بالاخره تاکسی های فرسوده تهران نوسازی می شوند ، تحویل 2500 تاکسی نو تا خاتمه تیرماه

به گزارش باد صبا، رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ضمن اعلام خبر شروع نخستین مرحله جایگزینی تاکسی های فرسوده در امسال، گفت که 2500 دستگاه تاکسی فرسوده تا سرانجام تیرماه جایگزین خواهد شد.

بالاخره تاکسی های فرسوده تهران نوسازی می شوند ، تحویل 2500 تاکسی نو تا خاتمه تیرماه

به گزارش باد صبا، طبق اعلام سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه ضمن اشاره به طرح کلید به کلید جایگزینی تاکسی های فرسوده اظهار کرد: بر اساس این طرح قرار است 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با تسهیلات 100، 120، 150 و 200 میلیون تومانی جایگزین شوند. 4500 متقاضی تا 28 اسفند ماه سال گذشته نسبت به واریز وجه اقدام نموده اند که از این تعداد تا به امروز 2000 نفر تاکسی جایگزین گرفته اند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان اینکه در این طرح جایگزینی کوشش شده تا مالکان تاکسی ها در کمترین زمان ممکن، خودرو جایگزین را دریافت نمایند، اضافه نمود: بدین ترتیب متقاضیان پس از پذیرش خودرو فرسوده خود در مراکز اسقاط، به شرکت ایران خودرو برای دریافت تاکسی تازه معرفی می شوند و خودرو خود را دریافت می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله فعلی این طرح، خودرو جایگزین سورن پلاس خواهد بود. در مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده سال 1402، آن دسته از مالکان تاکسی های فرسوده که سال گذشته در طرح جایگزینی ثبت نام نموده و تا 28 اسفند ماه 1401 نسبت به پرداخت وجه اقدام نموده اند، هر چه سریع تر برای قرارگیری در فرآیند تحویل خودرو با هماهنگی تاکسیرانی مربوطه به مراکز اسقاط سراسر کشور مراجعه نمایند.

سالاریه ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا خاتمه تیرماه 2500 دستگاه تاکسی تازه جایگزین تاکسی های فرسوده خواهد شد. برای سایر مالکان تاکسی های فرسوده نیز به زودی شرایط و نحوه تکمیل ثبت نام این طرح اعلام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بالاخره تاکسی های فرسوده تهران نوسازی می شوند ، تحویل 2500 تاکسی نو تا خاتمه تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره تاکسی های فرسوده تهران نوسازی می شوند ، تحویل 2500 تاکسی نو تا خاتمه تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید