بازاریابی و فروش؛ مهم ترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی

به گزارش باد صبا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، بازاریابی و فروش صنایع دستی را از مهم ترین دغدغه های هنرمندان این حوزه برشمرد.

بازاریابی و فروش؛ مهم ترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی

به گزارش باد صبا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه با تأکید بر به کارگیری روش های نوین بازاریابی، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه مارکتینگ و برندسازی و تشویق به تجاری سازی صنایع دستی باید این دغدغه را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی یکی از الزامات برطرف این دغدغه است، اضافه نمود: مذاکراتی در این زمینه اجرا شده است که در امسال که با عنوان رونق فراوری نام گذاری شده، امیدواریم این مهم محقق گردد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات و حمایت هایی که از هنرمندان صنایع دستی انجام می گردد، توضیح داد: باید در مسیری حرکت کنیم که خرید صنایع دستی به یک احساس احتیاج تبدیل گردد و مردم از هزینه کردن در این بخش، احساس خوب داشته باشند و لذت ببرند.

وی بیان کرد: یکی از مزیت های استان ما وجود رشته تحصیلی صنایع دستی در دانشگاه بجنورد است که از اساتید و دانشجویان این رشته برای پیوند با هنرمندانی که به صورت سنتی در بخش صنایع دستی فعال هستند، برای آموزش و رونق این حوزه بهره مند خواهیم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه بسیاری از فعالان صنایع دستی در روستاها و مناطق محروم فعال و از قشر بانوان هستند، گفت: برنامه هایی به منظور حمایت بیشتر از گروه های آسیب پذیر و یاری به رونق فراوریات آنها اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازاریابی و فروش؛ مهم ترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی و فروش؛ مهم ترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید