اهدای 100 جلد کتاب به تنها تاکسی کتاب شهر رشت

به گزارش باد صبا، خبرنگاران/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، راننده تاکسی کتاب رشت را به عنوان سفیر فرهنگی کانون معرفی کرد و یادآور شد: جهت غنی سازی کتابخانه تاکسی فرهنگی شهر رشت 100 جلد کتاب از سوی کانون اهدا خواهد شد.

اهدای 100 جلد کتاب به تنها تاکسی کتاب شهر رشت

اسفندیار ضیایی در شورای فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان که با موضوع قدردانی از راننده تاکسی کتاب شهر رشت برگزار گردید، با ابراز خرسندی از میزبانی فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، گفت: بسیار خرسندیم که در شهر اولین ها، شاهد قدردانی از راننده نخستین تاکسی فرهنگی شهر رشت هستیم.

وی به پیشینه فرهنگی گیلان اشاره نمود و متذکر شد: این استان زادگاه شخصیت های برجسته و پیشگام در صیانت از آرمان های یک ملت و پیش قراول عرصه دانش افزایی بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان، دستاوردهای فرهنگی این دیار را برگرفته از قلب های تپنده و نگاه آرمانی مردمان آن ارزیابی کرد و با اشاره به رسالت های کانون در حمایت از فعالان فرهنگی استان، گفت: ضروری است تمامی افراد جامعه به عنوان سربازان و سفیران کتاب نقش آفرینی نمایند و در این میان نیز نگاه ویژه ای به پیشگامان این عرصه داشته باشند.

ضیایی، از ساحل فیلسوف، راننده تاکسی کتاب رشت به عنوان یک مربی و معلم سیار یاد کرد و اضافه نمود: فراهم سازی سیر روحی بچه ها، نوجوانان و خانواده ها بسیار سازنده و شایسته تقدیر است.

وی اظهار داشت: هنگامی که با نگاه متعالی به جامعه می نگریم، شاهد بازتاب روشنی از این نگاه در زندگی شخصی و خانوادگی خود خواهیم بود و به تبع آن، از برکت های این نگاه ارزشمند و متعالی برخوردار می شویم.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از این راننده فرهنگ دوست گیلانی خواست سفیر فرهنگی کانون باشد و یادآور شد: جهت غنی سازی کتابخانه تاکسی فرهنگی شهر رشت 100 جلد کتاب از سوی کانون اهدا خواهد شد.

ساحل فیلسوف، راننده تاکسی کتاب رشت نیز، با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگی، به ضرورت همگرایی و همراهی افزون تر مسئولان برای پیشبرد برنامه های فرهنگی اشاره و اضافه نمود: توفیق در عرصه کتاب و کتابخوانی ناشی از تعلق خاطرم به این امر مهم است.

به گزارش باد صبا، ساحل فیلسوف که دانشجوی رشته مدیریت فرهنگی است، با ایجاد کتابخانه سیار در داخل خودروی تاکسی خود، به ترویج فرهنگ مطالعه در میان مسافران درون شهری می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اهدای 100 جلد کتاب به تنها تاکسی کتاب شهر رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 100 جلد کتاب به تنها تاکسی کتاب شهر رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید