با ساعت مچی مناسب هر استایل آشنا شوید

به گزارش باد صبا، از آن جایی که ساعت مچی نشان دهنده شخصیت افراد است، بنابراین باید در هنگام خرید آن به نکات مهمی توجه کنیم.

با ساعت مچی مناسب هر استایل آشنا شوید

برای خرید ساعت مچی مناسب باید به مواردی مانند فرم صفحه، نوع بند، مقدار ساعت مچی و رنگ پوست تان دقت کنید. این نکات نقش بسیار مهمی در انتخاب یک ساعت زیبا و مناسب استایلتان دارد. همراه باد صبامگ باشید.

نکات مهم انتخاب ساعت مچی

در ادامه هر کدام از این نکات مهم را برایتان توضیح می دهیم.

رنگ ساعت

هنگام خرید ساعت مچی مناسب باید بسیار به رنگ آن ساعت دقت کنید. زیرا در اولین نگاه رنگ آن ساعت هست که جلوه می کند. برای مثال ساعت دخترانه با رنگ مشکی می تواند زیبا باشد؛ چون این رنگ هیچ وقت قدیمی نشده و از مد نمی افتد.

البته اگر به رنگ مشکی علاقه ندارید، می توانید در انتخاب ساعت از رنگ صورتی استفاده کنید؛ زیرا رنگ صورتی یک رنگ شیک و مناسب برای دختران است.

بند ساعت مچی

بند ساعت دومین موردی است که باید در انتخاب ساعت به آن دقت کنید. بند ساعت معمولاً در دو نوع چرمی و استیلی استفاده می شود. ساعت های تازه با بندچرمی وزن سبک دارند؛ اما ساعت هایی با بند استیل، فانتزی و شیک هستند.

صفحه ساعت

شیک بودن یک ساعت با ظریف بودن آن ارتباط مستقیم دارد؛ بنابراین هرچه صفحه ساعت ظریف تر باشد، استایل شما شیک تر و مجذوب کننده تر به نظر خواهد رسید. سعی کنید برای شیک پوش بودن از ساعت های ظریف استفاده کنید.

رنگ پوست

ساعت مچی را باید باتوجه به رنگ پوست انتخاب کنیم. ساعت مچی طلایی برای پوست گرم مانند برنزه و گندمی تند انتخاب مناسبی است. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، سعی کنید ساعتتان را با یک انگشتر سبز یا فیروزه ای ست کنید.

با ساعت مچی مناسب هر استایل آشنا شوید

در این قسمت به شما می گوییم برای هر استایل باید از چه ساعتی استفاده کنید.

این ساعت مچی مناسب افراد پرمشغله است

استایل برخی از آقایان بین رسمی و روزمره است. انتخاب برای این افراد کمی سخت است؛ زیرا باید ساعتی انتخاب کنند که هم به استایل رسمی به همراه کت وشلوار بیاید هم بتوانند آن را با یک تیشرت و شلوار کتان ست کنند.

این افراد باید از ساعت های کلاسیک استفاده کنند. زیرا این ساعت ها عموماً ظاهر ساده با بندچرمی یا استیل دارند که صفحه آنها آنالوگ است و از هر نوع شلوغی طراحی به دور هستند. معمولاً این ساعت ها که از رنگ بندی خنثی (سفید، سیلور، مشکی، طوسی و …) بهره مند هستند، شانس ست شدنشان با انواع لباس ها بسیار زیاد است.

انتخاب ساعت مناسب با استایل ورزشی

اگر شما ورزشکار هستید و می خواهید ساعت مچی مناسب این استایل که در عین شیک بودن برای استایل روزمره و اسپرت هم انتخاب مناسبی باشد را انتخاب کنید، بهتر است از ساعت مچی های اسپرت که باتوجه به جنس به کاررفته در قسمت های مختلف ساعت، از وزن سبک تری بهره مند هستند، استفاده کنید. سبکی این ساعت ها به شما کمک می کند تا در حین ورزش، سنگینی ساعتتان را روی مچ حس نکنید. همچنین می توانید ساعت مچی ورزشی را خریداری کنید که ویژگی های کاربردی آن بتواند در زمان ورزش به کمک شما بیاید.

ساعت مچی مناسب استایل رسمی

برای آقایانی که تمام روزشان در جلسات رسمی می گذرد، یک ساعت رسمی که خیلی هم خوب کار کند لازم است. اگر اغلب روزهای کاری تان را با کت وشلوار و کفش رسمی می گذرانید، ساعت مچی مناسب شما باید قدری رسمی باشد که کاملاً با این استایل شما هارمونی داشته باشد.

منبع: پیام دلتا

به "با ساعت مچی مناسب هر استایل آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ساعت مچی مناسب هر استایل آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید