 گرمی هم به نسبت وزن سبکی است و در استفاده های طولانی مدت روزانه و فعالیت های ورزشی، مسئله ای برای شما به همراه ندارد. Band 8 تا عمق 50 متری سطح آب مقاوم است و با دستگاه های با سیستم عامل اندروید 6.0 و بالاتر و iOS 9.0 و بالاتر به سادگی متصل می شود. این محصول به حسگر اپتیکال سنجش ضربان قلب مجهز است و انرژی خود را از جانب یک باتری با ظرفیت 180 میلی آمپر ساعتی به خوبی تأمین می کند.

ساعت هوشمند هوآوی مدل Band 7

اگر در پی خرید یکی از بهترین گجت های ورزشی و خوش قیمت هواوی در بازار هستید، مچ بند مدل Band 7 با ویژگی های خوبی که به شما ارائه می دهد، تجربه یک خرید لذت بخش را برایتان به ارمغان می آورد. این مچ بند هوشمند هواوی امتیاز بسیار خوبی در فروشگاه باد صبا دارد و حدود 88 درصد از خریدارانش در باد صبا خرید این محصول را به سایر کاربران نیز پیشنهاد کرده اند. این محصول به صفحه نمایش مستطیلی شکل با ابعاد 1.47 اینچی از جنس AMOLED و رزولوشن تصویر 194 در 368 پیکسل مجهز شده که در مجموع کیفیت تصویر بسیار مناسبی در این رنج قیمتی دارد. همچنین باید به وزن بسیار سبک 20 گرمی این محصول اشاره کنیم که پس از مدت ها استفاده آن را روی دست خود احساس نخواهید کرد. این مچ بند هوشمند باتری 180 میلی آمپر ساعتی توانایی ارائه طول عمر مفید 14 روز را دارد و سنسور ضربان قلب و مقدار گیری مقدار اکسیژن موجود در خون آن نیز از دقت مناسبی برخوردار است.

ساعت هوشمند هوآوی مدل Band 6 بند سیلیکونی

اگرچه حدود چند سالی از زمان عرضه مچ بند هوشمند Band 6 به بازار می گذرد، اما این محصول به لطف قیمت مناسب و ویژگی های کاربرپسندی که دارد، همچنان ارزش خرید بسیار بالایی دارد و توانسته رضایت حدود 90 درصد خریداران را نیز جلب کند. این محصول که یکی از بهترین گجت های پوشیدنی ورزشی و مالی هواوی در بازار است، مجهز به نمایشگر 1.47 اینچی از جنس AMOLED است که رزولوشن تصویری 368 در 194 پیکسلی و مقدار پیکسل در اینچ 282 PPI را به کاربران ارائه می دهد. این مچ بند هوشمند برای استفاده معمولی مقدار شارژدهی فوق العاده دو هفته ای را ارائه می کند که در استفاده سنگین تا 10 روز کاهش می یابد. همچنین به لطف پشتیبانی این محصول از قابلیت شارژ سریع، شما با تنها 5 دقیقه شارژ این مچ بند هوشمند هواوی می توانید تا 2 روز انرژی لازم برای فعالیت را به آن تزریق کنید. این مچ بند از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما بهره می برد.

بهترین گجت های هواوی؛ مانیتور

مانتیور هوآوی مدل MateView SE Standard Edition سایز 23.8 اینچ

برای خرید بهترین مانیتورهای هواوی در باد صبا خوشبختانه نیازی به پرداخت هزینه های سنگین ندارید. یکی از این محصولات باکیفیت هواوی مدل MateView SE Standard Edition است که توانسته با قابلیت های خوبی که ارائه می دهد رضایت حدود 92 درصد از خریدارانش در باد صبا را به دست بیاورد. این محصول مجهز به پنل 23.8 اینچی از جنس IPS LCD با نور پس زمینه LED است که از رزولوشن تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا همان Full HD پشتیبانی می کند و حدبیشتر روشنایی 250 نیت دارد. این نمایشگر با پوشش 90 درصدی محدوده رنگی گاموت P3 از نظر وضوح و تطابق رنگی عملکرد بسیار خوبی دارد. MateView SE همچنین مجهز به حالت eBook است که نوری همانند خواندن از روی کاغذ را برای شما شبیه سازی می کند. در پنل پشتی این دستگاه پورت های متنوعی از جمله HDMI و USB-C به چشم می خورد. این مانیتور از رفرش ریت 75 هرتزی پشتیبانی می کند و قابلیت تنظیم شیب از 3 تا 18 درجه را دارد.

مانیتور هوآوی مدل Songshan SSN-CAA سایز 23.8 اینچ

یکی دیگر از بهترین گجت های مالی هواوی می توان به مانتیور مدل Songshan SSN-CAA اشاره کرد. این محصول از یک نمایشگر 23.8 اینچی از جنس IPS LCD بهره می برد و قادر است تصاویر را با رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. این مانیتور دارای صفحه ای صاف و بدون انحنا و همین طور مات است که در استفاده طولانی مدت، نور و رنگ تصاویر چشم را اذیت نمی کند. وزن این مانیتور تنها 3400 گرم است و با مقدار صفحه نمایشی که دارد در دسته مانیتورهای با سایز میانه قرار می گیرد. نسبت تصویر در این محصول 16:9 است که این نسبت برای بیشتر مانیتورهای نسل امروز طراحی شده است. رنگ های باکیفیت و زاویه دید وسیع تراکمی از ویژگی های قابل تحسین در این مانیتور هواوی محسوب می شود. این محصول با امکانات حفاظتی چشم و کیفیت نمایش مناسب، گزینه ای معقول برای کاربرانی است که در پی یک مانیتور با عملکرد خوب در زمینه های کاری و سرگرمی هستند.

بهترین گجت های هواوی؛ مودم

مودم 5G هوآوی مدل H122-373 5G CPE Pro 2

اگر در بین بهترین گجت های هوشمند هواوی قصد خرید یک مودم باکیفیت و پیشرفته را دارید، می توانید روی مدل H122-373 5G CPE Pro 2 و ویژگی های خوبی که ارائه می دهد، حساب باز کنید. این محصول ظرفیت اتصال 20 دستگاه (گوشی، تبلت، لپ تاپ و غیره) را به طور همزمان دارد و از اینترنت همراه نسل پنجم یعنی 5G نیز به خوبی پشتیبانی می کند. این مودم هواوی انرژی خود را از آداپتور برق تأمین می کند و سرعت دانلود آن در بهترین شرایط به حدبیشتر 3.6 گیگابایت بر ثانیه نیز می رسد. پیکربندی این مودم به آسانی از طریق هر مرورگر وبی قابل انجام است و برای انجام این کار به نصب هیچ نرم افزار اختصاصی نیاز نخواهید داشت. این محصول از باندهای فرکانسی (5G (n1/n3/n5/n/7/n28/n38/n40/n41/n77/n78/n79 پشتیبانی می کند و ابعاد بسیار جمع وجوری دارد که در کنار وزن بسیار سبک برای جابه جایی هیچ مسئله ای را برای شما به همراه نمی آورد. رابط کاربری این مودم هواوی نیز بسیار ساده و قابل فهم است.

مودم 4G/TD-LTE هوآوی مدل HW33 L02 به همراه سیم کارت TD-LTE و 480 گیگابایت اینترنت یکساله

در میان بهترین گجت های هواوی در باد صبا ، محصولات قیمت مناسب نیز دیده می شوند که از جمله آن ها باید به مودم مدل HW33 L02 اشاره کنیم. این محصول از نسل چهارم اینترنت همراه یعنی همان اینترنت 4G پشتیبانی می کند و شما به راحتی با استفاده از یک سیم کارت می توانید در هر مکانی به شبکه اینترنت نسل چهارم متصل شوید. این مودم ابعاد بزرگ و وزن زیادی ندارد و برای جابجایی این محصول دچار مشکل نخواهید شد. همچنین حدبیشتر سرعت دانلود با استفاده از این مودم در بهترین شرایط به 1.2 گیگابایت بر ثانیه نیز می رسد. این مودم آنلاک شده است و همه سیم کارت های شرکت های مخابراتی را می توان به آن متصل کرد. در پنل پشتی این محصول شاهد قرارگیری دو پورت LAN هستیم که امکان اتصال سیستم و لپ تاپ را با استفاده از کابل مخصوص به شما می دهد. به همراه این مودم هواوی، یک سیم کارت 4G به همراه بسته 480 گیگابایت اینترنت یک ساله نیز به شما تقدیم می شود.

مودم 4G/TD-LTE هوآوی مدل B622 به همراه 200 گیگ اینترنت یکساله مبین نت و سیم کارت 4/5G دائم ایرانسل با 20 گیگ 6 ماهه

یکی دیگر از بهترین مودم های هواوی موجود در فروشگاه باد صبا ، مدل B622 است که کیفیت بسیار خوبی دارد و توانسته امتیاز بالایی نیز از کاربران به دست بیاورد. این محصول با استفاده از سیم کارت اینترنت همراه، امکان دسترسی به شبکه های پرسرعت 4G را فراهم می کند. بنابراین، کاربران می توانند به اینترنت با سرعت بالا دسترسی داشته باشند و از خدمات مختلف آنلاین بهره برداری کنند. این مودم هواوی همچنین با ایجاد یک فضای اینترنتی وای فای، امکان اتصال حدبیشتر 64 دستگاه را به شبکه اینترنت فراهم می کند. همچنین شرکت هواوی برای این مدل 4 پورت LAN در نظر گرفته که این درگاه امکان اتصال رایانه شخصی شما را نیز به سادگی فراهم می آورد. این محصول قابلیت پشتیبانی از SMS و ذخیره تا 500 پیام را نیز دارد و انرژی خود را از آداپتور برق تأمین می کند. به همراه این محصول 200 گیگابایت اینترنت یکساله مبین نت و سیم کارت 4/5G دائم ایرانسل با 20 گیگابایت 6 ماهه به شما تقدیم می شود.

مودم روتر بی سیم 4G هوآوی مدل B315s-22 LTE CPE

در نهایت می رسیم به یک مودم روتر بسیار محبوب و پرفروش از هواوی یعنی مدل B315s-22 LTE CPE. این محصول به کاربران این امکان را می دهد تا به شبکه اینترنت با سرعت مناسب و امنیت بالا دسترسی پیدا کنند. این مودم هواوی از نسل چهارم اینترنت همراه پشتیبانی می کند و کاربران می توانند از سرعت بالای اینترنت به راحتی در منزل و محل کار خود استفاده کنند. حدبیشتر سرعتی که برای دانلود و آپلود درون شبکه 4G برای این دستگاه ارائه شده، 150 مگابیت بر ثانیه و 50 مگابیت بر ثانیه است. LTE CPE B315 هم به صورت باسیم و هم بی سیم کار می کند. همچنین یک پورت USB 2.0 نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که امکان اتصال فلش مموری، هارد اکسترنال یا پرینتر را به شما می دهد. یک پورت RJ-11 تلفن روی بدنه این مودم در نظر گرفته شده که برای اتصال تلفن به این مودم بسیار کاربردی خواهد بود و شما می توانید به تماس های خود نیز پاسخ دهید.

بهترین گجت های هواوی؛ هدفون بی سیم

هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds Pro 3

اگر قصد خرید یک هدفون باکیفیت و پیشرفته از میان بهترین گجت های صوتی هواوی در باد صبا را دارید، ما مدل FreeBuds Pro 3 را به شما در این زمینه پیشنهاد می دهیم. این محصول به گونه ای طراحی شده که با طراحی درونی گوش به خوبی چفت می شود و انتخاب مناسبی برای افراد ورزشکار خواهد بود. همچنین این هدفون بلوتوثی در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان باعث خستگی گوش کاربران نمی شود و وزن فوق العاده سبکی دارد. دو درایور 11 میلی متری در این محصول وظیفه تولید صدا را برعهده دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند و صدایی تفکیک شده با بیسی نرم را به گوش کاربران می رسانند. یکی دیگر از قابلیت های بسیار مجذوب کننده این محصول، بدون شک نویز کنسلینگ است که نویز های موجود در محیط را تا مقدار بسیار قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین باید به باتری 55 میلی آمپر ساعتی این محصول ضد آب هواوی نیز اشاره کنیم که تا حدبیشتر 6.5 ساعت می تواند شارژدهی به کاربران ارائه دهد.

هدست بی سیم هوآوی مدل MA BLUETOOTH freelace SPORT

هواوی برای ورزشکاران نیز محصولات مجذوب کنندهی دارد که از جمله بهترین گجت های صوتی آن می توان به مدل MA BLUETOOTH freelace SPORT اشاره کرد. این محصول هواوی طراحی دقیق و حساب شده ای دارد که کاملاً مطابق با بخش های درونی گوش ساخته شده و در هنگام فعالیت و یا چرخش سر از گوش شما نمی افتد. همچنین گوشی های هدفون برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند. این مدل به واسطه بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی یا تبلت شما متصل می شود. freelace SPORT مجهز به میکروفون داخلی است و کاربران می توانند با آن به مکالمه بپردازند. سری های این هدست هواوی از یک درایو 9.2 میلی متری ساخته شده اند و ساختمان داخلی این گوشی ها به گونه ای طراحی شده که برای دیافراگم آن یک لایه بسیار نازک TPU در نظر گرفته شده تا بیس صدا را به خوبی و با صدایی بلند به گوش شما برساند. شما می توانید با کابل USB-C این هدست را به گوشی خود متصل کرده و آن را شارژ کنید.

هندزفری بی سیم هوآوی مدل PID FREE BUDS 4I CONDUCTION NEW

به عنوان آخرین سوژه این مقاله به معرفی و بررسی یک هدفون باکیفیت و خوش قیمت از هواوی یعنی مدل PID FREE BUDS 4I CONDUCTION NEW می پردازیم. این محصول طراحی ارگونومیکی دارد و به لطف آن به راحتی درون گوش کاربران جای می گیرد و در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان برای آن ها آزاردهنده نخواهد بود. نویز کنسلینگ فعال از ویژگی های قابل توجه این هدفون محسوب می شود که به کمک آن می توانید مکالمات باکیفیتی را تجربه کنید. وظیفه تولید صدا در این محصول هواوی بر عهده دو درایور 10 میلی متری است که این کار را با کیفیت بسیار خوبی انجام می دهند. شارژدهی این محصول در حالت نویز کنسلینگ فعال تا حدود 7 ساعت است و به لطف مقاوم بودن در برابر رطوبت و عرق، شما می توانید از آن برای ورزش کردن هم استفاده کنید. این هدفون هواوی دارای مکانیزم آهنربایی بسیار قوی است که مانع از افتادن آن ها از درون کیس شارژ می شود.

منبع: باد صبا

منبع: دیجیکالا مگ

به "بهترین گجت های هواوی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول کارآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گجت های هواوی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 21 محصول کارآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید