بارسلونا در اندیشه فروش کوتینیو، آرسنال مشتری هافبک برزیلی

به گزارش باد صبا، مدیران باشگاه آرسنال به دنبال فروش هافبک برزیلی خود هستند.

بارسلونا در اندیشه فروش کوتینیو، آرسنال مشتری هافبک برزیلی

به گزارش باد صبا، دوران حضور فیلیپه کوتینیو در بارسلونا به نظر رو به خاتمه است. دو نشریه کاتالونیایی اسپورت و موندو دپورتیوو گزارش دادند، مدیران باشگاه بارسلونا در نظر دارند کوتینیو را در این تابستان در لیست فروش بگذارند و زمانی که این بازیکن از تعطیلات تابستانی بازگردد با او در این زمینه صحبت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش ها، باشگاه بارسلونا پیشنهادی رسمی از سوی یک باشگاه لیگ رجحان بابت کوتینیو دریافت نموده و در نظر دارد به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد. این دو نشریه نامی از این باشگاه نبرده اند اما یک منبع مطلع مدعی شده آرسنال پیشنهاد جذب قرضی این هافبک بزریلی با قابلیت خرید را به باشگاه بارسلونا داده است.

کوتینیو که در ماه ژانویه 2018 از لیورپول به بارسلونا پیوست، جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را از دست داده و به همین دلیل زمزمه جدایی وی از جمع آبی واناری ها در تابستان بر سر زبان ها افتاده است. پیش از این از منچستریونایتد به عنوان یکی از مشتریان اصلی این هافبک برزیلی یاد شده بود.

این هافبک 27 ساله که تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد، در فصل اخیر در 34 بازی لالیگایی برای این تیم به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 5 گل، 2 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخت.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول هم در تازه ترین اظهارنظر به همه برآورد ها درباره احتمال بازگشت ستاره برزیلی سابق این تیم خاتمه داد و گفت بازگشت کوتینیو به لیورپول غیرممکن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بارسلونا در اندیشه فروش کوتینیو، آرسنال مشتری هافبک برزیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در اندیشه فروش کوتینیو، آرسنال مشتری هافبک برزیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید