افتتاح مجموعه طلا و جواهر در منطقه 19

به گزارش باد صبا، مجموعه طلا و جواهر یاقوت، همزمان با عید سعید غدیر در محله عبدل آباد منطقه19 راه اندازی شد.

افتتاح مجموعه طلا و جواهر در منطقه 19

این مجموعه که با حضور ائمه جماعات مساجد، معاون شهرسازی و معماری شهردار منطقه19، شهردار ناحیه2 منطقه، سرکلانتر فاتب، رؤسای کلانتری 152خانی آبادنو و 171شهید مصطفی خمینی، شورایاران، اعضای اتحادیه طلا و جواهر تهران، ورزشکاران، کاسبان و جمعی از شهروندان راه اندازی شد، در جنوب تهران از مراکز منحصربه فرد به شمار می رود که دارای 52 باب واحد تجاری در 2طبقه برای عرضه جواهرات و واحدهای تجاری و مسکونی در 7طبقه است.

زمین این مجموعه که پیش از این گرمابه ای متروکه بود، جنب بازار شهید احسانی واقع شده است و همه روزه هزاران خریدار از نقاط مختلف تهران و شهرهای مختلف به آن مراجعه می نمایند. همچنین پاساژ توحید مقابل این مجموعه واقع شده است که سال هاست واحدهایی در آن به عرضه طلا و جواهر مشغولند، اما می بایست برای اجرای طرح تعریض بلوار شکوفه تخریب شوند. بنابراین درصورت فعالیت جواهرفروشان پاساژ توحید در این مجموعه، قدم مهمی برای تعریض بلوار شکوفه و رهایی این نقطه از منطقه19 از ترافیک برداشته خواهد شد.

مهندس ایمان رسولی سازنده مجموعه طلا و جواهر یاقوت درباره ویژگی های این مرکز گفت: مساحت عرصه این مجموعه 970مترمربع و در مجموع 8هزارمترمربع واحد تجاری، اداری و مسکونی در 9طبقه است. مساحت واحدهای اداری و تجاری 3هزارمترمربع است و برای رفاه کاسبان و خریداران، 65واحد پارکینگ و 30باب انباری در آن ساخته شده است. همچنین این مرکز دارای کافی شاپ به مساحت 180مترمربع، تجهیزات به روز اطفای حریق، سیستم هشداردهنده سرقت، پله برقی و آسانسور برای تردد آسان شهروندان و معلولان است.

این مجموعه در تقاطع بلوار شکوفه و خیابان رحمان واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح مجموعه طلا و جواهر در منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مجموعه طلا و جواهر در منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید