جالب ترین لوازم جانبی آیفون

به گزارش باد صبا، امروزه گوشی های هوشمند همه جای جهان حضور دارند و کاربرد آن ها نیز روز به روز در حال گسترده شدن است. صنعت های زیادی نیز خودشان را وقف ساخت و فراوری تجهیزات این کامپیوترهای جیبی نموده اند. شاید این تجهیزات برای زندگی روزمره ضروری نباشند اما به قدری سرگرم کننده و خلاقانه هستند که ارزش استفاده کردن را دارند.

جالب ترین لوازم جانبی آیفون

هیچ کدام از گوشی ها به اندازه آیفون از این تجهیزات مبتکرانه برخوردار نیستند. بنابراین می خواهم چند نمونه از این تجهیزات را که شاید زیاد هم کاربردی نباشند را به شما معرفی کنم.

فلش اکسترنال دوربین

اگر از فلش دوربین راضی نیستید و آن را کافی نمی بینید می توانید از فلش اکسترنال iBlazr 2 بهره ببرید. این فلش با بلوتوث به گوشی متصل می گردد و تنها با اپلیکیشن دوربین خود گوشی کار می نماید. فلش را روی دوربین نصب کنید و با دو بار ضربه به پشت فلش آن را فعال کنید. نور این فلش قابل قیاس با یک چراغ قوه کوچک است.

دکمه شاتر ضمیمه

اگر می خواهید از گوشی خود محافظت کنید و خاطرات و حافظه روزهای گذشته را برگردانید از SNAP! PRO بهره ببرید. این دکمه شاتر با اپلیکیشن دوربین پیش فرض آیفون کار می نماید و همچنین جلوی تار شدن عکس ها را می

لنز دوربین

لنز Loha Life به شما این امکان را می دهد که عکس های ماکرو و با کادر وسیعتری بگیرید که دوربین پیش فرض آیفون چنین قابلیت هایی را ندارد. این یکی از جدیدترین ابزارها در فروشگاه های لوازم جانبی است که برای گوشی های اندروید نیز قابل استفاده می باشد.

آزمایش کننده (Breathalyzer)

این ابزار سنسور اندازه گیری مصرف الکل در شماست که نتیجه را به اپلیکیشنی در گوشی شما می فرستد

باد سنج

اگر احتیاج دارید که سرعت باد را بسنجید می توانید از این بادسنج بهره ببرید تا از نتیجه آگاه شوید. استفاده از این ابزار جانبی برای گوشی هیچ ضرری ندارد و مدل Yellow Jacket بهترین نوع است.

شارژر کارابین

NomadClip ابزاری ساده اما بسیار کاربردی است. می توانید از آن هم به عنوان جاکلیدی بهره ببرید و هم کابلی در آن تعبیه شده که برای شارژ گوشی یا انتقال داده ها قابل استفاده می باشد.

صفحه کلید مجازی

نمی خواهیم ادعا کنیم که صفحه کلید مجازی از جایگزین های سنتی بلوتوث مناسب تر و دقیق تر است چون اینگونه نیست فقط می توان گفت که این صفحه کلیدها ظاهری زیباتر و جالب تر دارند. با استفاده از این ابزار می توانید صفحه کلید را روی هر سطح صافی داشته باشید. اگر نمی خواهید از آیفون برای کارهای جدی بهره ببرید این صفحه کلید را تهیه کنید.

راهکار ذخیره سازی

اپل تا کنون برای ذخیره عکس ها، فیلم ها و دیگر فایل ها از کارت حافظه microSD برای آیفون استفاده نکرده است. در عوض برای این کار باید از سرویس های ابری استفاده کرد. اما اگر به سرور کمپانی ها اعتماد ندارید می توانید از فلش Sandisk که دارای پورت USB می باشد بهره ببرید. از این ابزار می توانید برای ذخیره اطلاعات گوشی روی آن یا بالعکس بهره ببرید.

مانیتور ضربان قلب

اگر در جستجوی یک مانیتور ضربان قلب هستید و نمی خواهید از مچ بند فیتنس یا اپل واچ بهره ببرید می توانید از Scosche بهره ببرید. این ابزار از بلوتوث و تکنولوژی ANT+ برای همگام سازی با اپلیکیشن های فیتنس روی گوشی استفاده می نماید و اطلاعاتی از قبیل: مقدار کالری سوخته شده، سرعت، فاصله و تعداد قدم ها را می دهد. این ابزار ضد آب است و می توانید زیر باران هم از آن بهره ببرید و باتری هشت ساعته آن برای یک ورزش کامل کفایت می نماید. این ابزار از فاصله 30 متری به گوشی وصل می گردد بنابراین احتیاج نیست هنگام تمرین حتما گوشی را همراه خود داشته باشید.Paroxetine is an antidepressant used for treating mood problems. It is exceptionally effective in the treatment of depression, obsessive-compulsive disorder, buy paroxetine. The lowest prices for Paroxetine from online pharmacies and prescription discount cards! Before you buy Paroxetine, compare the best prices on Paroxetine. A no less important fact is that Clomid buy online is one of few drugs approved for anovulatory infertility treatment that is capable to increase the chances of clomid buy online. Clomid buy online uk. Buying aka clomid. Clomid buy online co uk. Buy clomid tijuana.

منبع: بدونیم

به "جالب ترین لوازم جانبی آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جالب ترین لوازم جانبی آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید